انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

چاپ ديجيتال 6 رنگ و افست بر روي سي‌دي دي‌وي‌دي

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
چاپ ديجيتال 6 رنگ و افست (استمپري) بر روي
انواع Mini CD, DVD, CD, DVD Nine
بدون محدوديت تعداد
با بالاترين كيفيت و روكش يووي
قفل‌گذاري تضميني بر روي
DVD, VCD, MP3, Audio, Multimedia
قاب، كاور، وكيوم
insertگذاري، سلفون، شرينك
رايت سي‌دي و دي‌وي‌دي
يووي جهت همكار هر تعداد 10 تومان
اين مؤسسه افتخار دارد با بيش از چندين سال سابقه طولاني و همكاري با ارگان‌ها، مؤسسات و شركتهاي خصوصي و دولتي از جمله: بانك ملت، وزارت نفت، وزارت تعاون، وزارت كار، سازمان آب و فاضلاب، سازمان برق و بهره‌وري انرژي، ايران خودرو، سايپا، مؤسسه فرهنگي نمايه، آژانسهاي هواپيمايي و جهانگردي و همچنين همكاران محترم در صنف چاپ بهترين كيفييت چاپ ديجيتال بر روي CD, DVD, Mini CD را در سراسر ايران تقديم شما عزيزان كند.
همچنين خاطرنشان مي‌كند تمامي مراحل تكثير سي‌دي و دي‌وي‌دي‌ها توسط دستگاههاي داپليكيتور كه داراي هاردديسك مي‌باشند انجام مي‌گيرد يعني بعد از ايميج گرفتن با سرعت پايين رايت مي‌شوند كه اين امر باعث مي‌شود تمامي سي‌دي و دي‌وي‌دي‌ها داراي كيفيت بالاتر، بدون سوخت و سازگاري كامل با تمامي دستگاههاي پخش از جمله VCD و DVD Playerها را داشته باشند.
مزيت چاپ 6رنگ دستگاه Epson در مقايسه با چاپ 4رنگ و 8 رنگ در اين است كه شما عزيزان مي‌توانيد تمامي رنگهاي دلخواه خود از جمله خاكستري و طوسي كه در دستگاههاي ديگر از جمله Canon درآوردن اينگونه رنگها امكان‌پذير نمي‌باشد را به راحتي بر روي لوح‌هاي فشرده چاپ كنيد. همچنين اين مؤسسه امكان نمونه‌گيري رايگان در هر نوع از سفارشهاي شما را فراهم كرده است تا شما عزيزان با خيال راحت و آسوده ابتدا نمونه چاپ شده خود را مشاهده كرده و پس از تأييد، كليه سفارش خود را بدون تلرانس رنگ مطابق با نمونه اولية خود دريافت نماييد.
اين مؤسسه با در اختيار داشتن نرم‌افزارهاي فوق تخصصي و حرفه‌اي و در عين‌حال كاملاً انحصاري خود افتخار دارد عمليات Protection و قفل‌گذاري بر روي CD و DVDهاي شما عزيزان را در هر فرمتي از جمله: DVD, VCD, MP3, Audio, Multimedia به صورت كاملاً تضمين شده غيرقابل كپي كرده و ايميج گرفتن با برنامه‌هاي معروف و مشهور Clone CD, Alcohol, Blind Write,… را غيرممكن كرده و از همه مهمتر برنامة بسيار قوي ISO Buster را كاملاً از كار انداخته و هيچ فايلي را به شما نشان نخواهد داد تا Extract شود. حجم CDهاي شما حدود GB9000 شده كه برنامه‌هاي نامبرده شده آن را DVD تشخيص داده و به هيچ عنوان نمي‌توان از آنها ايميج گرفت، Sourceها و Folderهاي اصلي شما كه در آن فايلهاي اصلي شما وجود دارد Hidden شده و با هيچ برنامه‌اي قابل نمايش نخواهند بود.
اگر به دنبال يك مركز تخصصي و حرفه‌اي هستيد تا كلية كارهاي چاپ، تكثير و امنيت نرم‌افزار خود را با خيال آسوده به آن بسپاريد و با بالاترين كيفيت، قيمت مناسب و در كمترين زمان كار خود را دريافت نمائيد با ما تماس بگيريد، ما منتظر تماس و يا ديدار حضوري شما هستيم، مطمئن باشيد با سفارش به ما علاوه بر خود شما، دوستان و همكاران شما نيز مشتري ثابت ما خواهند شد، مشتري‌هاي ما بهترين تبليغ براي ما هستند...
آگهی دهنده
حسين رزاقي
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 386958
بازدید : 2398
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
حسين رزاقي
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com