انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

گروه صنعتی وحید ( تولید کننده لوله و اتصالات)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه صنعتی وحید
شرکت تولیدی لوله و اتصالات وحید
شرکت تولیدی لوله و اتصالات مجد ایرانیان
شرکت تولیدی لوله و اتصالات حمید
محصولات REHAU آلمان


- لوله و اتصالات سه لایه فاضلابی پوش فیت بی صدا با نام تجاری MURI SILENT PIPE آخرین محصول گروه صنعتی وحید می باشد که برای استفاده در سیستم فاضلاب خانگی طراحی گردیده است.این سیستم لوله کشی طبق استانداردDIN 1451 تولید و عرضه می گردند.و جدیدترین محصول مورد استفاده در اروپا برای سیستم فاضلاب خانگی می باشد.

- لوله های دو جدارة فاضلابی تولیدی این گروه با نام شرکت لوله و اتصالات مجد ایرانیان ، از نوع کاروگیت از تولیدات جدید این شرکت می باشد که از اوایل سال 84 در شهرک صنعتی بزرگ شیراز در استان فارس با دارا بودن آزمایشگاه بسیار مجهز از پیشرفته ترین شرکت جهان با نام IPT تأسیس و شروع بکار نمود . تولیدات فوق بر اساس استانــــدارد 13476-EN اروپا و کلاس های SN8 و SN4 مطابق با استاندارد بیــن المللی DIN EN ISO 9969 با تحمل بار بیرونی ( رینگ استیفنس ) 5/31 کیلو نیوتن بر متر مربع میباشند

- لوله های تکجداره آبرسانی این شرکت با نام شرکت لوله و اتصالات حمید ، با استفاده از مدرنترین ماشین آلات تولیدی و آزمایشگاه کامل کنترل کیفیت محصول در شهرک صنعتی شورمست سوادکوه مازندران تولید و ضمن دارابودن استاندارد ملّی توانسته است بعنوان واحد نمونه استاندارد از طرف مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در استان مازندارن معرفی شود . لوله های فوق از سایز 20 الی 250 میلی متر با چهار خط آبی بر روی آن، در فشارهای مختلف و انواع مواد اولیه طبق درخواست و نظر مشتری قابل تولید و عرضه میباشند.

- لوله و اتصالات پلی پروپیلن با نام شرکت لوله و اتصالات وحید ، که جهت انتقال آب گرم و سرد در ساختمانها و برجها استفاده میگردند از تولیدات دیگر این شرکت در سوادکوه میباشند که ضمن داشتن قدمت در زمینة تولید و دارا بودن مدرنترین آزمایشگاه کنترل کیفی ، دارندة : نشان استاندارد ، پروانه ساخت و بهره برداری از وزارت بهداشت ، گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان ، بیمه تضمین کیفیت و مسئولیت مدنی از شرکت بیمه آسیا و گواهی تضمین کیفیت ایزو 9001 جهت این تولیدات از شرکت DNV نروژ میباشد .

- لوله پنج لایه تلفیقی PEX/AL/PEX با نام شرکت لوله و اتصالات حمید ، بهمراه اتصالات مربوطه از دیگر تولیدات در سواد کوه میباشند که با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین المللی و بهترین مواد اولیه اروپائی و بر اساس استاندارد ASTM F-1281 تولید میگردند . این نوع لوله ها جهت مصرف آبگرم تا دمای 95 درجه سانتی گراد بوده و مورد تأئید مقررات ملّی ساختمان نیز قرار گرفته است .

- سیستم گرمایش و سرمایش کفی بهمراه لوله و اتصالات مربوطــه از شرکت REHAU آلمان که یکی از مجهزترین و بزرگترین تولید کنندگان موارد فوق در جهان میباشد را این شرکت با دارا بودن نمایندة انحصاری در ایران ، اقدام به وارد نمودن آن نموده که با مطالعة کاتالوگ مربوطه ملاحظه خواهید نمود که تکنولوژی مذکور تا چه حد در صرفه جویی انرژی مؤثر بوده و هم اکنون نیز در ساختمانها و برج های بزرگ مسکونی و تجاری کشور مورد استفاده قرار میگیرند.

- کیت انشعاب آب آشامیدنی و فاضلاب از دیگر تولیدات این شرکت میباشد که استفاده از آن تحولی در شرکتهای آب و فاضلاب ایجاد نموده که این مورد هم مانند سایر موارد تولیدی این شرکت همگام با خواست های مشتریان بوده و توانسته رضایت آنها را جلب نماید.
آگهی دهنده
فاطمه ابراهیمی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران- خیابان مطهری - خیابان میرعماد - خیابان سیزدهم - پلاک 40- واحد 12- گروه صنعتی وحید
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 383398
بازدید : 7999
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
فاطمه ابراهیمی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران- خیابان مطهری - خیابان میرعماد - خیابان سیزدهم - پلاک 40- واحد 12- گروه صنعتی وحید
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com