انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

معرفی شرکت مهندسی آدورا فراز آریا – درب اتوماتیک

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت مهندسی آدورا مفتخر است با سابقه ترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان درب اتوماتیک جهان را به کارشناسان صنعت ساختمان کشور و مشتریان محترم معرفی نماید.
* آدورا در زبان پارسی قدیم به معنای کمک کننده و یاری رساننده است
شرکت مهندسی آدورا با تکیه بر تجارب مدیران خود که جزو قدیمی ترین افراد شاغل در زمینه درب اتوماتیک در ایران می باشند اقدام به بررسی جامع شرکتهای تولید کننده درب اتوماتیک در نقاط مختلف جهان نموده و با توجه به جوانب مختلف این سیستمها برای ارائه به بازار ایران انتخاب گردیده است.
شرکت مهندسی آدورا به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی تورمکس سویس (TORMAX) در ایران، که از بزرگ ترین و برترین سازنده های دربهای اتوماتیک در اروپا می باشد و نامی شناخته شده در سرتاسر جهان است، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به شما مشتری محترم اعلام می دارد. WWW.TORMAX.COM
با استفاده از درب اتوماتیک ، ورودی ساختمانها مدرن ، زیبا و ایمن می شود و تأثیر بسیاری در جلوگیری از اتلاف انرژی دارد. همچنین دلیل مهم دیگر استفاده از این دربها، رعایت بهداشت عمومی و خصوصی بالاخص در بیمارستانها و مراکز درمانی می باشد.
برخی از سیستم های شرکت مهندسی آدورا به شرح ذیل می باشند:
دربهای اتوماتیک:
http://adoora-eng.com/products.asp?id=1
** کشویی Sliding
سیستم این درب به صورت کشویی باز و بسته می شود و به دلیل عملکرد ساده و فضای کمی که اشغال می کند بیشتر در اماکن عمومی و پرتردد مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم در دو نوع یک لت (یک لت ثابت و یک لت متحرک) و دو لت (دو لت ثابت و دو لت متحرک) است و پر استفاده ترین درب اتوماتیک شیشه ای به حساب می آید.
** گرد Curved
سیستم این درب به صورت کشویی و روی خط نیم دایره باز و بسته می شود و به دلیل داشتن شیشه قوسی شکل، ظاهری بسیار مدرن و زیبا به ورودی ها می دهد، این سیستم در دو نوع نیم گرد(یک درب شامل 2لت متحرک و 2 لت ثابت) و تمام گرد(دو درب شامل 4لت متحرک و 4 لت ثابت) است. ** گردان Revolving
سیستم این درب به صورت گردان کار می کند، بدین صورت که باله های گردان آن (سه باله یا چهارباله) پس از مشاهده عابر توسط چشم الکترونیکی به چرخش در میایند و بعد از عبور فرد از درب و یا با مکث عابر از حرکت باز می ایستند، این درب جهت تردد تعداد زیاد عابرین بدون برخورد با یکدیگر در ورودی های پر تردد مانند هتلها- پاساژها- مجتمع ها و... استفاده شده و ظاهری بسیار مدرن و شیک به ورودی می دهد.
** تاشو Folding
این درب به صورت تاشو باز و بسته می شود و جهت اماکنی که عرض ورودی آنها بسیار باریک باشد قابل نصب است به صورتی که پس از باز شدن کامل درب به طرفین بیش از 90 درصد عرض کل ورودی قابل استفاده خواهد بود.
** تلسکوپی Telescopic
سیستم این درب به صورت کشویی باز و بسته می شود و جهت راهرو ها، ورودی ها و مسیر های باریک که محدودیت باز شو دارند مورد استفاده قرار می گیرد، با ظاهری شیک و مدرن تردد حجم بیشتری از عابرین را جوابگو خواهد بود.
** مثلثی Angular
سیستم این درب به صورت کشویی و با زاویه 90 درجه باز و بسته می شود و برای ورودی های زاویه دار و با معماری مدرن قابل استفاده است و به دلیل نحوه خاص قرارگیری دربها، از تابش مستقیم نور به داخل جلوگیری می شود.
** اضطراری Breakout
سیستم این درب در حالت عادی به صورت کشویی باز و بسته می شود و در حالت اظطرار با خوردن ضربه به لنگه دربها کلیه لت ها باز شده و موازی با یکدیگر قرار میگیرند به طوری که بیشترین فضای خروج در اختیار عابرین قرار داده شود، این سیستم در بیمارستانها که نیاز به ورود یا خروج فوری برانکارد یا در خروجی ساختمانهای پر ساکن در هنگام بروز آتش سوزی، زلزله ومواقع اظطرار مورد استفاده قرار میگیرد.
** لولایی Swing
این سیستم درمکانهایی که به علت عرض کم نیاز به عرض بازشوی بیشتری دارند مورد استفاده قرار می گیرد و 100% عرض دهنه باز می شود و طوری طراحی شده که در نصب آن نیازی به تغییر درب موجود ساختمان نبوده و روی درب فعلی قابل نصب می باشد.
برخی از کاربری های دربهای اتوماتیک شرکت مهندسی آدورا به شرح ذیل می باشند:
** کاربرد در بیمارستان ها
نصب درب های اتوماتیک شیشه ای و بیمارستانی در بیمارستانها باعث افزایش بهداشت محیطی می شود از جمله می توان عدم تماس دست های مراجعین با درب را اشاره کرد.استفاده از دربهای بیمارستانی که در اتاق های عمل، آزمایشگاهها و مراکز پژوهشی استفاده می شود باعث تسهیل در رفت و آمد برانکاردها، جلوگیری از ورود اشعه x، صرفه جویی در مصرف انرژی و زیبایی محی
آگهی دهنده
شرکت مهندسی آدورا فراز آریا
  • قیمت : تماس با واحد فروش Tel:021-22899640
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان ابوذر غفاری جنوبی، کوچه بهنیا، شماره 7، ط 4، واحد 4
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 439802
بازدید : 1354
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
شرکت مهندسی آدورا فراز آریا
  • قیمت : تماس با واحد فروش Tel:021-22899640
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان ابوذر غفاری جنوبی، کوچه بهنیا، شماره 7، ط 4، واحد 4
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com