انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ترجمه تخصصی متون و پروژه های دانشگاهی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه پژوهش و ترجمه آریا، با بهره‌گیری از مترجمین بومی(Native)، مجرب‌ترین اساتید در حوزه ترجمه و پژوهش به طور 24 ساعته با ارائه خدمات متنوع ترجمه، پژوهش و مشاوره پایان‌نامه مقالات ISI تنها با چند کلیک در کوتاه‌ترین زمان، با بالاترین کیفیت و با پشتیبانی کامل در خدمت شماست. برخی از خدمات این موسسه به شرح زیر می باشد.
1. خدمات ترجمه و ویرایش متون تخصصی به طور کامل: گروه آریا معتقد است ترجمه متون تخصصي نيازمند افرادي متخصص در همان رشته مي‌باشد که داراي حداقل چندين سال تحصيلات آکادميک و تسلط کامل در موضوع مربوطه هستند. با اين رويکرد بيشتر از 130 موضوع تخصصي را تفکيک کرده‌ايم که هر موضوع تيم تخصصي مربوط به خود را دارا مي‌باشد.
2. مشاوره تخصصی و انجام پایان نامه و پروپوزال نویسی: اگر براي انجام امور مختلف مربوط به پايان‌نامه و پروپوزال خود، نياز به انجام تحقيقات کتابخانه‌اي و يا اينترنتي داريد، اگر براي انجام امور آماري پايان‌نامه، تجزيه و تحليل نتايج، نوشتن فصل‌هاي مختلف نياز به کمک و مشورت داريد، حتما با سامانه تحقيق و پژوهش ما تماس بگيريد.
3. ترجمه آنلاین (همزمان): متخصصين ترجمه همزمان گروه آریا توانايي ارائه خدمات ترجمه براي سمينارهاي علمي، نشست‌هاي بازرگاني، سفرهاي توريستي و گردشگري، مترجم‌هاي شخصي را دارند.
4. مشاوره تخصصی مقالات ISI: با بهره‌گیری از اساتید مجرب دانشگاههای برتر دنیا و تشکیل تیم‌های تخصصی مربوط به هر رشته. مشاوره تخصصی و تقویت علمی مقالات علمی را به طور سیستماتیک انجام می‌دهد.
5. استخراج مقالات از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی: ارائه خدمات کامل مشاوره‌ای برای استخراج مقالات از پایان‌نامه‌های انجام شده، طرح‌های تحقیقاتی انجام شده و داده‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی.
6. ویراستاری مقالات ISI: با بهره‌گیری از ادیتورهای نیتیو (Native) حرفه‌ای و اساتید دانشگاه خدمات ویرایش نگارشی و علمی مقالات علمی را ارائه می‌دهد. متخصصین این موسسه علاوه بر ویرایش نگارشی متن مقاله، از لحاظ علمی و مفهومی نیز جملات را ویرایش کرده و جملات نامفهوم و غیر علمی را اصلاح می‌نماید.
7. خدمات ترجمه مقالات ISI: موسسه آریا برای ترجمه مقالات علمی صرفا از اساتید و دانشجویان دکترا همان رشته استفاده می‌کند.
8. برگزاری کلاسهای مختلف آموزشی: موسسه آریا با بهره‌گیری از اساتید نخبه و جدیدترین متدهای آموزشی کلاسهای مختلف آموزشی از جمله کلاسهای مقاله‌نویسی ISI، روش تحقیق، پروپوزال‌نویسی و سایر کلاسهای تخصصی را برگزار می‌کند.
لطفا برای آشنایی با خدمات و اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه فرمائید:
www.ariatranslate.com , www.ariatranslate.ir , www.ariatranslate.net
و یا با ما تماس بگیرید: 88947964-021 0020641-0919 4402323-0939
ایمیل: info@ariatranslate.com
آگهی دهنده
گروه پژوهش و ترجمه آریا
  • قیمت : به سایت مراجعه کنید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، جنب سینما استقلال، کوچه فرشید، پلاک 28، واحد1 ، کد پستی: 1415
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 429531
بازدید : 1706
دسته بندی : ترجمه
آگهی دهنده
گروه پژوهش و ترجمه آریا
  • قیمت : به سایت مراجعه کنید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، جنب سینما استقلال، کوچه فرشید، پلاک 28، واحد1 ، کد پستی: 1415
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com