انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تیکنر

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
بازيافت آب در کارخانه هاى فرآورى غالبا امرى اجتناب ناپذير است. در مناطق کم آب، جلوگيرى از هدر رفتن آب و به طور کلی جلوگيرى از آلودگى محيط و اتلاف عناصر در پایان فرآیند فرآوری (فرآوری خیس) اهميت بسزايى دارد. با توجه به وجود نیاز فوق، شرکت سامیکا با پشتوانه ی فنی و دانش خود اقدام به طراحی و ساخت دستگاهی برای بازیافت پسآب معادن کرده است. به صورت فنی این دستگاه ها را با نام تیکنر یا کلاریفایر می شناسند. این دستگاه سازه ای متشکل از یک استوانه و یک مخروط است که پسآب وارد آن می شود. پس از ترکیب شدن پسآب با پلیمری به نام فلوکولانت، فرآیند فلوکولاسیون صورت گرفته و ذرات جامد موجود در پسآب به یکدیگر چسبیده و منعقد می شوند. مزیت دستگاه های کلاریفایر در مورد کانه ی شن و ماسه، این است که با توجه به ماهیت این ماده ی معدنی می توان با فراهم کردن ارتفاع بیشتر در دستگاه و صرف زمان بیشتر، شرایطی را فراهم کرد تا ذرات جامد موجود در پسآب به صورت طبیعی و بدون اعمال نیروی خارجی با پلیمر ترکیب شده و ته نشین شود. این کار در مورد معادن شن و ماسه مزایای زیر را در پی خواهد داشت:
کاهش میزان مصرف فلوکولانت
رهایی از هزینه های بالای استهلاک اهرم و قطعات ( که در نمونه ی تیکنر پارویی وجود دارد)
کاهش میزان بازگشت فلوکولانت در آب تصفیه شده و به تبع آن جلوگیری نسبتا بیشتر از بازگشت این پلیمر در شن ماسه ی تولیدی و افزایش کیفیت بتن حاصل از شن و ماسه (فلوکولانت به عنوان یک عامل خارجی می تواند در صورت وجود بیش از حد در شن و ماسه موجب کاهش فاکتور هم ارز ماسه (S.E) در بتن شود)
شایان ذکر است مزایا گفته شده در مورد کلاریفایرها، لطمه ای به فواید تیکنرهای پارویی در مورد معادنی با خاک بالا و یا فرآوری سایر مواد معدنی وارد نمی کند. پس از طی این مراحل، بر اثر نیروی وزن مجموعه ی ذرات ایجاد شده، عمل ته نشینی صورت گرفته و ذرات جامد از آب جدا خواهند شد. در نتیجه ی این فرآیند آب زلال در قسمت بالایی دستگاه و گِل در قسمت پایینی قرار می گیرد. در نهایت آب زلال به مدار برگشته و گِل نیز به دپوی باطله پمپاژ می شود. در شکل زیر نمایی از اجزای این دستگاه مشاهده می شود
مینرال
mineral
آگهی دهنده
علیرضا محمدنژاد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 515447
بازدید : 1681
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
علیرضا محمدنژاد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com