انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

هواپز

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
از تلف کردن ساعتها وقت در آشپزخانه نفرت دارید؟

نظرتان درباره پختن غذاهای خوشمزه و کم چرب بدون استفاده از فر، اجاق گاز، مایکروفر و بدون نیاز به ریخت و پاش و شستشوی ظرفها و همچنین بدون نیاز به روغن چیست؟

هر روز همون آش و همون کاسه! برای شام چی داریم؟ بازهم یادتان رفت که مواد را از فریزر در بیاورید تا یخشان ذوب شود؟ یا از غذاهای آماده و گوشتهای سفت مخصوص مایکروفر خسته شده اید؟ یا دیگر تحمل خوردن غذاهای ناسالم فست فود را ندارید؟ باز هم شستن ظرفها و تمیز کردن آزارتان می دهد؟

آن روزها دیگر به پایان رسید. شما را با دستگاه Flavorwave Oven هواپزی که یک انقلاب در آشپزی هست آشنا می کنیم. با این ایجاد جدید که مانند معجزه در آشپزی است شما می توانید غذاهای تازه یا منجمد مورد علاقه تان را به صورت عالی و بدون خطا، با سه برابر سرعت بیشتر، بدون روغن و با چربی کمتر و تقریبا بدون نیاز به شستشو بپزید.

با Flavorwave Oven هواپزی که شما می توانید غذا و گوشتهای یخ زده و سفت را مستقیما از فریزر بیرون آورده و در عرض چند دقیقه غذاهای فوق العاده خوشمزه را که به طور کامل پخته شده اند را میل کنید. دستگاه Flavorwave Oven هواپزی که چند منظوره است و می تواند کیک و نان بپزد، ‌ کباب کند، برشته کند، نان را برشته کند مانند نان تست، گوشت سرخ کند، بخار پز کند، بریان کند، ‌ سیب زمینی سرخ کند، دوباره غذا را گرم کند، پیتزا بپزد و خیلی کار دیگر...

یکی از ویژگی هایی که خاص Flavorwave Oven هواپز است این است که می توانید غذاهای ترکیبی بپزید. می توانید مقداری برنج و آب مرغ را ته ظرف Flavorwave Oven بریزید، سپس بر روی صفحه مشبک پایینی که روی برنج است ماهی، میگو و صدف بگذارید. برای ما سلامتی کودکانمان نیز مهم است. کباب کردن سبزیجات می تواند آنها را ترد و خوشمزه کند مانند ذرت، ‌ هویج، لوبیا، ‌ قارچ و بسیاری دیگر از سبزیجات. شما می توانید این غذاها را در عرض 15 دقیقه حاضر کنید. یکی دیگر از ویژگی های Flavorwave Oven این است که می توانید پیتزای خود را در عرض 3 دقیقه بدون هیچ گونه سوختگی و چسپیدگی خمیر به سینی دوباره گرم کنید. این همچنین می توانید پیتزاهای یخ زده و یا خانگی را بسیار زیبا بپزد. این دستگاه همچنین می تواند خود را بشوید. کافی است مقداری آبب (کمتر از نصف ظرف) و ماشین ظرفشویی داخل آن بریزید و دستگاه را روشن کنید و یا برای تمیزی بیشتر کاسه شیشه ای می توانید آن را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید.

با کمک فلیوِر وِیو می توانید همه نوع مواد غذایی را 3 بار سریع تر از یک فر، بدون نیاز به روغن بپزید!تصور کنید بمرغ بریانی را که تنها در 25 دقیقه یا لازانیایی که در 15 دقیقه به جای مدت زمانی طولانی تر آماده شوند.
مواد غذایی شما چه تازه یا یخ زده باشد، با استفاده از این وسیله میتوانید آنها را در کمترین زمان بپزید، بریان کنید، کباب کنید، بخارپز کنید، برشته کنید یا گرم کنید و ... راز کار فلیوِر وِیو در استفاده از یک لامپ هالوژنی، اشعه مادون قرمز و سیستم گردش حرارت درون آن است که باعث می شود غذا 3بار سریع تر و با طعم و ظاهر بهتری پخته شود.

به وسیله سیستم گردش حرارت فلیوِر وِیو، هوای داغ در کاسه مانند گرد باد می چرخد و مواد غذایی از همه طرف به خوبی می پزد. همچنین باعث می شود روغن و چربی مواد به پایین رانده شده و در پایین ظرف جمع شود و از غوطه ور شدن مواد غذایی در روغن جلوگیری می کند که در نتیجه طبخ غذا سالم تر انجام می شود. همچنین به وسیله دو سینی مجزای فلیوِر وِیو می توانید در دو طبقه به صورت همزمان مواد گوناگون را طبخ کنید.

ویژگیهای محصول

رنگ: مشکی
سایز: در یک سایز به قطر کاسه ی 27 سانتی متر
وزن: 4 کیلو و 550 گرم
قدرت کالا بر حسب درجه بین 950 تا 1100 وات
قطر دهنه کاسه 27 سانتیمتر
قطر کف کاسه 22.5 سانتیمتر
قابلیت شستشوی خودکار
با استفاده از سه قدرت لامپ هالوژنی، اشعه مادون قرمز و سیستم گردش حرارت غذا را می پزد
دارای دستگیره قرار دادن درب دستگاه
دارای انبر مخصوص برای بلند کردن سینی ها
دارای سینی مشبک در دو اندازه کوتاه و بلند
دارای ورقه فلزی عایق حرارتی

اطلاعات تکمیلی

همراه این کالا بسته ای شامل 4 سینی مختلف به قیمت 10 هزارتومن به فروش می رسد که حاوی:
سینی تفلون پخت پیتزا،
سینی توری شکل برای سرخ کردن سیب زمینی،
سینی تفلون سوراخدار مخصوص گریل
و سینی مخصوص صبحانه برای آبپز کردن دو عدد تخم مرغ و برشته کردن 4 تکه نان تست
این دستگاه ورژن جدید فر نوری قبلی است که کوچکتر شده
آگهی دهنده
فروشگاه اینترنتی می شاپ
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 381874
بازدید : 4089
دسته بندی : ساير لوازم و اثاثه
آگهی دهنده
فروشگاه اینترنتی می شاپ
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com