انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کلیه خدمات حمل و نقل بین المللی و ترخیص کالا

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 15 آذر 1399
سرویس اکسپرس

این خدمت برای محموله های کم وزن و با ارزش یا با اهمیت مناسب میباشد.
قطعات یدکی و اجزاء ماشین آلات، اجزاءکامپیوتر، نمونه ها، لباس و کفش که نیاز به ارسال و ترخیص سریع دارند مشمول این نوع خدمات میباشند.
جهت حمل بسته های کوچک و نمونه ها که ارسال سریع آنها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد از آمریکا ، کشورهای اروپایی ، چین ، تایوان ، ژاپن ، کره جنوبی ، هنگ کنگ و سایر کشورهای آسیایی میتوانید با roshan@Parthiacargo.com ویا با شماره09123481652 تماس بگیرید.

حمل هوایی
این خدمات شامل دریافت کالا از محل فروشنده (Ex-Work) در کشورهای مختلف تا تحویل به خطوط هوایی و آماده کردن بارنامه و ارسال آن برای مشتری میباشد.
برای حمل بار هوایی به ایران ویژگی هایی وجود دارد که رعایت آن میتواند باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ی مشتری گردد. از آنجا که بارنامه ی پروازهای خارجی در ایران مشمول عوارض میباشد استفاده از پروازشرکت های هواپیمایی ایرانی باعث صرفه جویی در هزینه ها میشود.
از طرفی ممکن است تعداد پرواز های ایرانی از مبادی بار به اندازه ی کافی نبوده باشد که در اینصورت میدیرت کارگو با ترکیب پرواز خارجی و داخلی نهایتاٌ بار را با بارنامه ی داخلی و مناسبترین هزینه به کشور میرساند.
شبکه ی جمع آوری و حمل بار پارتیا در آسیای دور از جمله در چین، هنگ کنگ و تایوان که از مراکز اصلی ارسال کالا میباشند امکان تجمیع بار مشتریانی که از بیش از یک فروشنده کالا خریده اند را فراهم میکند.
به بیان دیگر مشتری این امکان را دارد که بارهای مختلف خود از فروشنده های مختلف دراین کشورها را در انبار پارتیا جمع آوری کرده و پس از بسته بندی دوباره در قالب یک بارنامه به مقصد ارسال نماید. این کار موجب صرفه جویی در هزینه و تسهیل امر ترخیص میگردد.

همچنین شروع همکاری شرکت پارتیا کارگو به عنوان نماینده فروش بار شرکت هواپیمایی Fly Georgia در امارات متحده و ایران گام مهمی در ارائه خدمات با قیمت مناسبتر و با سرعت بهتر می باشد.

شرکت هواپیمایی Fly Georgia یک شرکت نوپا در زمینه حمل و نقل مسافر و بار واقع در شهر تفلیس در کشور گرجستان می باشد. این شرکت با داشتن کادر مدیریتی قوی و مجرب و استفاده از خلبانان با تجربه و ماهر ایرانی و بین المللی و ناوگانی متشکل از هواپیماهای ایر باس A319 و A320 در تلاش است تا خدمات حمل و نقل خود را با کیفیت و نرخی مناسب در اروپا ، آسیای میانه ، خاورمینه گسترش دهد.

در حال حاضر پروازهای Fly Georgia به کشور های ایران ، امارات متحده عربی ، مصر ، هلند و ترکیه برقرار می باشد و مشتریان می توانند جهت حمل بار از ایران به تفلیس و بلعکس و همچنین سایر مقاصد از سرویس های شرکت Fly Georgia استفاده نمایند.

پارتیا کارگو برای بارهایی که نیاز به ارسال سریع دارد سرویس اکسپرس را در دبی تدارک دیده که در آن از زمان صدوربارنامه حداکثر ظرف بیست و چهار تا سی و شش ساعت کالا را به فرودگاه امام خمینی میرساند.

حمل دریایی
حمل دریایی عمدتاً شامل دریافت و ارسال با کانتینر بصورت کامل(FCL)، جزئی (LCL) یا رو رو (Ro-Ro Vessel)میباشد. در مواردی که نیاز به تعویض کانتیرباشد این عمل (Strip) در بندر جبل علی یا در انبار پارتیا صورت میپذیرد. مشتریانی که مقصد بار آنها در کشورهای آسیای میانه یا عراق باشد میتوانند از خدمات پارتیا برای ترانزیت کانتینر به این کشور ها استفاده کنند.

بسته بندی و انبارداری
بنا به شرایط امکان دارد مشتری تصمیم به دپو کردن بارگرفته آنرا پس از گذشت مدت زمانی بصورت یکجا یا تدریجی به مقصد ارسال نماید. همچنین ممکن است مشتری مایل به تغییر بسته بندی کالای خود متناسب با نیاز بازار یا الزامات قانونی کشور مقصد باشد. این نیاز شاید شامل تعویض برچسب، نصب هولوگرام (درچارچوب حدود قانونی )و ثبت شماره سریال کالا، تهیه ی پکینگ لیست و تهیه ی تصویر کالا در نیز بگردد. شرکت پارتیا کارگو با در اختیار داشتن انباردر بندر جبل علی و فرودگاه قادر به پاسخگویی به نیازهای فوق میباشد.

خرید عمده اینترنتی کفش های چرم زنانه در دبی بیشتر شامل کفش های مصنوعی زنانه می باشد.
فروش عمده کفش در دبی بیشتر شامل کفش های کتانی اسپرت برند های معروفی مانند آدیداس،پوما و اسیکس می باشد.

حمل و ترخیص موقت از جبل علی
منطقه ی آزاد جبل
آگهی دهنده
رضا روشن
  • قیمت : بستگی به نوع خدمت دارد
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : شمیران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 508577
بازدید : 2973
دسته بندی : حمل و نقل
آگهی دهنده
رضا روشن
  • قیمت : بستگی به نوع خدمت دارد
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : شمیران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com