انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

زرين هنر ايرانيان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت زرین هنر ایرانیان
پس از سالها تلاش موفق به تولید محصولات زینتی از ورق طلا برای اولین بار در ایران و خاورمیانه به صورت انحصاری شدیم که این مدال افتخار راهدیه می کنیم به تمامی ایرانیان میهن دوست و به خصوص خریداران این محصول.
شرکت زرین هنر ایرانیان با شماره ثبت و کد اقتصادی اولین و تنها تولید کننده محصولات زینتی ساخته شده از ورق طلا در ایران و خاورمیانه می باشد که به صورت کاملا انحصاری با تکیه عنایت خداوند و خلاقیت و نوآوری مهندسان و طراحان جوان ایرانی فعالیت خود را به صورت کاملا بومی شروع کرده است.
هدف این شرکت بالا بردن سطح هنر وسلیقه مخاطبان و همچنین کاربرد طلا در شئون مختلف زندگی می باشد. از گذشته تا به حال فلز طلا به صورت سکه زنی، وبعد ها به مرور زمان در جواهرات زینتی و جواهرات زینتی و امروزه از آلیاژ آن حتی در صنایع استفاده می شود، لذا بر آن شدیم تا با استفاده از فناوری روز دنیا و دانش و هنر ایرانی محصولی جدید از این فلز گرانبها تولید نماییم که علاوه بر زیبایی خیره کننده و ارزش ذاتی آن تمام افراد جامعه بتوانند از آن استفاده نمایند و از آن بهره مند گردند. لذا هدف را بر آن گذاشتیم تا این فلز گرانبها را که دارای چگالی بالا میباشد را به سبکی نو در آوریم و از وزن آن کاسته و بر حجم آن بیافزاییم. چه افتخاری بالاتر از اینکه منازل شما را با طلا آذین نماییم.
محبت و دوستی را می توان با کلام، یک شاخه گل و یا هدایای دیگر ابراز کرد. ما نفیس ترین هدیه را به شما تقدیم می کنیم، طلا.
سوالات متداول :
1- جنس این محصولات چیست؟ تمامی محصولات از ورق طلا ساخته شده اند و دارای کارت گارانتی می باشند که ضمانت کننده طلا بودن محصولات می باشد
2- قیمت محصولات بر چه اساس است؟ قیمت محصولات بر سه اصل مشخص می گردد: 1- طراحی 2- هنر دست هنرمندان 3- طلا . بنابراین محصولات تنها برپایه وزن طلا قیمت گذاری نمی شوند.
3- آیا می توان جنس خریداری شده را فروخت؟ شرکت زرین هنر ایرانیان برای رضایت خاطر خریداران اعلام می دارد که شرکت با کسر30 درصد از مبلغ کالا(پس از 3 ماه)در صورت سالم ماندن کالا، طبق کارت گارانتی الصاقی با مراجعه به نمایندگی های فروش و یا تماس با شرکت مبلغ خود را دریافت نمایند.
4- چگونه فرق بین محصولات اصلی شرکت با همانند تقلبی آن را می توان تشخیص داد؟ کلیه محصولات خریداری شده در دنیا با توجه به شرایط کالا می بایستی تحت گارانتی شرکتی معتبر باشد درصورتیکه هیچ کدام از فروشندگان موجود زیر نظر صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی نیستند.
• در اینجا اشاره به چند نکته ضروری می باشد :
1- شرکت زرین هنر ایرانیان تنها تولید کننده این محصولات در خاورمیانه می باشد که به صورت کاملا انحصاری در ایران فعالیت می کند.
2- این شرکت دارای مجوز تولید از میراث فرهنگی – صنایع دستی است.
3- این شرکت دارای کارگاه تولید می باشد که آمادگی دارد سفارشات مشتریان را ظرف مدت چند روز تولید و تحویل نماید.
4- این شرکت با نام ثبت شده و برند تجاری ثبت شده با نام زرین هنر ایرانیان فعالیت می نماید و طلا بکار رفته در محصولات را تحت گارانتی خود قرار داده است، اما شرکت های وارد کننده هیچ گونه رسمیتی ندارند به دلیل عدم توانایی در گارانتی محصولات از عناوین آب طلا، روکش طلا، نانو طلا و ... استفاده می کنند. و هیچ وجهه قانونی برای ضمانت ندارند .
5- آیا می توان محصولی را به صورت خاص و تعداد دلخواه سفارش دهیم؟ شرکت زرین هنر ایرانیان از طراحی و تولید محصولات خاص و تعداد دلخواه مشتریان محترم استقبال می نماید.
6- آیا می توان از آن شرکت نمایندگی فروش دریافت کرد؟ بله، این شرکت آمادگی خود را برای اعطای نمایندگی در سراسر ایران اعلام می دارد. جهت اخذ نمایندگی و شرایط آن با ما تماس بگیرید.
• توصیه مهم:هنگام خرید هر یک از محصولات به نام و نشان تجاری زرین هنر ایرانیان دقت نمایید و از تهیه محصولات با نام و گارانتی جعلی خودداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
www.zarrinhonar.com
آگهی دهنده
زرين هنر ايرانيان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 413267
بازدید : 7117
دسته بندی : ساير فرهنگ و هنر
آگهی دهنده
زرين هنر ايرانيان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com