انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آشغالگیرفاضلاب

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
آشغالگیرفاضلاب
شرکت پرتو کنترل به صورت تخصصی در زمینه انواع سیستم های تصفیه فاضلاب بهداشتی وصنعتی و طراحی ، ساخت ونصب آشغالگیر فاضلاب در حال فعالیت می باشد.
44965607—44965609—44134447 --09127949154 www.PCHCO.ir
آشغالگیر:
با توجه به ورود ذرات مختلف در آب ورودي به تصفيه خانه ها, به ويژه ريزش برگ در فصول مختلف سال, در صورت ورود اين ذرات به سيستم تصفيه خانه موجب آسيب ديدگي يا گرفتگي پمپها, شيرآلات, خطوط لوله و ساير متعلقات مي گردد. لذا به منظور جلوگيري از ورود اين گونه ذرات به واحدهاي تصفيه خانه مي بايست از سيستم آشغالگيري مناسب استفاده گردد.
معمولاً برای جدا کردن مواد درشت و آشغال موجود در فاضلاب از آشغالگیر استفاده می شود . آشغالگیر درشت برای جدا کردن مواد درشت نظیر شاخ و برگ ، بطری وغیره ….. وآشغالگیر متوسط برای جدا کردن مواد نسبتاً درشت بکار می رود . در صورت استفاده از پمپ و سایر تجهیزات مکانیکی استفاده از آشغالگیر ضروری است.
در حال حاضر آشغالگيرهاي مورد استفاده در کانالهاي آب تصفيه خانه ها بصورت صفحه مشبك و يا صفحه ميله اي ساخته شده و با زاويه نصب 45 الي 60 درجه در مسيركانال انتقال آب يا فاضلاب قرار مي گيرند. اين آشغالگيرها اکثراً توسط بهره بردار به صورت دستي و با استفاده از چنگک تميز مي گردد. در برخي موارد نيز اين آشغالگيرها از نوع مکانيکي و مجهز به قاب و چنگك جمع آوري آشغال مي باشد.
لذا با توجه به اينکه در اکثر مواقع حجم زيادي از ذرات و جامدات در آب ورودي به تصفيه خانه وجود دارد, عدم جمع آوري مداوم آنها موجب مسدود شدن سريع آنها گرديده و مي بايست به طور مداوم تميز گردند. علاوه بر اين بسياري از ذرات ريز و باريک, با عبور از اين گونه آشغالگيرها, وارد سيستم تصفيه خانه مي گردد. لذا به منظور رفع اين مشکلات و با استفاده از تکنولوژي روز دنيا مي توان از سيستمهاي آشغالگيري مدرنتر استفاده نمود که علاوه بر راندمان بالا در جداسازي ذرات و آشغالهاي ريـــز, داراي قابليت تميـــز شدن خودکار مي باشند. لذا از اين گونه سيستمـها, مي توان به آشغالگيــــرهاي پلکاني اشاره نمود.
مزايا و ويژگيهاي سيستم آشغالگير :
- قابليت عبور جريان زياد آب و فاضلاب از آشغالگیر
- ايجاد حداقل افت فشار در اٍر عیور از آشغالگیر
- راندمان بالا در حذف آشغال و ذرات موجود در آب.
- قابليت حذف ذرات ته نشين شده از کف کانال توسط آشغالگیر
- مقاومت بالا به مواد خورنده از جمله اسيد.
- کنترل بو با توجه به اينکه در محفظه بسته قرار دارد.
- عدم انسداد صفحات آشغالگير توسط دانه ها و ذرات.
- عملکرد و نگهداري آسان
- هزينه پائين بهره برداري.
این شرکت با بررسی مقدار دبی ونوع عملکرد ، بهترین روش دریچه کشویی وبالابر سازه ای کنترلی دبی فاضلاب را به شما سروران عزیز ارائه می نماید.
*********
شرکت پرتو کنترل با حضور افراد متخصص در طراحی ، ساخت و اجرا و نصب و راه اندازی سال هاست که به تولید این محصول پرداخته و تجارب بیشماری در این صنعت کسب نموده است.
*******
آشغالگیر ها به اشکال مختلف و با ابعاد متفاوت ( برحسب مواد درشت و ریز ورودی ) ساخته میشوند . معمولا در تصفیه خانه هایی با حجم کاری کمتر از ۱۰۰۰ متـر مکعب فاضلاب از آشغالگیر های دستی ( درشت و یا ریز ) در کانالهایی با عمق کمتر ۲ متر استفاده میشود . بدین منظور بدلیل عمق کم کانال و کوچک بودن سطح آشغالگیر ، نحوه تمیز نمودن آشغالهای موجود بر روی شبکه آشغالگیر توسط چنگک دستی انجام میشود . به این دلیل به اینگونه آشغالگیر ها ، دستی گفته میشود . فاصله بین میله ها در آشغالگیر درشت بین ( ۴۰-۱۰۰ ) میلیمتر و در آشغالگیرهای ریز بین ( ۱۰-۳۰ ) میلیمتر در نظر گرفته میشود .
زاویه استقرار این گونه آشغالگیرها در کانال سیال ( آب و یا فاضلاب ) معمولاً بین ۴۵ -۶۰ درجه میباشد . میزان حذف مواد معلق در این گونه آشغالگیرها بین ( ۲-۳ ) میلیگرم در لیتر و حذف BOD بین ( ۳-۷ ) میلیگرم در لیتر در نظر گرفته میشود . سرعت عبوری فاضلابی بین ( ۰٫۳- ۰٫۹ ) متر در ثانیه باید در نظر گرفته شود .
انواع آشغالگیر فاضلابکه به نوع فاضلاب بستگی دارد عبارتند از:
1) آشغالگیر مکانیکی
2) آشغالگیر دستی
3) آشغالگیر سبدی
4) آشغالگیر گیر بکسی
5) آشغالگیر دانه درشت
6) آشغالگیردانه ریز
7) آشغالگیر مکانیکی
8) آشغاکیر تمام اتوماتیک
*******
44965607—44965609—44134447 --09127949154 www.PCHCO.ir
آگهی دهنده
hamidpooya
  • قیمت : با توجه به نوع در خواست
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران,بلوارفردوس,بین خیابان عقیل وخیابان وفاآذر,پلاک 312 طبقه چهارم واحد 13
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 410558
بازدید : 5075
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
hamidpooya
  • قیمت : با توجه به نوع در خواست
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران,بلوارفردوس,بین خیابان عقیل وخیابان وفاآذر,پلاک 312 طبقه چهارم واحد 13
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com