انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه CRYOLIPOLYSIS آلمان Beir

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
تنها دستگاه آلمانی در ایران
www.aramisgroup.ir
مراحل انجام ، عوارض و نتایج کرایولیپولیز

حین درمان چه اتفاقی می افتد؟
در ابتدا موضع تحت درمان را انتخاب کنید. سپس اپراتور پروب دستگاه را روی موضع قرار می دهد. پس از آن موضع بین دو صفحه خنک کننده دستگاه کشیده می شود. احساسی که در بیمار پدیدار می شود فشار و مکش کافی است تا موضع به موثرترین شکل ممکن خنک شود. مدت زمان کار با دستگاه یک ساعت و یا کمی بیشتر و متناسب با نیاز شما تعیین می شود.
در همان قسمت بدن، دو تا سه ماه بعد از اولین جلسه از دستگاه استفاده کنید تا ضخامت لایه چربی اضافی کاهش یابد. دو جلسه درمان می¬تواند تأثیر کرایولیپولیز را افزایش دهد اما درمانهای مکرر در زمانهای تصادفی توصیه نمی¬شود.
حسی که موقع درمان در انسان ایجاد می شود چگونه است؟
در دقایق اول کار با دستگاه شما فشار و سرمای شدیدی را حس می کنید. این حس به مرور زمان کمرنگ تر می شود. بسیاری از مردم حین درمان به مطالعه می پردازند، با لپ تاپ کار می کنند و یا حتی چرت می زنند!
دوره درمان چه مدت به طول می انجامد؟
معمولا درمان بین 1 الی 3 ساعت به طول می انجامد.
آیا می توان پس از درمان به فعالیت های روزانه پرداخت؟
این روش کاملا غیر تهاجمی است بنابراین به راحتی بعد از استفاده از دستگاه می توانید فورا به سراغ کارهای روزمره خود بروید. بعضی افراد پس از درمان قرمزی، کبودی سطحی، حس خارش و یا سوزش، بی حسی و کرختی را در موضع احساس می کنند که این موارد به سرعت رفع می شوند. در اکثر موارد بیماران بعد از جلسه درمان به کار خود می پردازند.
نتایج درمان چیست؟
نتایج درمان CoolSculptingدر کاهش قابل توجه چربی های موضعی قابل مشاهده است. پس از اتمام اولین جلسه درمان برای حصول نتایج بهتر می توانید تعداد جلسات را افزایش دهید. معمولا افراد با یک جلسه نتیجه مطلوب را مشاهده می کنند.
چه موقع نتایج درمان قابل مشاهده است؟
شما می توانید بعد از گذشت 3 هفته از درمان به سرعت تغییرات را مشاهده کنید و بعد از دو ماه نتایج شگفت آوری را شاهد هستید. اما بدن شما کماکان پروسه دفع چربی را تا 4 الی 6 ماه بعد از درمان ادامه می دهد.
آیا نیاز به مواد مکمل و رژیم غذایی سخت و برنامه ورزشی است؟
نیازی به هیچ گونه قرص و یا مواد مکملی نیست. همچنین احتیاجی به رژیم و نرمش ندارید. بسیاری افراد بعد از درمان انگیزه بیشتری برای مراقبت از خود پیدا می کنند.
عوارض کرایولیپولیز:
آیاکرایولیپولیز روشی مطمئن است؟ آیا دردناک است؟ آیا عوارض جانبی وجود دارد؟
CoolSculpting یا کرایولیپولیز دارای تاییدیه FDAبرای پهلوها و شکم است و ایمنی و موثر بودن بودن روش درمان نیز به اثبات رسیده است. بعد از جلسه درمان احتیاجی به استراحت نیست اما گاهی بیماران تجربه درد و ناراحتی موقتی را حس می کنند. عوارض جانبی شامل قرمزی، کبودی، ورم، حساسیت به لمس، گرفتگی عضلات، خارش، سوزش و بی حسی است. بی حسی ممکن است تا چند هفته بعد از درمان نیز ادامه داشته باشد.
هزینه درمان چقدر است؟ چند جلسه درمان احتیاج است؟
هزینه درمان متناسب با موضع، تعداد جلسات مورد نیاز و هدف نهایی شما متغیر است. غالبا پس از یک بار درمان کاهش مقدار قابل توجهی از چربی را شاهد هستید اما اگر مایل باشید تا چربی بیشتری را کاهش دهید می توانید به جلسات اضافه کنید.
آیا نتایج دائمی هستند؟
وقتی شما دوره درمان کرایولیپولیز را طی می کنید چربی های موضع شما حذف می شوند. مادامی که شما وزن خود را توسط رژیم نرمال و نرمش حفظ می کنید نتایج پایدارند.
آیا من گزینه مناسبی برای درمان کرایولیپولیز هستم؟
بهترین افراد برای این روش درمانی، افراد با چاقی های موضعی هستند. . این نوع از درمان اصولاً برای یک قسمت خاص نظیر چربی کمر، شکم و پشت و سایر سلولیتهای محلی می¬باشد و نمی¬تواند مرض چاقی را درمان کند.این روش بر خلاف لیپوساکشن در بیمارهای قلبی عروقی و کبدی و.کلیوی... نیز قابل انجام است


دکتر شهزاد محمدیان
تاثیر کرایولیپولیز برتست های کبد و لیپد های سرم
بسیاری از مراجعین کلینیک در وبسایت بارها و بارها این سوال را می پرسند که ایا کرایولیپولیز بر روی کبد آثار منفی می گذاردو ابا چربی خون را افزایش می دهد یکی از خوانندکان وبسایت هم سوال جالیی کرد:
درروش کرایولیپولیز مقدار زیاد چربی که توسط ماکروفاژ ها دفع میشود بر روی کبد و طحال آثار منفی نمی گذارد؟ چگونه وقتی بدن بخواهد مقدار زیادی چربی را از طریق کبد دفع کند فرد کبد چرب نمیگیرد ؟
در پاسخ باید گفت خیر بر کبد و طحال آثار منفی ندارد در این روش ساختمان چریی هم تخ
آگهی دهنده
Ali Parsa
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 404387
بازدید : 4011
دسته بندی : تجهيزات پزشكي آزمايشگاهي
آگهی دهنده
Ali Parsa
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com