انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نمونه اخبار 9می2012در پورتال آی تحلیل

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نمونه اخبار 9می2012در پورتال آی تحلیل
http://www.itahlil.com
با مدیریت امیررضا حسنی

موجودی کالاهای عمده فروشی آمریکا طی ماه مارس 0/3 درصد افزایش یافت؛ درحالیکه 0/6 درصد افزایش انتظار می رفت
9-05-2012 14:00
حرف بازار: قراردادهای آتی یورودلار با روند مداوم افزایش نرخ بهره بین بانکی لایبر روبرو بوده اند
بحران سیاسی در یونان و افزایش بیش از اندازه نرخ بازده اوراق قرضه دولتی در اسپانیا به معنای افزایش نگرانی ها در مورد شرایط سخت تر اعطای تسهیلات بین بانکی است. به گفته انجمن بانکداران بریتانیا، نرخ بهره سه ماهه بین بانکی لایبر (Libor) در بازار نقدی افزایش یافته، و به 0/46685 درصد رسیده است. همچنین، قراردادهای آتی یورودلار (Eurodollar) با سررسید ماه ژوئن نیز با افزایش نرخ تا سطح 0/51 درصد در زمان انقضای این قراردادها در ماه ژوئن صورت پذیرفت. این در حالی است که در پایان مبادلات روز سه شنبه نرخ منظور در این قراردادها 0/485 درصد بود. این نرخ در قراردادهای ماه سپتامبر نیز امروز 5 صدم درصد افزایش یافت و به 0/575 درصد رسید.
9-05-2012 13:46
حرف بازار: آسیب پذیری دلار کانادا با توجه به در نظر گرفتن پیش بینی های نرخ بهره بانک مرکزی کانادا توسط بازارها
با توجه به اینکه دلار آمریکا به سطح بالای 1/0064 دلار کانادا رسیده است که بالاترین سطح آن از اواخر ماه ژانویه تا کنون می باشد و شکست سطح مقاومت کلیدی در دامنه بین 1/0050 و 1/0055، دلار کانادا در طی شب گذشته و جلسات معاملاتی امروز صبح با کاهش شدیدی مواجه شده است. از آن زمان به سطح 1/0053 عقب نشینی کرده است.
جرمی استرچ، رئیس بخش راهبردی بازار ارز جهانی در بانک تجاری سلطنتی کانادا، می گوید که کالاها و بازارهای سهام سست و عقب نشینی کلی سرمایه گذاران از دارایی های ریسک دارتر دلار کانادا را تحت فشار قرار داده است.
همچنین احتمال کاهش بیشتر انتظارات بازارها برای محدود شدن نرخهای بهره از جانب بانک مرکزی کانادا نیز باعث آسیب پذیر دلار کانادا شده است.
9-05-2012 13:09
حرف بازار: هنوز خیلی زود است که وضعیت مبادلاتی خود را بر اساس سقوط یورو تنظیم نمایید — بانک اسکوتیا
بانک اسکوتیا (Scotiabank) معتقد است که عوامل زیادی موجب خواهد شد تا ارزش یورو بالاتر از حد انتظار باقی بماند. این عوامل شامل گردش بازگشتی سرمایه به داخل منطقه یورو، سیاستهای سخت تر بانک مرکزی اروپا نسبت به بانک فدرال رزرو، چشم انداز اجرای دور سوم عملیات تسهیل مالی (موسوم به QE3)، و وضعیت مثبت اقتصادی کشور آلمان می باشد. به همین دلیل، این بانک پیشبینی می کند که روند نزولی ارزش یورو آرام خواهد بود، و قیمت هر یورو تا پایان سال به 1/25 دلار خواهد رسید. این بانک می گوید: “ما پیشبینی می کنیم که وضعیت آشفته فعلی بر ارزش یورو تأثیر منفی خواهد گذاشت، اما نباید انتظار سقوط این ارز را داشت”.
بر اساس داده های سیستم مبادلاتی شرکت ای.بی.اس از طریق سی.کیو.جی، قیمت هر یورو از 1/3005 دلار در پایان روز سه شنبه، به 1/2936 دلار در حال حاضر رسیده است.
9-05-2012 13:45
حرف بازار: سطح بعدی یورو که باید مراقب آن بود، سطح 1/2879 دلار می باشد — دویچه بانک
آلن راسکین از دویچه بانک می گوید که پس از شکسته شدن نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا در سطح 1/2955 که پایین ترین سطح جدید در طی سه ماه گذشته می باشد، سطح حمایت بعدی که باید مراقب آن بود، سطح 1/2879 دلار خواهد بود.
راسکین اضافه می کند که البته احتمالاً این سطح کاهش مستقیم نرخ برابری این جفت ارزی آنگونه که بعضی از فعالان بازار انتظار داشته اند نمی باشد، چرا که شرکتهای اروپایی همچنان متقاضی یورو می باشند و گمانه پردازی ها برای کاهش فروش یورو در برابر جفتهای ارزی مانند دلار کانادا، کرون نروژ و طلا ادامه دارند که مانند فروش یورو در برابر ین ژاپن و دلار آمریکا موفقیت آمیز نبوده اند.
طبق اعلام شرکت ای. بی. اس آمریکا از طریق سی. کیو. جی. ارز رایج اروپا در برابر دلار آمریکا با کاهش مواجه شده و در مقایسه با سطح 1/3005 دلار در اواخر روز معاملاتی سه شنبه، در حال حاضر به سطح 1/2941 دلار رسیده است.
9-05-2012 13:00
حرف بازار: نرخ برابری دلار آمریکا در مقابل دلار کانادا به بالاترین سطح خود در سه ماه گذشته رسیده است
دلار آمریکا در مقابل دلار کانادا بالای نرخ برابری 1/0054 داد و ستد می شود. این نرخ بالاترین نرخ ثبت شده از تاریخ 30 ژانویه است. تی.دی (TD) می گوید “تقویت شدن جریان های مخالف جهانی و رشد شدید این گمانه از سوی برخی از موسسات بزرگتر وال استریت مبنی بر اینکه دور سوم تسهیل مالی همچنان به عنوان یک خطر مطرح ا
آگهی دهنده
amir ahmadi
  • قیمت : حضور وزیر اموراقتصادی و دارائی در غرفه آی تحلیل
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 385303
بازدید : 934
دسته بندی : سرمايه گذار
آگهی دهنده
amir ahmadi
  • قیمت : حضور وزیر اموراقتصادی و دارائی در غرفه آی تحلیل
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com