انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شرکت طراحی و ساخت بدنه خودرو پارسیس

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
طراحی و ساخت بدنه خودرو شرکت پارسیس ماموریت خود را از سال 1385 آغاز کرد ، این گروه پیشرو و متخصص در زمینه طراحی و مهندسی ساخت بدنه خودرو و قطعات پیچیده بوده است که در سه فاز طراحی ، مهندسی و ساخت فعالیت میکند.پارسیس پس از 4 سال پژوهش توانست به تکنولوژی مهندسی مستقیم در پروسه طراحی مهندسی و ساخت یعنی تکنولوژی FE دست پیدا کند که توانایی طراحی و ساخت طراح های بسیار پیچیده ، شاسی مونوکوک و پلت فرم را با دقت بسیار بالا را دارد.


حوزه طراحی از بدنه خودرو ، قایق ، هواپیما های مدل ، ساخت مدل بدنه خودرو های معروف دنیا با دقت بسیار بالا و همچنین مدل سازی CAD طرح های کانسپت میباشد.در حوزه ساخت با سه روش کامپوزیت ، پرینت سه بعدی ، imaterialise طرح ها نمونه سازی میشوند ، پارسیس مدیریت ساخت و تولید انبوه طرح ها را با همکاری شرکت های HAIYUAN از کره جنوبی و شرکت IHDMS شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا و ساخت قالب های تزریق پلاستیک به عهده میگیرد.


تجربه خودرو ملی ابهر:
گروه خودرو سازی ابهر پس از 4 سال پژوهش توانست به تکنولوژی مهندسی مستقیم در پروسه طراحی مهندسی و ساخت یعنی مهندسی مستقیم شرکت سیتروئن دست پیدا کند ، این تحقیقا ت توسط سعید فرگاه (مهندس مکانیک و طراح )تکمیل گردید و از این تکنولوژی در ساخته نمونه دقیق خودرو ملی ابهر بر روی پلت فرم استفاده کرد . این روش بهینه سازی در پروسه مهندسی محسوب میگردد . در حال حاضر این تکنولوژی در انحصار طراح و مهندسین ساخت گروه خودرو سازی ابهر میباشد ، کاربرد این تکنولوژی در تهیه مدل مهندسی بدنه و پلت فرم میباشد که با تکنولوژی مهندسی مستقیم تهیه و ساخته میشود و قابلیت تولید انبود و آنالیز های مهندسی را دارد. با این روش ایران برای اولین بار خواهد توانستBody in white , Monocoque chassisبسازد که کاربرد آن هم در صنعت هوا فضا بسیار زیاد میباشد (سازه بدون اسکلت پوسته ای که علاوه بر استحکام بیشتر وزن کمتری دارد).
خودرو ملی ابهر با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر = دکتر یدالله رجایی


اعضای گروه :مدیر پروژه = دکتر محمد رضا سلطانی-معاونت پژوهشی و فناوری = دکتر فرید عسگری- مسئول بخش فنی = دکتر سید کاظم ویلیانی - بخش صنایع = مهندس علیرضا میرزازاده - طراحی و مهندسی ساخت = مهندس سعید فرگاه

نماینده گروه
09373475802
s.carcnc@gmail.com
www.ParsisDesign.ir
www.CarCncCo.com
آگهی دهنده
سعید فرگاه
  • قیمت : 1
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-پیروزی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 439563
بازدید : 6994
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
سعید فرگاه
  • قیمت : 1
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-پیروزی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com