انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تیشرت ال ای دی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
خرید تی شرت اکولایزر

خرید اینترنتی و پستی تی شرت ال ای دی دار اکولایزر حساس به صدا با قیمتی بسیار عالی و کیفیت بالا برای خرید تی شرت اکولایزر بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید تا در اسرع وقت این تی شرت زیبا و جدید برای شما ارسال گردد.

www.3nabsh.com

تی شرت اکولایزر یکی از پرفروشترین محصولات در سال 2010 می باشد که هم اکنون نیز می توانید ان را از همین فروشگاه خریداری نمایید . با خرید تی شرت اکولایزر در مهمانی ها و مجالس جلب توجه کنید و نظر دیگران را به خود جلب کنید . رکیبی زیبا از هنر طراحی لباس و تکنولوژی نوین.این تی شرتها مجهز به اکولایزر و سنسورهای حساس به صدا است.زمانی که شما در مهمانی یا کنسرت موسیقی هستید.پنل ال ای دی که روی تی شرت تعبیه شده است کاملا هماهنگ با شدت و ریتم موسیقی که پخش می شود.روشن و خاموش می شود(مانند اکولایزر ضبط صوت)و جلوه ای خاص و زیبا به تی شرت شما می دهد.(مخصوصا در محیطهای تاریک وکم نور).محصولی که کارشناسان مد و طراحی لباس جهان را شگفت زده کرده وبا انکه مدت زیادی از عرضه این محصول به بازار پوشاک نمی گذرد در راس فهرست پر فروشترین لباسهای برندهای معتبر جهان قرار گرفته است.شما فلش تی شرت را فقط در اینجا می توانید تهیه کنید(فقط اینجا)با توجه به محدود بودن تعداد فلش تی شرتها فرصت را از دست ندهید. هر کسی با دیدن این تی شرت حیرت زده می شود .

www.3nabsh.com

تی شرت اکولایزر دارای چهار منبع تغذیه ( باطری نیم قلمی ) می باشد که با پنل حساس به صدا که در پشت شلوار یا درون جیب جای داده می شود با رقص نوری زیبا روش و خاموش می گردد . تی شرت اکولایزر دارای سنسور حساس به صدا است و با صدا ال ای دی های خود را روشن و خاموش می کند و رقص نوری زیبا ایجاد خواهد کرد خرید این تی شرت زیبا را به شما مشتری عزیز پیشنهاد می کنیم. در نظر داشته باشید که هنگام شستشو حتما پنل را تی شرت جدا سازید و بعد تی شرت را شتشو کنید.



با خرید تی شرت اکولایزر نظر دیگران را به خود جلب کنید

با نور ال ای دی حساس به صدا و رقص نوری قوی و دیدنی

ارسال سریع به تمام نقاط کشور

WWW.3NABSH.COM
www.tebyanmarket.com
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی 3نبش
آگهی دهنده
مصطفی موذنی
  • قیمت : 35000
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : WWW.3NABSH.COM WWW.TEBYANMARKET.COM
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 403075
بازدید : 5376
دسته بندی : ساير امور فرهنگي
آگهی دهنده
مصطفی موذنی
  • قیمت : 35000
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : WWW.3NABSH.COM WWW.TEBYANMARKET.COM
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com