انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ویستا لرستان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش و خدمات پس از فروش محصولات دانفوس در لرستان

دانفوس:

با توجه به افزایش روز افزون بهای انرژی در سطح جهان و آلودگی‌های ناشی از مصرف بی‌حد و حصر انواع سوختهای فسیلی که امروزه بعنوان یک خطر جدی محیط زیست و جامعه بشری را تهدید می‌نماید، ‌بهبود وضعیت سیستم‌های حرارتی ساختمانها که بخش اعظم مصرف سوخت را در کشور ما و در جهان دارا می‌باشد مورد توجه فراوانی قرار گرفته‌است.

بدیهی است که جامعه کنونی ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و آمار و ارقام مستند گویای این واقعیت است که فرهنگ استفاده از انرژیهای مختلف به عنوان نیاز اساسی جامعه امروز و بویژه نسل فردا نیازمند تغییرات بنیادی است و لزوم استفاده از تکنولوژیهای نو با هدف کاهش اتلاف انرژی امری انکارناپذیر می‌باشد. شرکت پادرعد بعنوان یکی از پیشگامان تولید کالاهایی از این قبیل، این بار با تکیه بر سابقه و تجربه خود و با هـمکاری شرکت دانفوس متولی ارائه نسل جدید شیرهای ترموستاتیک رادیاتور به جامعه صنعت کشور می‌باشد.

شیرهای ترموستاتیک رادیاتور دانفوس دارای کیفیت بالا و یکنواخت در تمام جزئیات و قطعات بوده و همچنین دارای استانداردهای معتبر جهانی و زیست‌محیطی می‌باشند. تعویض این شیرها با شیرهای قدیمی بسادگی امکان‌پذیر می‌باشد و با تغییر درجه ترموستات مربوط به هـر رادیاتور می‌توان در محیطهای مختلف درجه حرارت مطلوب را بدون نیاز به نوع دیگری از انرژی، با دقت بالائی تنظیم نمود. بطور مثال اطاق بچه، اطاق خواب، اطاق پذیرائی و ... هر کدام می‌توانند از درجه حرارت متفاوت بر حسب نیاز و شرایط ایده‌آل برخوردار باشند که نتیجتاً رضایت خاطر و آسایش مصرف‌کننده را تأمین می‌نماید.

شیرهای ترموستاتیک رادیاتور دانفوس فقط مقداری از انرژی را که برای تنظیم دمای محل مورد نظر لازم است مصرف می‌نمایند. این ویژگی باعث می‌گردد تا میزان 20% در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

طبق محاسبات انجام‌شده، مصرف‌کننده می‌تواند وجه پرداختی جهت خرید شیرهای ترموستاتیک را با گذشت یک فصل سرما از طریق صرفه‌جویی درمصرف انرژی جایگزین نماید.

توضیح اینکه شیرهای مذکور دارای عمر متوسط بیست سال بوده و نیاز به تعویض و سرویس ندارد، لذا یکی از نتایج استفاده از شیرهای ترموستاتیک در طول عمر مفید آنها، صرفه‌جوئی مبلغ قابل ملاحظه‌ای برای مصرف‌کنندگان بوده و متعاقب آن تأثیرات چشمگیری در ثروت ملی دارد، ضمن اینکه در حفظ سلامتی محیط زیست نیزمؤثر خواهد بود.

شایان ذکر است تا کنون بیش از 350 میلیون عدد از شیرهای ترموستاتیک دانفوس در بیش از 100 کشور جهان به بازار عرضه گردیده و مورد مصرف قرار گرفته‌است.
آگهی دهنده
ویستا لرستان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 420793
بازدید : 1244
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
ویستا لرستان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com