انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

لیف های صنعتی حمام

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت تولیدی و بازرگانی خراسان ، تولید کننده لیف های صنعتی حمام (صورت شو، بدن شو، پشت شو)دراندازه ها وطرح های مختلف با استفاده از الیاف PPوترویرا وآنتی باکتریال ، قابل عرضه در تمامی داروخانه ها و فروشگاه ها و هایپرمارکتهای معتبرکشور.تنها تولید کننده لیف در خراسان وحتی درسطح کشور.
این واحد تولیدی در زمینه فروش محصولاتش در سراسر کشور ، نمایندگی فعال می پذیرد.
تلفن تماس:05112510510 -09151102053 فاکس:05112510513
مطالب علمی در مورد لیف و استحمام با آن:
ما هر روز به طرق مختلف ظاهر خود را پاکسازی می‌کنیم، اما آیا برای پاکسازی درون خود کاری کرده‌ایم تا سموم تشکیل شده در داخل بدن را بیرون بریزیم؟

آیا بهتر نیست در یک محیط عاری از آلودگی زندگی کنیم. جایی که فقط آب سالم و غذاهای طبیعی بدون اثرات سوء، وجود داشته باشد؟ در جایی باشیم که اقلام خوراکی بدون مواد شیمیایی تهیه شده باشند و هوایی که تنفس می‌کنیم، تمیز باشد یا لباس‌هایی که می‌پوشیم عاری از مواد مصنوعی باشد؟

البته همه می‌دانیم زندگی امروزی با چنین ایده آل‌هایی جور در نمی‌آید. به همین خاطر، اولین کاری که می‌توانیم برای سلامتی خود انجام دهیم، پاکسازی بدن از این سموم در فواصل معین و از طریق روش‌های سم زدایی است. سم زدایی به حذف سموم و آلودگی‌ها گفته می‌شود.

از آنجا که در دنیای امروز آلودگی‌های زیست محیطی بسیار زیاد است، بدن ما نیاز جدی به پاکسازی منظم دارد تا اثرات سوء این سموم بر دستگاه ایمنی بدن و سوخت و ساز بدن، کاهش یابد.

سم زدایی، برای به حداکثر رساندن انرژی بدن و جلوگیری از بیماری‌های مزمن، امری بس مهم است. از دیرباز مردم به فکر راه‌هایی بوده‌اند که باعث شود مزاج آنها به طور منظم کار کند، فشار خون شان در حد کنترل شده باشد و فشار‌های روحی و عصبی را به حداقل برسانند. سم زدایی هم باعث حفظ سلامتی می‌شود و هم شفا بخشی را ضد بیماری‌ها بالا می‌برد.

حال، یکی از روش‌های متداول سم زدایی ؛علاوه برروش حرارت درمانی ؛لیف زدن وماساژدادن است که به زدایش سموم از بافت‌های بدن سرعت می‌بخشد و بدین ترتیب آنها می‌توانند این مواد را دفع کنند.

يكي از روشهاي پاكسازي پوست كه طي قرن ها در جهان مورد استفاده قرار مي گيرد، ليف زدن است. اين عمل نه تنها باعث زدايش سلول هاي مرده پوست مي شود، بلكه جريان خون را نيز افزايش مي دهد.
دكتر برنارد يانسن نويسنده كتابensen`s Guide To Better Bowel Care Dr توصيه مي كند كه برنامه روزانه شما بايد با ليف زدن به مدت 3 تا 5 دقيقه آغاز شود. ليف زدن يكي از روشهاي بسيار خوب حمام گرفتن است. هيچ صابوني نمي تواند پوست شما را چنان تميز كند كه پوست نو از زير پوست هاي مرده، بيرون بيايد اما ليف زدن اين كار را مي كند. لايه هاي بيروني پوست شما، هر 24 ساعت يكبار ساخته مي شود . ليف زدن يا كيسه كشيدن باعث مي شود كه لايه اولي زدوده شود و جاي خود را به لايه جديد و تازه پوست بدهد. دكتر يانس توصيه مي كند که صبح زود قبل از طلوع آفتاب دوش بگيريد و ليف بزنيد. اگر مايل بوديد قبل ازخوابيدن در شب نيز يكبار ديگر ليف بزنيد و دوش بگيريد.
بهتر است از ليف هايي كه يك دسته بلند براي آنها تعبيه شده است، استفاده كنيد تا بتوانيد جاهايي از بدن تان را كه دستتان به آن نمي رسد، خوب بشوييد. ليف زدن را از دست و پايتان شروع كرده و به وسط بدن برسيد. كف پايتان را حتماً سنگ پا بكشيد زيرا انتهاي عصب ها در كف پا قرار دارد و به سراسر بدن مي رسد. همه جاي تن خود را ليف بزنيد. اما براي قسمت سينه از ليف هاي نرم تر استفاده كنيد. ليف هايتان را هر چند وقت يكبار بشوئيد و بگذاريد خشك شود. حال از احساس رويش يك پوست نو و لطيف لذت ببريد

درمان با لیف زدن

براساس تحقیقات انجام شده، به این نتیجه حاصل شده که پنج دقیقه لیف زدن، همان اثر سی دقیقه آهسته دویدن را بر ماهیچه ها می گذارد. کشیدن لیف زبر روی پوست بدن، چربی های زیر پوست را متفرق می کند. سموم را از بین می برد و سلامتی و درخشندگی پوست را برای شما به ارمغان می آرود.
لیف کشیدن، هر روز قبل از دوش گرفتن، توصیه شده است. برای این کار از لیف های زبر فیبری استفاده کنید.
لیف را روی پوست خشک، یعنی قبل از اینکه آب به بدن شما بخورد، بکشید. مسیر آن باید هر بار از پیرامون بدن به سمت قلب باشد.
از پاشنه هر پا شروع کنید و بالا بروید. روی قسمت باسن و پشت را حتماً لیف بکشید.
سپس آن را روی شکم و برخلاف عقربه های ساعت حرکت دهید. بازوها، گردن، گلو، سینه، شانه ها و پشت را هم لیف بکشید.
آگهی دهنده
شرکت گوهر بافت خراسان،سید حسین حکیمی
  • قیمت : کارخانه
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد،شهرک صنعتی ثامن،بلوار میامی،میامی 8،پ3
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 427734
بازدید : 5338
دسته بندی : آرايشي بهداشتي
آگهی دهنده
شرکت گوهر بافت خراسان،سید حسین حکیمی
  • قیمت : کارخانه
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد،شهرک صنعتی ثامن،بلوار میامی،میامی 8،پ3
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com