انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

قطره جكان_دريبر

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
تجهيزات آبياري ، ادوات كشاورزي و صنعتي فروش محصولات Netafim ، محصولات نتافيم درباره Netafim: آغاز به كار اين شركت سال 1956 بود. شايد سالها قبل تفكر آبياري زمين با وسيله اي مانند قطره چكان كاملا خنده دار و نا كارآمد به نظر مي رسيد اما امروزه به صنعتي پيشرفته و كاملا كارآمد و با راندمان بالا تبديل شده است، اين مبحث بخشي از تاريخچه و نحوه شكل گيري اين شركت بود. متخصصين مجرب و متعهد اين مجموعه از سالها پيش تاكنون توانسته اند محصولات خود را با تكنولوژي هاي روز دنيا همگام كرده و يكي پس از ديگري، محصولات خود را به سراتاسر دنيا عرضه و جاي خود را در بازار دنيا پيدا كنند. ليست محصولات: *قطره چكان 2 L/h 3 L/h 4 L/h 8 L/h 12 L/h *بابلر *ميني بابلر 20 L/h 25 L/h 30 L/h 35 L/h 40 L/h



مکانیزم خودشویندگی با شستشوی مسیر جریان در داخل قطره چکان در هر نوبت آبیاری، موجب کاربرد قابل اطمینان آن طی سال ها بهره برداری می گردد.
دارا بودن سطح مقطع زیاد مسیر جریان آب و متلاطم بودن جریان، خصوصیت بی همتای مقاومت بالا در برابر گرفتگی، حتی در شرایط کاربرد آبها با کیفیت نامناسب را به این قطره چکان می بخشد.
این نوع قطره چکانها در دو مدل PC و PCND تولید می شوند.
کلیه قطره چکانهای مدل CORONA دارای درپوش پخش آب می باشند.
موارد کاربرد :

کاربرد ایده آل آن در تاکستان ها، باغات، گلخانه ها، فضاهای سبز و محدوده وسیعی از پروژه ها در اراضی با پستی و بلندی زیاد می باشد.

مشخصات فنی :


دارا بودن ضریب تغییرات ساخت بسیار پایین (زیر 3 تا 4 درصد بسته به نوع قطره چکان)
تنظیم آبدهی در دامنه تغییرات فشار بسیار وسیع معادل 4 -5 /0 بار
در مدل های ND، قطره چکان در فشار 2/0 بار بسته شده و در فشار 45/0 بار باز می شود= این امر موجب عدم ایجاد هرز آب سطحی و خصوصاً در شرایط توپوگرافی نامناسب و یا سیستم آبیاری قطره ای از بالا می شود.
دیافراگم سیلیکونی این قطره چکان از مقاوم ترین مواد در مقابل اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی ساخته شده است.
آبدهی قطره چکان ها معادل 1/2 ، 1/3، 1/4، 1/8 در هر دو مدل PC و PCND بوده و با آبدهی 5/24 لیتر در هر ساعت فقط در مدل PC تولید می گردد.
حداقل فیلتراسیون مورد نیاز معادل مش 120 می باشد
آگهی دهنده
صالحي
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 406287
بازدید : 2766
دسته بندی : خدمات كشاورزي و دامداري
آگهی دهنده
صالحي
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com