انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دور كننده و از بين برنده موش و افات كشاورزي

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 30 فروردين 1403
اولترا سونيك (فراري دهنده حيوانات موذي)
اين دستگاه جهت فراری دادن موشها و حيوانات موذی ديگر استفاده می گردد محل اثر دستگاه بر روی سيستم شنوايي و عصبی حيوانات موذی می باشد که موجب ايجاد درد و ناراحتی در اين گونه حيوانات می گردد با فشار 260 دسی بل موشها مجبور به ترک محل زندگی و تغذيه شان می گردند. شايان ذکر است اين صدا خارج از محدوده شنوايي انسانها و حيواناتی نظير سگ، گربه، ماهی، پرندگان و حيوانات آزمايشگاهی می باشد. همچنين بر روی گياهان اثری ندارد. عملکرد اين دستگاه هيچگونه اثری بر روی کارکرد دستگاه های نظير تلويزيون، راديو، دزدگيرهای الترونيک، ردياب های آتش و دود و دستگاه تنظيم کننده ضربان قلب و يا سمعک شنوايي يا ساير تجهيزات شنوايي ندارد.
فرکانس اين دستگاه به صورت خودکار بين رنج های 30.000 Hz و 60.000 Hz تغيير می کند که موجب می گردد موشها نتوانند با فرکانس سازگار گردند. منطقه تحت پوشش اين دستگاه مابين 370-480 square meters می باشد. بعد از اتصال به برق يک LED قرمز رنگ روشن می گردد که نشان دهنده عملکرد صحيح دستگاه است. در قسمت پشت دستگاه يک دکمه قرار دارد که با فشار دادن آن بعد از اتصال دستگاه به برق صدايي از دستگاه شنيده می شود که نشان دهنده عملکرد صحيح دستگاه است.
شايان ذکر است استفاده از اين دستگاه موجب پيشگيری خطرات استفاده از سموم شيميايي و همچنين آلودگی و عفونتهای ايجاد شده بعد از مرگ و مير حيوانات در محل های زندگيشان (انباری) می گردد.
اين دستگاه جهت حفاظت از انبارهای مواد شيميايي و غذايي و ديگر انبارها و همچنين محفاظت از کابلها و سيمها و ديگرتاسيسات در مقابل زيانهای که جوندگان (موشها) به اين مکانها وارد می نمايند مناسب می باشد. اين دستگاه ساخت کشور تايوان است .
درصورت هر گونه نياز به اطلاعات ديگر و مشاوره جهت سالنها و انبارهای خود از تماس با بخش فنی شرکت دريغ نفرمائيد.
تلفن : 22345521-22345522-22352206-22091837
همراه :09122788004
آگهی دهنده
دكتر كرمانشاهي
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 454227
بازدید : 2636
دسته بندی : سيستم حفاظتي
آگهی دهنده
دكتر كرمانشاهي
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com