انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تنها متخصص ترمیم و مقاوم سازی بتن جهان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
استفاده از محصولات نانوتکنولوژی
این محصولات بعلت داشتن خواص ویژه ، ارزان بودن قیمت ، مقاومت بسیار بالا ، پایداری نسبت به مواد سنتنی می توانند آخرین راه کار باشند . چرا و به چه دلیل محصولات نانوئی می توانند مقاومت بالاتری نسبت به سایر محصولات داشته باشند این است که ریزدانه های نانوئی دیگر شکسته نمی شوند ، برش نمی خورند ، لهیدگی و تغییر شکل دادن صفر است و صد نوع خواص دیگر که از خواص نانوها است . برای بازسازی ستونها و عرشه پل ها که دچار خوردگی نفوذ آب بیرون زدن آرماتورها و زنگ زدگی میلگردها و دادن عمر دوباره با سازه از NanoSA 1080 استفاده می گردد . فلزات داخل سازه مانند آرماتورها بگونه ای عمل می نمایند که یک میدان مغناطیسی بوجود آمده و محصول NanoSA 1080 را بداخل جذب نموده و بر روی میلگردها را حفاظت کاتدیک انجام می دهند . این عمل باعث شده که کلیه منافذ و کاپیلارهای خالی بتن پر شده و نه تنها ضد آب گشته بلکه مقاومت آن نیز بصورت چشمگیری افزایش یابد ، از این محصول برای آببندی مخازن آب شرب ، مخازن سپتیک استفاده می گردد . دیگر محصولاتی که در مورد بازسازی ها خصوصاً عرشه پل ها کاربرد دارند محصول NanoSA 1001 است . که این محصول می تواند بدون آنکه مشکلی از عملیات پیوند انجام پذیرد ، یک ترکیب مولکولی انجام داده که حتی پس از کیورینگ قادر به برداشتن آن حتی با تجهیزات مکانیکی نیز نمی باشیم .

NANOSA 1001( ترمیم کننده سطوح بتنی)
ترمیم کننده سطوح بتنی با 450 PSI چسبندگی که موجب می شود پیوند های کووالانسی با سطح مورد ترمیم 100% برقرار گردد و مقاومت فشاری سازه را در نقطه ترمیم چندین برابر می سازد .

NANOSA 1080 ( ترمیم کننده سطوح بتنی مسلح)
ترمیم کننده سطوح بتنی مسلح- قابلیت نفوذ تا عمق 120 سانتیمتر در بتن ، سنگ ، آجر و ... – رفع نشت در سازه هایی چون سد ، منابع آب ، استخر و ... – حفاظت کاتودیک سازه های بتن مسلح – افزایش مقاومت سازه های مسلح جهت مقاوم سازی ، کاربردی آسان و دقیق و پایدار با عمر سازه

این دو محصول شبه سیمان هستند و با آب ترکیب می شوند و با قلم بر روی سطوح سیمانی اعمال می شوند .
جهت ستون در یک وجه آن و برای فونداسیون فقط سطح رویه کفایت می کنند . با استفاده از این دو محصول مقاومت سازه 2 تا 10 برابر می گردد.

شرکت فنی مهندسی نانو سازه
تنها واحد تولید و توزیع و خدمات اجرایی محصولات راه ، ساختمان و تاسیسات بر پایه نانو در خاور میانه
خط ویژه : 88050951
www.nanosaco.com
آگهی دهنده
جاوید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران،میدان ونک،خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 462480
بازدید : 1374
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
جاوید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران،میدان ونک،خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com