انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دوربین کانن یک سال استفاده EOS 600Dبه همراه محافظ لنز و لنز EF-S 18-55 میلی متری

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
کم کارکرد و سالم قیمت مقطوع من از این دوربین خیلی مواضبت کردم

(دوربین دیجیتال 600D با صفحه نمایش جدید خود در دوربین های جدید کانن حتی نسبت به دوربین های سطح متوسط مانند Rebel XSi /EOS 450Dتحولی اساسی ایجاد کرده است.

نورسنجی خودکار دقیق‌تر

از دیگر مشخصات خاص 600D می‌توان به iFCL اشاره کرد که پیش از این تنها روی دوربین 7D کانن قرار گرفته است. این تکنولوژی می‌تواند برای یافتن بهترین نورسنجی تصویر، اطلاعات ورودی سه فاکتور فوکوس، رنگ و نور را با هم ترکیب کند. با استفاده از iFCL دوربین می‌تواند از طریق سنجش فاصله فیزیکی نقاط فوکوس تا دوربین، میزان اهمیت سوژه‌ها و بهترین شرایط نور و رنگ را برای آنها حدس بزند. 600D دارای 63 حسگر نورسنجی و 9 نقطه فوکوس خودکار است که با استفاده از تکنولوژی iFCL اطلاعات آنها با یکدیگر ادغام می‌شود. این سیستم نورسنجی در کنار نورسنج‌های دولایه (نورسنجی با یک لایه حساس به قرمز و سبز و یک لایه حساس به آبی و سبز) بهترین نورسنجی در بین دوربین‌های رده متوسط کانن را به ارمغان می‌آورد.


لنز در دوربین دیجیتال 600D

دوربین دیجیتال 600D از سری جدید لنز های EF-S 18-55 میلی متری استفاده می کند که فاصله ی کانونی آن F3.5-5.6 IS II است. این لنز مانند سری قبلی محصولات کانن دارای سیستم IS‌ است. به علاوه طراحی خارجی آن تغییر کرده و اصلاح شده است. این تغییرات باعث کاهش قیمت دوربین نیز شده است. این دوربین می توانند از لنز های EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS نیز استفاده کند.

مقایسه ی دوربین های 600D‌و 550D :
در واقع دوربین دیجیتال EOS 600D‌ جانشین دوربین دیجیتال EOS 550D‌ نشده است بلکه بیشتر در رده ی دوربین 60D است. اما دوربین های 600D و 550D از روبرو خیلی به هم شبیه هستند و فقط دوربین 600D کمی بلندتر و عریض تر و در نتیجه سنگین تر است و یک گیره در سمت چپ دوربین قرار دارد.

صفحه نمایش این دو دوربین نیز تفاوت عمده ای با همه دارند. صفحه نمایش از یک طرف مانند دوربین های کانن جدید دارای یک لولا است و جای بیشتری نسبت به قبل اشغال کرده است. پشت دوربین مانند دوربین 550D است. کلید 4 کاره ی کنترلی کمی کوچکتر شده است و چند دکمه به سمت راست دوربین منتقل شده اند بنابراین به راحتی می توانید انگشتان خود را روی دوربین قرار بدهید. با این وجود دیگر جایی برای سنسوری که زیر عدسی قرار داشت و برای روشن و خاموش کردن صفحه نمایش استفاده می شد وجود ندارد.


یکی از تغییرات جالب این است که دکمه ی 'DISP در دوربین 550D تقسیم شده است. بنابراین در دوربین دیجیتال 600D یک دکمه ی 'INFO' به جای دکمه ی DISPقرار گرفته شده است که کار آن روشن و خاموش کردن دوربین است و دیگر نیازی به سنسور چشمی نیست.)
آگهی دهنده
بیاتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 440003
بازدید : 1909
دسته بندی : صوتي تصويري
آگهی دهنده
بیاتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com