انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نماینده ی رسمی فروش آنتی ویروس کسپراسکی

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 7 آذر 1396
شرکت ارتباط پویای راسپینا
نمایندگی فروش آنتی ویروس کسپراسکی
هزینه کردن درست خود یک سرمایه گذاری است.
شرکت کسپراسکی (Kaspersky) یکی از پیشتازان در ارائه ی نرم افزارهای ضد ویروس و محافظ در برابر برنامه های مخرب است که با دو محصول قدرتمند Kaspersky Anti-Virus 2010 و Internet Security 2010 به محبوبیت فراوانی دست یافته است.
Kasperskyبا سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف ویروس ها و فایل های مخرب را به کاربران می دهد و نسبت به انواع مشابه دارای امکانات بیشتری نظیر Privacy Cleaner ، Rescue Disk ، Vulnerability Scan می باشد که همین امکانات باعث رشد و محبوبیت بالای این نرم افزار شده است.این بسته امنیتی با اسکن کردن سایت های اینترنتی ، فیلتر نمودن اسپم ها ، فایروال قدرتمند ، ایمیل آنتی ویروس ، آنتی فیشینگ و … امنیت شمارا در اینترنت بطور کامل تامین می کند .این نرم افزار با نظارت کامل بر روی هارد دیسک و قسمت های مختلف و همچنین کنترل کامل بر روی فایل های در حال اجرا مانع از ورود و اجرای فایل های آلوده در سیستم می شود.
تفاوت نسخه های Kaspersky Anti Virus و Kaspersky Internet Security
Anti virus
این نسخه از برنامه ضد ویروس، نسخه حاوی آنتی ویروس می باشد که می تواند ویروس‌های روی رایانه شما رو پیدا کرده و پاکسازی کند. همچنین ویروس‌های روی فلش مموری‌ها و دیگر وسایل جانبی که به رایانه وصل می کنید را می‌تواند اسکن کرده و پاکسازی کند.
Internet Security این نسخه از برنامه همه‌ی امکانات آنتی ویروس را دارد. علاوه بر آن، دارای فایروال یا دیوار آتش می باشد تا موقع گشت و گذار در اینترنت، مانند یک فیلتر عمل کرده و اطلاعات رد و بدل شده را چک می کند. همچنین جلوی هکرها را نیز می گیرد. امکانات دیگری هم دارد مثل هرزنامه چک کننده نامه ها برای نداشتن ویروس، و دیگر امکانات.ویژگی های خاص و ممتاز آنتی ویروس کاسپرسکی به شما کمک می کند فرزندان و اطلاعتتان را محافظت کنید. شما می توانید دسترسی به اینترنت، برنامه ها، بازی ها و وب سایت ها را کنترل کنید، بعلاوه اینکه شما می توانید پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی را محدود و یا از وجود آن ها با خبر شوید. کسپرسکی این قابلیت را دارد تا از سرقت شماره کارت های اعتباری و شماره تلفن های شما در فضای مجازی جلوگیری کند.
شرکت ارتباط پویای راسپینا بعنوان یکی از نمایندگان فروش و پشتیبانی محصولات Kaspersky در ایران فعالیت می کند.
 آنتی ویروس های خانگی اورجینال تنها در سایت اصلی خود آنتی ویروس رجیستر می شوند و لایسنس آنتی ویروس های تحت شبکه از طرف خود کمپانی kaspersky به نام مشتری ارسال می گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش آنتی ویروس شرکت ارتباط پویای راسپینا تماس حاصل فرمائید.
تلفن: 88179154 , 88103647
فکس: 43850760
آدرس: تهران خیابان سهروردی شمالی ، بالاتر از خیابان خرمشهر کوچه ماجد گچی پلاک 5 واحد 1
آگهی دهنده
شهریار محمدی
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خیابان سهروردی شمالی ، بالاتر از خیابان خرمشهر کوچه ماجد گچی پلاک 5 واحد 1
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 393237
بازدید : 4917
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
شهریار محمدی
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خیابان سهروردی شمالی ، بالاتر از خیابان خرمشهر کوچه ماجد گچی پلاک 5 واحد 1
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com