انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تصفیه هوای خانگی و اداری -کامفورت(comfor)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
تصفیه هوا کامفورت Comfort مدل 180

36 ماه گارانتی

با ضمانت نامه سینا تجارت

این تصفیه هوا با پوشش دهی 180 مترمکعب در ساعت و با مراحل فیلتراسیون مختلف هوایی کاملا تمیز همانند هوای کوهستان را تولید کرده و شما با استنشاق این هوای پاک آرامش ، سلامتی بیشتر و شادابی را برای خود فراهم خواهید کرد. مخزن آب متصل به دستگاه با ظرفیت 8 لیتر تعبیه شده که به محض روشن کردن دستگاه آب به صورت آبشاری وارد محیط دایره ای شکل می شود ، داخل آن خلاء ایجاد می کند و با شدت هر چه بیشتر ویروس ها و آلاینده های آلی هوا شستشو داده و سپس هوایی تازه از بالای دستگاه خارج می شود.
این دستگاه به 4 سنسور مجهز می باشد ، سنسور اول سنسور Dust (گرد و غبار و خاک) بوده که چگالی غبار و گرد و خاک موجود در هوا را در توسط حفره های موجود در دستگاه نشان می دهد بدین منظور که وقتی هوا گرد و غبار بیشتری داشته باشد ، حفره های بیشتری از دستگاه باز می شود تا هوا را کاملا تمیز کند.سنسور بعدی که در این دستگاه تعبیه شده سنسور VOC (ترکیبات آلی فرار) است که شدت ترکیبات موجود در هوا را توسط حفره ها نشان می دهد. سومین سنسور ، سنسور IAQ (نشان دهنده کیفیت هوا) که با توجه به صفحه دیجیتالی دستگاه ، کیفیت هوای کنونی را مشخص می کند. آخرین سنسور موجود در این دستگاه ، سنسور رطوبت می باشد که میزان رطوبت موجود در هوا را نشان می دهد. همچنین این دستگاه قابلیت تولید بخور سرد را نیز دارد که این عملکرد برای مکانها با هوای خشک بسیار مناسب می باشد.
از دیگر خصوصیات این دستگاه وجود دو لامپ UV ، تایمر و همچنین وجود سیستم یونیزاسیون می باشد که با ایجاد تولید یون منفی باعث از بین رفتن میکروبهای هوا می شود. به علاوه تصفیه هوای کامفورت Comfort مدل 180 دارای لامپ شب خواب (sleep mode) نیز می باشد که به محض فشردن این دکمه لامپ های دستگاه به آرامی رو به خاموشی رفته و بعد از گذشت 1 دقیقه بطور کامل تمامی چراغ ها خاموش می شود. به علاوه جهت کارایی بهتر و کنترل سریعتر ، این دستگاه به کنترل از راه دور مجهز می باشد که به آسانی می توان تصفیه هوا را تنظیم و استفاده کرد.

ارسال به تمامی نقاط کشور
(ارسال در محدوده تهران و توابع و کرج رایگان
آگهی دهنده
میثمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 383787
بازدید : 1592
دسته بندی : خدمات پزشكي
آگهی دهنده
میثمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com