انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

توضیحات کامل درباره دریافت رایگان گوشی وLCDو کنسول

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
خيلي ازدوستان ميخواستند تا درمورد دريافت گوشي وديگر محصولات رايگان بصورت كامل ودريك پست توضيح بدم كه من هم بخاطرنظرات متعدد آنها اين مطلب روگذاشتم كه بخونن تابطوركامل يادبگيريدلازم بذكر است كه خوندن ديگرمطالبي كه دراين سايت گذاشته شده خالي ازلطف نيست شايد به شماحتي يك كلمه از آنها هم در رسيدن به محصولات رايگان كمك بساري كنه اميدوارم خوشتون بياد لطفا نظر يادتون نره.

محصولات رایگان ۱۰۰٪ واقعی
Gaming consoles / Mp3 Players / Mobile Phones
طرز کار Xpango :
شما با عضویت رایگان در این سایت میتوانید از محصولات و هدایای رایگان برخوردار شوید.این هدایا شامل سه دستۀ Gaming consoles/ Mp3 Players/ Mobile Phones میباشد.
مثلا در قسمت موبایل، انواع مدل های گوشی موبایل از قبیل:
(N96-N95-N93i-N93-N91-N90-N73-N70-6680-7373-7360 &...)نوکیا
(W950i-W880i-W850i-K810i-K800i-K750i-P990i &...)سونی اریکسون
سامسونگ ( D900-D600-E900-U600-Z510)
( KRZR K1-V3i-RAZR V3x-SLVR L7 &... ) موتورولا
و غیره وجود دارد.
تمامی این محصولات به مدت یک سال از طرف شرکت سازنده آن گارانتی شده است.
حالا سوال اینجاست که این هدایا چرا و چگونه به دست ما میرسد؟
ابتدا لازم به ذکر است که هر کدام از این هدایا دارای امتیاز خاصی هستند، یعنی شما برای بدست آوردن هدیه ای که انتخاب نموده اید باید امتیاز مخصوص آن را کسب کنید که مقدار این امتیاز در هنگام انتخاب هدیه با نگه داشتن ماوس بر روی هر کدام از هدایا، نمایان خواهد شد.
مثلا گوشی سونی اریکسون مدل W810i نیاز به 18 امتیاز دارد تا برای شما فرستاده شود.
چگونه امتیاز کسب کنیم؟
Xpango راه های زیادی را برای کسب امتیاز در اختیار اعضا قرار داده ولی اکثر آنها پولی هستند.
فقط دو راه وجود دارد که شما میتوانید بصورت مجانی امتیاز( اعتبار یا Credit) بدست آورید:
1- راه اول اینه که باید در قسمت Offer Directory یه Free Offer رو کامل کنید.
(برای یک بسته Free Offer که کاملش میکنید بین 1 تا 4 اعتبار داده میشه )
توضیح:
Free Offer Directory در واقع قسمتی است که در آن انواع بازیها و سرگرمیها مانند بازیهای استراتژیکی-انواع بازی با ورق- بازیهای تخته ای- پازل- کازینو- بازی با کارت و مهره و... وجود دارد. شما میتوانید بنا به سلیقه خود آنها را انتخاب نموده و عضو شوید. بعد بازی کنید و برنده شوید تا امتیاز بدست بیاورید.هر بازی بنا به نوع و سختی بازی از 1 تا 4 امتیاز دارد. (مهم: در ادامه نحوه انتخاب بازی و اطلاعات مورد نیاز را توضیح خواهم داد)
2- راه دوم که یکی از بهترین و ساده ترین راههای کسب امتیاز محسوب میشه، ثبت نام دیگران در سایت از طریق لینک معرفی شما میباشد (یعنی زیرمجموعه گیری). این لینک پس از ثبت نام در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

میشه گفت شما با این کار میتونید امتیاز بیشتری بدست بیارید یعنی علاوه بر اینکه خودتون از روش اول کسب امتیاز میکنید، در ازای هر زیرمجموعه ای که بدست می آورید 1 امتیازهم میگیرید و زودتر به نتیجه میرسید.البته بعضی ها خودشون کسب امتیاز نمیکنند و فقط زیرمجموعه جمع میکنند که به نظر من زمان بیشتری طول میکشه تا امتیاز لازم برای هدیه ای که انتخاب کردند رو بدست بیارند. به هر حال هر یک نفری که از طریق لینک معرفی شما ثبت نام کند ، یک امتیاز برای شما محسوب خواهد شد.
البته همانطور که گفتم راه های دیگری هم برای کسب امتیاز وجود دارد مانند خرید کارتهای اعتباری و محصولات کمپانی و بسته های Clix - شرکت کردن وسهیم شدن در گروه های کسب کننده امتیاز سه گانه بوسیله اجاره کردن محصولات و ...

شما میتوانید از هر طریقی که دوست دارید امتیاز کسب کنید ولی برای کسانی که در ایران زندگی میکنند و همچنین فاقد کارت های اعتباری بین المللی هستند، بهترین راه همان دو روشی میباشد که در بالا گفتم.
فقط یک نکته خیلی خیلی مهم وجود داره و اونم اینه که زیرمجموعه های شما حتما باید فعال یا Active بشند تا به شما امتیاز تعلق گیرد.

زیرمجموعه های شما به دو طریق میتوانند فعال بشوند:
1) یکیش همون راه اول یعنی کامل کردن یکFree Offer و کسب امتیاز میباشد که در اینصورت یک زیرمجموعه فعال بشمار می آید و 1 امتیاز به شما داده میشود(فرقی نداره که زیرمجموعتون چقدر امتیاز بتونه کسب کنه، مهم اینه که یک Free Offer رو کامل کنه.در هر صورت برای شما فقط 1 امتیاز محسوب میشه)
2) راه دوم فعال شدن اینه که از Xpango Clix Package لوازم جانبی موبایل بخره ! (البته این مورد اصلا پیشنهاد نمیشه چون پولیه!)
پس با توجه به توضیحات بالا بهتره که شما هم
آگهی دهنده
ALI
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 405542
بازدید : 1867
دسته بندی : لوازم جانبي
آگهی دهنده
ALI
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com