انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پارت لیست اولین آگهی نامه کشوری برای تمامی 31 استان کشور

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
به نام خدا
شرکت پارت لیست از مجموعه شرکت های پارت ، پیرو خط مشی و سیاست های این مجموعه شرکت ها در زمینه نوآوری و ایجاد بستر های خدماتی در فضای مجازی ، بار دیگر با ایده ای نو اقدام به راه اندازی وب سایتی جامع با عنوان پارت لیست نموده است.
پارت لیست اولین آگهی نامه کشوری برای تمامی 31 استان کشور به تفکیک شهرهای موجود در آن استان می باشد.
تنوع بسیار زیاد خدمات ، نگاه متفاوت ، امکانات کاربردی و مهم تر از همه ایجاد بستری مناسب برای درآمدزایی، ما را بر آن داشت تا این مجموعه را اولین آگهی نامه کشوری با رویکردی متفاوت نام گذاری نمائیم.
برای آگاهی از تمامی امکانات سایت و مشاهده کامل محتوای آن باید برای مدتی صبر کنید.
اما نحوه در آمدزایی از طریق پارت لیست را به اختصار بیان می کنیم:
پس از ثبت نام در پارت لیست ، یک ایمیل حاوی اطلاعاتی برای فعال سازی حساب شما در پارت لیست به ایمیل وارد شده توسط شما هنگام ثبت نام ارسال خواهد شد. سپس از طریق وب سایت وارد پنل کاربری خود شده و در بخش تولید کد بنر ، یک کد رمزگذاری شده که یکتا می باشد و فقط برای وب سایت شما تولید شده است دریافت کرده و داخل وب سایت و یا وبلاگ خود قرار می دهید.
نحوه کسب درآمد بدین صورت می باشد : هر کاربری که از طریق وب سایت شما با کلیک بر روی بنر پارت لیست وارد این سایت شود ، به عنوان زیر مجموعه شما ثبت خواهد شد.( لازم به ذکر است که این امکان طی بررسی های متعدد و آزمون و خطا بسیاری از متدهای برنامه نویسی هم اکنون با درصد خطایی کمتر از 3 درصد راه اندازی شده است.)
بعد از این مرحله شما قادر خواهید بود کلیه فعالیت های مالی افراد زیر مجموعه خود را در پنل کاربری خود و در بخش تراکنش های مالی زیر مجموعه ، مشاهده نمایید. از هر فعالیت مالی صورت گرفته توسط زیر مجموعه های شما در پارت لیست، 15 الی 25 درصد به عنوان حق بازاریابی به حساب شما واریز خواهد شد. از آنجا که طی بررسی های بازاریابان شرکت این پروسه ظرف حداکثر مدت 6 ماه به سوددهی عالی خواهد رسید و اینکه با توجه به بازدید سایت های مختلف و با توجه به رتبه الکسای آنان شما می توانید به راحتی و بدون هیچ مسئولیتی ماهانه 100 هزار تومان الی 5 میلیون تومان با توجه به بازدید سایت خود درآمد داشته باشید و ازآنجا که ارائه و فعال سازی نمایندگی هزینه ای در بر نخواهد داشت لذا از لحاظ منطقی قابل امتحان می باشد.
همچنین شما می توانید در لحظه درخواست واریز سود خود را از طریق پنل کاربری ارسال نمایید تا ظرف حداکثر یک روز کاری به حساب معرفی شده توسط شما واریز گردد.
ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که نمایندگانی که قبل از افتتاح سایت اقدام به ثبت نام نمایند از درصد سود بیشتری نسبت به افراد و نمایندگان دیگر برخوردار خواهند بود.
جلوتر از دیگران حرکت کنید ! برای ثبت نام به آدرس www.partlist.ir مراجعه فرمائید.
با تشکر از همراهی شما
پارت لیست
reseller@partlist.ir
02188482404-02188482361-02188482362

www.partlist.ir
آگهی دهنده
پشتیبانی پارت لیست
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 450525
بازدید : 1318
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
پشتیبانی پارت لیست
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com