انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نصب و فروش انواع پرده های مدرن ( اداری - تجاری - مسکونی )

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش و نصب انواع پرده های مدرن (اداری - تجاری - مسکونی)
در انواع شید، لوردراپه، زبرا و شرشره با امکان چاپ هر گونه تصویر، لوگو و طرح های انتخابی بر روی آن
پرده های شید و لوردراپه مصور، متناسب با کلیه فضاهای داخلی و دارای مجموعه طرح های مختلفی است. این پرده ها علاوه بر ایجاد زیبایی منحصر به فرد، فضای کمی از پنجره را اشغال کرده و به راحتی قابل باز و بسته شدن هستند. فضاهایی نظیر: دفتر کار، ویترین مغازه ها، فروشگاهها، سالن های پذیرایی، آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق کودک، و... با استفاده از این پرده ها جلوه خاصی پیدا خواهند نمود. در فضاهای اداری این پرده ها علاوه بر پوشاندن پنجره می توانند به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی که حاوی تصاویر حرفه ای از کار و یا لوگوی شرکت شما است تاثیرگذاری مناسبی در ذهن مراجعین بر جای گذارند.
چرا دیاموند؟
شرکت الماس هزاره جزو معدود شرکتهایی است که دارنده دستگاه های مخصوص تولید اینگونه پرده ها می باشد. متاسفانه بسیاری از افراد و شرکتها با استفاده از چاپگرهای معمولی اقدام به تولید و عرضه این پرده ها بر روی صفحات کاغذی میکنند که با توجه به غیر صنعتی بودن دستگاه های آنان، تصاویر ایجاد شده بر روی پرده ها در مقابل نور آفتاب و یا لامپهای فلورسنت عمر بسیار کوتاهی (کمتر از یکسال) داشته و همچنین در مقابل رطوبت و یا شستشو نیز به هیچ وجه دوامی ندارند. نکته قابل توجه این است که قیمتهای ایندسته از تولیدکنندگان بدلیل خانگی بودن ماهیت دستگاه ها بالاتر از قیمتهای شرکت الماس است.
ویژگی ها:
1- قابلیت شستشوی کامل
2- نصب سریع و آسان
3- در دو حالت (بدون عبور و با عبور نور)
4- قابلیت چاپ 2 طرفه جهت تغییر تصویر با توجه به موقعیت های مختلف (به عنوان مثال یک تصویر برای مهمانی رسمی و یک تصویر برای محافل خصوصی یا مثلاً تصویرهای متفاوت برای روز و شب)
5- ثبات رنگ تا ده ها سال بدلیل استفاده از دستگاه های صنعتی
6- مقاوم در برابر پارگی و عدم استفاده از اجناس کاغذی
آگهی دهنده
diamond
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 442103
بازدید : 2535
دسته بندی : تزيينات
آگهی دهنده
diamond
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com