انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نشریه علمی آموزشی نسخه

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
www.Noskheh.org
ماهنامه علمی آموزشی نسخه که پیش از این با نام توانبخشی امروز شناخته می‌شد، با بیش از شش سال سابقه فعالیت در عرصه مطبوعات تخصصی کشور، در یک سال اخیر با ایجاد تغیرات و تقویت در بخش‌های مدیریت، هیات‌های علمی، تحریریه، اجرایی و بازرگانی توانسته است گزینه هدف خود را از حوزه توانبخشی به کل حوزه ی سلامت کشور ارتقاء دهد.
این نشریه با افزایش طیف مخاطبان، در حال حاضر علاوه بر مشترکین قبلی خود، بیش از 50، 000 (پنجاه هزار) نفر از فعالان حوزه‌ی پزشکی و پیراپزشکی، سازمان‌ها و نهاد های مربوط به این حوزه، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، کلینیک‌های درمانی، مطب‌ها، شرکت‌های داروسازی، شرکت‌های تجهیزات پزشکی، داروخانه و ... را تحت پوشش قرار داده است.
به علاوه گروه اجرایی نشریه نسخه اکثر همایش‌ها، کنفرانس‌ها و گردهمایی‌های تخصصی حوزه سلامت را پوشش داده و ماهنامه را در این نوع مراسم به‌ صورت رایگان در اختیار مخاطبان تخصصی خود قرار می‌دهد.
صاحب امتیاز و مدير مسئول:
فيزيوتراپيست اعظم حسینی
قائم مقام مدیرمسئول و سردبیر:
دکتر رضا قلمقاش
شورای سیاست گذاری:
دکتر بیژن جهانگیری، دکتر عباس تحصیلی، دكتر عبدالحميد حسابي، دکتر عباس هنربخش، دکتر محسن وزیرنظامی، دکتر رضا قلمقاش، دکتر مرتضی جلالی فخر
این شورا که به منظور سازماندهی اهداف کلی نشریه تشکیل شده، کوشیده است با همکاری صاحب نظران با شناسایی گزینه‌های هدف نشریه و مشکلات و کمبودها، سمت و سوی حرکت تمامی بخش‌های زیر مجموعه نسخه را سامان‌دهی کند.
هیات علمی:
هیات علمی ماهنامه علمی آموزشی نسخه با بهره‌گیری از دانش و تجربیات اعضای هیات‌های علمی دانشگاه‌ها، اعضای سازمان نظام پزشکی و متخصصین وزارت بهداشت و پزشکان و پیراپزشکان، بر محتوای علمی نشریه نظارت دارد.
هیات تحریریه:
تلفیقی از روزنامه‌نگاران و پزشکان روزنامه‌نگار که در سال‌های اخیر با فعالیت در حوزه‌های متفاوت نشریات پزشکی از نام‌های آشنای این عرصه هستند. اعضای این هیات با توجه به نوع گرایش در بخش‌های مختلف اجتماعی، حقوق، اقتصادی، جراحي و بيهوشي، دارو، دندانپزشكي، تشخيصي، توانبخشی، طب ورزش و ......... به گرد آوری و تحلیل اخبار وگزارش‌ها می‌پردازند.
علاوه‌ بر این در هر شماره گروه ویژه‌ای بر مبنای تخصص حرفه خود، سازماندهی بخش پرونده ویژه نشریه را به عهده دارند.
گروه بازرگانی:
سیاست‌گذاری کلی ماهنامه نسخه به‌خصوص پس از گسترش طیف مخاطبان، افزایش جذب آگهی‌های مربوط به حوزه تخصصی نشریه در کنار ساماندهی توزیع بوده است.
در این راستا گروه بازرگانی ماهنامه با توجه به گروه مخاطب آن، سعی کرده است به جذب و انتشار آگهی هایی بپردازد که بیشتر جنبه‌ی تولیدی و خدماتی دارند و مورد توجه فعالان حوزه بهداشت هستند. به همین منظور نیز تسهیلاتی را برای صاحبان این دسته از خدمات قائل شده است.
ویژگی ها:
ا- نشریه به صورت رایگان بین طیف وسیعی از جامعه‌ی پزشکی و پیراپزشکی توزیع می‌شود.
2- حضور نشریه در همایش‌های مختلف باعث دیده شدن نشریه و مطالب آن به وسیله‌ی گروه‌های متخصص این حوزه می‌گردد.
3- این نشریه برخلاف نشریات عمومی، آگهی‌های تبلیغاتی خود را به صورت اختصاصی در اختیار گزینه‌های هدف و متقاضیان این خدمات قرار می‌دهد.
4- مخاطبان تخصصی این ماهنامه معمولا افرادی هستند که به دلایل تمکن مالی، امکان استفاده از خدمات ویژه شرکت‌ها و موسسات خدماتی و تولیدی را دارا هستند.
5- به‌دلیل فعالیت نشریه در حوزه تخصصی، مخاطبان به این نشریه اعتماد بیشتری نسبت به نشریات عمومی دارند.
آگهی دهنده
دکتر رضا قلم قاش
  • قیمت : رایگان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خ انقلاب-بین فلسطین و ولی عصر- صبا جنوبی-شهید صدیقی پ 19
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 447485
بازدید : 2228
دسته بندی : مركز مشاوره درماني و خانوداگي
آگهی دهنده
دکتر رضا قلم قاش
  • قیمت : رایگان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خ انقلاب-بین فلسطین و ولی عصر- صبا جنوبی-شهید صدیقی پ 19
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com