انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تبلت مارشال Tablet 7 Android جی پی اس مارشال

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
تبلت مارشال Tablet 7 Android+جی پی اس


سری جدید تبلت مارشال Tablet 7 Android اصلی و ریجستر شده = me - 700 b مجهز به جی پی اس

رنگ سری جدید b نوک مدادی میباشد
این تبلت دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی از نوع LCD می‌باشد. همچنین یک پردازنده 1.2 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A5 به همراه 512 مگابایت رم نیز ، وظیفه انجام پردازش‌های این تبلت را بر عهده دارند. مارشال بر روی تبلت خود از دو دوربین استفاده نموده است که یک دوربین 2 مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین VGA در قسمت جلویی قرار دارند. در ضمن ، سیستم عامل موجود بر روی ME-700b نسخه 4 از سیستم عامل اندروید می‌باشد.

طراحی و ساخت
این تبلت دارای بدنه ای پلاستیکی با کیفیت می‌باشد. به نمای جلویی که نگاه کنید ، در قسمت زیرین صفحه نمایش 4 کلید کنترلی اندروید را می‌بینید. همچنین دوربین مکالمه تصویری نیز در سمت راست صفحه نمایش قرار دارد. اما کید پاور و کنترل صدا در لبه سمت راست تبلت قرار گرفته‌اند.در لبه چپ و بالایی هیچ کلیدی وجود ندارد. اما قسمت زیرین بدنه ، جایگاه قرار گیری همه درگاه‌ها و خروجی‌ها می‌باشد. در این قسمت میکروفون ، جک 3.5 میلی متری هدفون ، شکاف کارت حافظه ، درگاه HDMI ، درگاه USB و ورودی پاور تعبیه شده‌اند. نهایتا در قسمت پشتی تبلت نیز ، دوربین محصور در یک قاب مشکی رنگ به همراه بلندگو و لوگوی مارشال به چشم می‌خورد. در کل ، کیفیت ساخت این تبلت به نظر رضایت بخش می‌آید. استحکام بدنه قابل قبول و ساخت آن نیز با کیفیت و ظرافت خوبی صورت پذیرفته است. اما ابعاد این تبلت نیز 121×190 میلی متر است که 9.5 میلی متر نیز ضخامت دارد و با توجه به وزن 320 گرمی آن ، تبلت خوش دستی محسوب می‌گردد.

صفحه نمایش
صفحه نمایش موجود بر روی ME-700b یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی خازنی از نوع TFT LCD می‌باشد. این صفحه نمایش قادر است تصاویر را با رزولوشن 480×800 پیکسل و نسبت 16:9 نمایش دهد. همچنین قابلیت دریافت چندین لمس همزمان نیز بر روی صفحه نمایش ME-700b وجود دارد که در هنگام کار با آن ، راحتی بیشتری را فراهم می‌سازد. عملکرد این صفحه نمایش در حد برترین تبلت های 7 اینچی موجود در بازار نیست ، اما به واقع برای یک تبلت با این قیمت بسیار خوب است. البته میزان روشنایی این تبلت به صورت پیش فرض مقداری کم است که کافیست از قسمت تنظیمات آن‌را بیشتر نمایید تا کیفیت آن لذت بخش گردد. البته عملکرد صفحه نمایش این تبلت در زوایای مختلف کاهش می‌یابد و در شرایط نوری خیلی قوی نیز عملکرد متوسطی را داراست که از یک همچین صفحه نمایشی ، چندان دور از انتظار نبود. اما در کل می‌توان گفت که برای یک تبلت با این قیمت ، این صفحه نمایش کاملا رضایت بخش است.

سخت افزار
چیپ Telechips 8923 به همراه یک پردازنده تک هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز از نوع Cortex-A5 و همچنین پردازشگر گرافیکی Mali-400 ، سخت افزار این تبلت را تشکیل می‌دهند. همچنین 512 مگابایت حافظه رم نیز برای مارشال تعبیه گردیده است. این سخت افزار برای انجام تمامی کارهای روزمره کافی می‌باشد. البته به شرطی که انجام سنگین‌ترین بازی‌ها را جزو کارهای روزمره تلقی نکنید. البته بازی‌های زیادی بر روی این تبلت به راحتی و روان اجرا می‌گردند ، اما برای انجام بازی‌های سنگین مانند Dead Trigger یا آخرین نسخه از Need For Speed با این تبلت ، با مشکل مواجه می‌گردید. همچنین امکان پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت برای این تبلت وجود دارد که با وجود 4 گیگابایت حافظه داخلی ، خیال کاربر از بابت حافظه راحی خواهد بود. اما یکی از برتری‌های تبلت مارشال ، وجود GPS بر روی آن است که بدون احتیاج به اینترنت می‌توانید از آن استفاده نمایید. GPS به صورت نرم افزاری بر روی اکثر تبلت ها موجود است که برای استفاده از آن باید به اینترنت وصل شد ، اما برای استفاده از GPS این دستگاه ، احتیاجی به اتصال به اینترنت نیست. فقط کافیست بار اول به اینترنت متصل شده نقشه کامل را در کسری از ثانیه دانلود نمایید و بعد از آن به راحتی و همه جا از مسیریاب استفاده نمایید. در ضمن ، با وجود پشتیبانی ME-700b از USB On the Go ، می‌توان مودم 3G نیز به آن متصل نمود و از اینترنت موجود بر روی سیم کارت‌ها نیز استفاده کرد.لازم به ذکر است که برای استفاده از اینترنت 3G موجود بر روی سیم کارت ها ( که در حال حاضر فقط بر روی سیم کارت های رایتل موجود میباشد ) احتیاج به مودمی است که با سیستم عامل اندروید مطابقت داشته باشد که این نوع مودم ها در بازار به سختی و یا با قیمت نسبتا بالایی یافت میگردند. بنابر این توصیه میکنیم که برای استفاده از اینترنت بر روی این تبلت ، از Wi-Fi استفاد
آگهی دهنده
رضا محمودپور ملکی
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان امام - جنب بانک صادرات - پاسکال رایانه - نمایندگی انواع جی پی اس در شمالغرب
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 453780
بازدید : 6434
دسته بندی : ساير كامپيوتر
آگهی دهنده
رضا محمودپور ملکی
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان امام - جنب بانک صادرات - پاسکال رایانه - نمایندگی انواع جی پی اس در شمالغرب
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com