انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

برچسبهای دیواری BEST WALLTAT بهترین روش به جای کاغذ دیواری

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
(وال تت به معنی برچسب و تتوی دیوار می باشد)برچسبهای دیواری یکی‌ از جدیدترین روشهای تزیین دیوار در جهان میباشند که به علت سهولت استفاده و سرعت نصب بالا و نیز قیمت مناسب جایگزین روشهای متداول دکوراسیون داخلی‌ شده اند. در این روش صرفاً طرح مورد نظر شما روی برچسبهای رنگی‌ برش می‌خورد و این برچسبها مانند کاغذ دیواری دارای زمینه نیستند و همانند عکس برگردانی‌ بزرگ روی دیوار یا سطوح دیگر چسبانده میشوند.
استیکر(برچسب های دیواری ) شامل بیش از صدها طرح متنوع و در رنگ ها و ابعاد گوناگون برای سلیقه های مختلف و از مرغوب ترین جنس روکش پی وی سی و چرم پشت چسب دار دنیاست که100% ضد آب و قابل شستشو با هر نوع ماده شوینده بوده که حتی قابل نصب در حمام، سونا خشک و بخار، کف زمین وسقف می باشد و گروه best walltat این گفته خود را با 10 سال ضمانت چسب و رنگ، برچسب های خود به شما دوستان گرامی ثابت می کند . این برچسب ها جایگزین مناسب و ارزان به جای کاغذ دیواری می باشند .
شما می توانید با مراجعه به سایت http://www.best-walltat.com با قیمت کاملا استثنایی این بر چسب ها را تهیه کرده و به آسانی دکوراسیون منزل و اتاق کودک خود و یا محل کار و .... را تغییر دهید .
آگهی دهنده
راد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 444413
بازدید : 9324
دسته بندی : ساير لوازم و اثاثه
آگهی دهنده
راد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com