انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بزرگترین سایت مرجع دندانپزشکی ایران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
www.Dentalsources.ir
سایت DentalSources.ir مجموعه ای است پویا ، مدرن ، مطمئن و بی نظیر که نمونه عملی آن برای اولین بار در سطح کشور طراحی و به مرحله اجرائی در آمده است.
هدف از طراحی سایت مرجع دندانپزشکی ، کم کردن فاصله ها و دسترسی آسان دندانپزشکان به بازار مواد و تجهیزات دندانپزشکی و در وهله دیگر ایجاد ارتباطی مستقیم بین دندانپزشکان سطح کشور با عموم مردم ایران است .
ما می دانیم که شما 1001 کار در طول روز برای انجام دارید. مشغله های روزمره کاری داخل و خارج از منزل مانند رفتن به بانک، رفع و فسخ امور جاری زندگی ، نگهداری از فرزندان و... اما شما از اهمیت پیداکردن یک دندانپزشک که شما و خانواده شما او را دوست داشته باشید نیز مطلعید، زیرا شما هر چه بیشتر دندانپزشک خود را دوست داشته باشید، بدان معناست که از سطح بهداشت و سلامت دهان و دندان بالاتری برخوردار خواهید بود.
بنابراین
>
DentalSources.ir طراحی شده برای افراد پر مشغله ای مثل شما که دندانپزشک مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان و مطمئن ترین روش پیدا کنید.
>
کافی است وارد سایت www.dentalsources.ir شوید و تنها با چند کلیک ساده دندانپزشک خود را با اطلاعات و آگاهی کامل پیدا کنید و دیگر نیازی به پرسجو از دیگران ندارید.
آگهی دهنده
مصطفی خلیقی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 386497
بازدید : 2966
دسته بندی : پزشك
آگهی دهنده
مصطفی خلیقی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com