انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نرم افزار برش کابینت(محاسبه الگوی برش)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نرم افزار بهینه ساز برش

بنام خالق زیباییها

مژده به کابینت سازان



در دنیای امروزی که سرعت حرف اول را در زندگی ما می زند تمامی مشاغل به دنبال آن هستند که خود را از شر کارهای روزمره و تکراری خلاص کرده و تمرکز خود را بر روی کارهای دیگر بگذارند.

کارهایی مثل کابینت سازی و طراحی دکور که احتیاج به محاسبات طولانی و خسته کننده و تکراری دارند وقت زیادی از صاحبان مشاغل را هدر می دهند . کارهای تکراری و محاسباتی طولانی ریسک خطاپذیری زیادی دارند بطوری که علاوه بر وقت گذاشتن برای این محاسبات وقت زیادی نیز برای پیدا کردن اشتباهات احتمالی باید صرف کرد کابینت سازان عزیز به خوبی می دانند که پس از طراحی و اجرای نقشه کابینت مرحله اصلی ساخت کابینت خرد کردن اندازه ی تک تک کابینت هاست که نیاز به صرف وقت زیاد و دقت عمل بالا دارد و چون بسیاری از این عملیات تکراریست و درصد اشتباهات ذهن انسان در کارهایی که تکراریست بالاست نیاز این شغل به برنامه ای که این کارها را با سرعت بالا و درصد اشتباهات پایین انجام دهد بسیار است. برنامه پاسارگاد در واقع مکملی است برای برنامه SmartCut . در برنامه SmartCut شما بایستی تک تک اندازه ها را که از قبل با زحمت فراوان و صرف وقت زیادی محاسبه کرده اید را بصورت دستی وارد کنید تا این برنامه بهترین راه برش را در ورق ام دی اف برای شما نمایش دهد.

بطور متوسط محاسبه کردن تک تک قطعات کابینت و وارد کردن آنها در برنامه SmartCut شاید ساعتها طول بکشد. اما برنامه پاسارگاد این راه طولانی را برای شما به چند کلیک ساده کاهش داده. کاری که شما باید انجام دهید این است که اندازه ی کابینتهایی که طراحی کرده اید را به برنامه بدهید تا بقیه کارها را برنامه پاسارگاد در کسری از ثانیه انجام دهد

وقتی شما مثلا اندازه یک یونیت زمینی را به برنامه بدهید برنامه بطور خودکار تمامی اجزا یک کابینت زمینی از قبیل کفی ؛ دیواره ؛ تیره ؛ فیبر و حتا درها را برای شما محاسبه می کند. این برنامه بصورت خودکار تمامی اندازه ها را بر اساس استاندارد رایج در کابینت سازی محاسبه و حتا بادخور درها و بادخور برای نوار pvc را نیز در نظر می گیرد. از این پس شما با داشتن این برنامه از شر کارهای ملال انگیز و تکراری رها خواهید شد و می توانید از وقت ارزشمند خود برای کارهای دیگر به بهترین وجه استفاده کنید . این برنامه به همراه یک برنامه طراحی قدرتمند در زمینه دکوراسیون و کابینت و نیز برنامه سودمند SmartCut در یک پکیج استثنایی و قیمتی باور نکردنی در اختیار شما همکاران عزیز قرار می گیرد.





دقت داشته باشید که برنامه قدرتمند اسمارت کات با برنامه کات مستر بسیار فرق دارد ما آخرین ورژن از برنامه اسمارت کات را با محیطی کاربر پسند و فارسی برای شما آماده کرده ایم


تلفن سفارش : 09132620695
از طراحی تا اجرا فقط چند کلیک ساده:

این نرم افزار با محیط کاملا فارسی و آموزشی کامل و روان به صورت مالتی مدیا به شما و حتی اشخاصی که حتی تا به حال به هیچ عنوان با کامپوتر کار نکرده باشد ، این امکان را میدهد که ورق های خود را در کمتر از چند دقیقه طبق آموزش به قطعه های مورد نظر خود برش بزنید .
این نرم افزار دارای امکانات زیادی از قبیل محاسبه مقدار خاک اره ، راه چوب (در) ، اضافه کردن چوب های بی مصرف (پرت ) به لیست قطعات برای استفاده مجدد ... میباشد

(همچنین ورژن دو این نرم افزار قادر به محاسبه مقدار پی وی سی در مقدار پی وی سی بدنه تعداد دستگیره تعداد پایه تعداد لولا... میباشد)
مصرف ورق های خود را از همین الان به حداقل برسانید .

دیگر برای پیدا کردن بهترین طریقه برش ورقهایتان وقت صرف نکنید .

وقتتان خیلی بیشتر ارزش دارد .

پس همین الان برای مشاوره رایگان تماس بگیرید .



تلفن سفارش : 09132620695
آگهی دهنده
مهران
  • قیمت : فقط 70000 تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : www.optimizer.blogfa.com
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 382166
بازدید : 7977
دسته بندی : ساير بازار كار
آگهی دهنده
مهران
  • قیمت : فقط 70000 تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : www.optimizer.blogfa.com
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com