انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تور اسکی ترکیه(ارزروم)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اژانس هواپیمایی مهرستا 88693500
تور اسكي ارزروم - پيست اسكي پالان دوكن - اقامت در هتل ددمان واقع در بهترين نقطه پيست اسكي



جزييات تور اسكي ارزروم براي زمستان سال 91 به زودي اعلام خواهد شد.

- پيست اسكي پالان دوكن كه از بهترين و مجهزترين پيست اسكي كشور تركيه مي باشد در 7 كيلومتري جنوبي شهر ارزروم واقع شده است. اين پيست در سال 2010 ميزبان مسابقات جهاني اسكي جوانان بوده و به دليل قرار گرفتن در ارتفاع بالا (3185 متر از سطح آبهاي آزاد)، آب و هواي سرد و خشك زمستاني و برف پودري، در رديف بهترين پيست هاي اسكي دنيا قرار دارد و براي علاقه مندان به اسكي فوق العاده خواهد بود.

- مسيرهاي اسكي در ارتفاع بين 2150 تا 3125 متر از سطح دريا قرار دارد. مجموع مسير هاي اسكي پيست 28 كيلومتر و طولاني ترين آن 12 كيلومتر مي باشد. پيست از 7 بالابر مكانيكي بهره مي برد.

هتل ددمان در بهترين نقطه پيست اسكي پالان دوكن واقع شده است. در طول مدت اقامت در هتل، صبحانه، ناهار و شام به همراه نوشيدني، استفاده از بالابر ها و ليفت هاي پيست و ساير امكانان هتل رايگان خواهد بود.







خدمات تور شامل: اتوبوس vip در اختيار در كل مدت زمان تور، اقامت در هتل ددمان با خدمات FB+ (صبحانه، ناهار، شام و نوشيدني)، استفاده رايگان از امكانات پيست (وروديه و بالابر و ...)، راهنماي مجرب تور، بيمه مسافرتي و پذيرايي vip در طول مسير





پيست اسكي پالان دوكن



كوه پالان دوكن يا اختصاراً همان پالان دوكن با ۳، ۲۷۱ متر ارتفاع در مركز استان ارزروم تركيه يعني همان شهر ارزروم قرار گرفته است.

فاصلۀ قلعه با مركز شهر ارزروم تنها ۱۰ كيلومتر است.لازم به ذكر است كه خود شهر ارزروم نيز با ارتفاعي بالغ بر ۱۹۵۰ متر از سطح دريا يكي از شهر هاي مرتع محسوب ميشود.



در ميان مسير از مركز شهر ارزروم تا به قلعۀ پالان دوكن، محلي با ارتفاعي برابر با ۲، ۱۰۰ متر و با نام \ باشكوي\ رخ مينمايد كه فاصله اي بيش از ۴ كيلومتر با مركز شهر ارزروم ندارد.در واقع محل استقرار ايستگاه اوليۀ پيست اسكي پالان دوكن در همين نقطه است.



پيست اسكي پالان دوكن دارندگي لقب طولاني ترين مسير پيست اسكي در كشور تركيه را به خود اختصاص داده است.به دليل كيفيت برف-a fine-grained light powder-، شيب مساعد و طول مسيري كافي، پيست اسكي پالان دوكن در نزد اسكي بازان ماهر و حرفه اي به عنوان بهترين پيست اسكي كشور تركيه شناخته مي شود .





سمت ديگر پيست يا به تعبيري پشت پيست اصلي پالان دوكن مسير ديگري با نام اِژدِر وجود دارد.





چهار هتل با نام هاي :

۱- هتل پولات رنسانس /Polat Renaissance hotel

http://www.polatholding.com/pre.htm

۲- هتل ددمان/ Dedeman hotel

http://www.dedeman.com/Palandoken.aspx

۳- هتل پالان دوكن/Palan Hotel

http://www.palanotel.com/

۴- اقامتگاه اسكي ددمان/Dedeman Ski Lodge

http://www.dedeman.com/SkiLodge.aspx

در محيط پيراموني پيست به ارائۀ خدمات مشغول هستند.



همچنين به علت مسافت كم بين پيست و مركز شهر دسترسي به هتل هايي با استاندارهاي متنوع كه در خود شهر ارزروم به فعاليت مشغول هستند نيز آسان و سهل الوصول است.





شهر ارزروم در سال‌هاي گذشته نيز نامزد كسب ميزباني مسابقات المپيك زمستاني دانشجويي در سال ‪ ۲۰۰۹‬ميلادي بوده است



شهر ارزروم در شرق تركيه از مناطق سردسير تركيه است و پيست اسكي \ پالان دوكن\ آن كه از مهم‌ترين مراكز ورزش اسكي تركيه است، در نزديكي اين شهر قرار دارد.



\ ارزروم-Erzurum \ در 193 كيلومتري شرق ارزنجان ، بزرگترين شهر آناتولي شرقي ، قرار دارد. وسعت اين سرزمين پهناور 1950 مترمربع مي‌باشد.



هنگام ورود به اين شهر, آرامگاه \ عزيزيه\ را خواهيد ديد كه يادآور جنگ تركيه با روسيه مي‌باشد. مجموعه‌اي از اشياء قديمي و باستاني اين شهر در يك موزه گردآوري شده است. همچنين معماري اين شهر, نمايانگر بناهاي تاريخي اين شهر مي‌باشد.



ديوارها و قلعه نظامي در اين شهر يادگارهايي از حكومت بيزانس‌ها مي‌باشد. قلعه‌اي كه توسط امپراطور در قرن پنجم ساخته شد، در ارتفاع 2000 متري اين منطقه قرار گرفته است.

از ديگر زيبايي‌هاي اين منطقه, بناهاي
آگهی دهنده
elham
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : سعادت اباد علامه جنوبی 36 شرقی پ 29
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 436840
بازدید : 2273
دسته بندی : خدمات مسافرتي
آگهی دهنده
elham
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : سعادت اباد علامه جنوبی 36 شرقی پ 29
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com