انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کاهش 12 الی 25 سوخت خودرو - داینوتب - محصول آمریکا

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مكمل سوخت داينو تب توليد شركت chemplex آمريكا و تاييد شده بوسيله شركت جنرال موتورز و شركت رویال گلد تنها وارد كننده انحصاري اين محصول به صورت مستقيم در ايران مي باشد. داینوتب یک بهبوددهنده فرآیند احتراق است که باعث افزایش بازده سوخت مصرفی شما می شود.

از مزایای استفاده ازاین محصول به طور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره نمود :
* افزایش نرخ سوزش که در نتیجه آن فشار بر پیستون ها و توان تولید موتور افزایش می یابد
* احتراق کامل سوخت که باعث کاهش آلودگی و کاهش مصرف سوخت می گردد.
* کاهش دمای احتراق رسوبات کربنی که باعث کاهش میزان تلفات ناشی از دمای بالای احتراق این ذرات می گردد.
* افزایش اکتان بنزین که از احتراق پیش از تراکم کامل مخلوط سوخت و هوا در سیلندر خودرو و رخ دادن پدیده (Knock) جلوگیری می نماید. ماده شیمیایی منحصر به فرد موجود در در داینوتب سبب افزایش و بهبود شاخصه های سوخت های هیدروکربنی می شود. این ماده سبب احتراقی کامل و کنترل شده در محفظه احتراق گردیده که در نتیجه آن توان وشتاب خودرو افزایش یافته، مصرف سوخت کاهش ومیزان آلودگی و دود ناشی از احتراق کاهش می یابد. اين قرص در سه سايز 0/25 و 0/5 و 1 گرم براي به ترتيب 15، 30 و 60 ليتر بنزين مورد استفاده قرار مي گيرد.
توضیحات تکمیلی:
صاحبان خودرو معمولا تمایل به استفاده از مکمل های مایع دارند و شایددر اضافه نمودن قرص های جامد ویا پودری به بنزین مصرفی خود تردید نمایند. توجه به این نکته ضروری است که در مکمل های مایع از نوعی حلال (چیزی شبیه تینر نقاشی) برای حل نمودن افزودنی های سوختی استفاده می گردد که می تواند برای خودرو شما خطرناک نیز باشد، چراکه این حلال به طور اختصاصی برای خودرو شما ساخته نشده و ممکن است به باک و دیگر قطعات مسیر سوخت رسانی خودرو شما آسیب برساند. علاوه براین هزینه اضافی که در هنگام استفاده از مکمل های مایع به مصرف کننده تحمیل می شود هزینه بسته بندی آن شامل ظرف پلاستیکی یا فلزی آن است که شاید نیمی از قیمت این مکمل ها را ناشی می شود. این درحالیست که قرص داینوتب علاوه بر دارا بودن تمامی خواص مکمل های مایع معایب آن ها را شامل نمی شود و شما بدون اینکه هزینه ای برای یک ظرف پلاستیکی و یا فلزی نمایید که بازگشت آن به طبیعت هزاران سال زمان لازم دارد، ویا افزودن محلولی به سوخت خودو خود که ممکن است به موتور خودرو شما آسیب برساند، از تمامی مزایای مکمل های مایع برخوردار خواهیدشد. سوالی که شاید در هنگام استفاده از قرص داینوتب ایجاد شود، امکان ورود قرص به صورت جامد به سیستم سوخت رسانی خودرو است. در پاخ باید گفت این قرص ظرف مدت کوتاهی در بنزین حل می شود. علاوه براین فیلترهای میکرونی موجود در سیستم سوخت رسانی از ورود این قرص پیش از حل کامل، جلوگیری می نماید. بدیهی است که پس از حل کامل قرص در سوخت، در اثر حرکت سوخت در داخل باک به طور یکنواخت در تمامی سوخت به طور یکنواخت توزیع می شود.
چرا ما به مکمل های سوخت نیاز داریم؟

آیا می دانید در هر قطره از سوخت مصرفی خودرو شما مقدار زیادی افزودنی وجود دارد؟
شاید پاسخ پرسش فوق شما را شوکه کند ولی اگر افزودنی های مجاز به بنزین خام اضافه نشود موتور خودرو شما توانایی کارکرد ندارد. گاهی ما نسبت به مکمل ها بدبین هستیم و به این موضوع توجهی نداریم که خودرو ما بدون وجود مکمل ها حتی قادر به طی مسافتی کوتاه نیز نیست.

مکمل ها از روش های متفاوتی خواص سوخت را بهبود می بخشند از جمله :
• قطعات داخلی موتور را تمیز نگاه داشته و از تشکیل رسوبات و ذرات معلق جلوگیری می کنند.
• عدد اکتان سوخت را افزایش داده و باعث بهبود عملکرد و توان خودرو می شوند.
• مصرف سوخت را کاهش می دهند.
• باعث کاهش میزان آلودگی تولید شده توسط خودرو می شوند.

بخشی از افزودنی ها در سوختی که شما از پمپ های بنزین ویا گازوییل خریداری می کنید موجود است ولی میزان این افزودنی ها در مقدار حداقل استاندارد قرار دارد. چرا که قیمت این مواد بسیار زیاد بود و صرفه جویی در هنگام اضافه نمودن آن به سوخت برای شرکت های تولیدکننده بنزین سود سرشاری ایجاد می کند. حال ما به عنوان مصرف کننده چه باید بکنیم؟
بنزینی که دارای سطح استاندارد حداقلی است را استفاده نماییم و تبعات ناشی از آن همانند افزایش مصرف، عدم کارکرد درست موتور، کاهش طول عمر و توان موتور و... را به جان بخریم؟

راه حل درست جبران این کمبود از طریق کم هزینه ترین و موثرترین روش موجود است.
پیشنهاد ما به شما استفاده از قرص های داینوتب است. با استفاده ازاین قرص ها میزان افزودنی های سوخت به سطح مطلوب و مناسب برای خودرو شما خو
آگهی دهنده
رضا قنبری راد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 446055
بازدید : 3058
دسته بندی : ساير اتومبيل
آگهی دهنده
رضا قنبری راد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com