انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

استارتر کالچر کامینوکس و مدیترانه بایوتکنولوژی (استارتر ماست و پنیر)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت توژآوای شرق نماینده انحصاری استارتر کالچر کامینوکس و مدیترانه بایوتکنولوژی جهت تولید انواع ماست ، پنیر و دوغ

1- : استارتری فوق العاده جهت تولید ماست قالبی و هم زده با بافت عالی و آرومای ملایم و طبیعی. این استارتر با توجه به تمایل تعدادی از مدیران تولید فعلی واحدها به استفاده از استارتر کد اکسپرس عرضه گردیده ، درعین حال دارای آرومای بهتر و احساس دهانی فوق العاده ای میباشد. در حال حاضر این استارتر در تعداد قابل توجهی از واحدهای لبنی سراسر کشور مورد استفاده قرار گرفته و خوشبختانه نظر مساعد مدیران محترم این واحدهای تولیدی را نیز کسب نموده است.
2-: استاتری ایده آل جهت تولید ماست قالبی فاقد هرگونه کشداری (درصد کشداری محصول: صفر) و با آرومای واقعی ماست و سرعت اسیدسازی بالا و اسیدسازی ثانویه مناسب.
3-: استارتری فوق العاده سریع جهت تولید ماست دوغ با تولید اسیدیته بالا در کوتاهترین زمان ممکن و تولید آرومای بسیار بالا با قیمتی کاملا اقتصادی- کلیه فاکتورهای مدنظر مدیران تولید برای تولید ماست دوغ مطلوب در این استارتر لحاظ گردیده است.
4- : استارتری با سرعت اسیدسازی بالا و با قابلیت تولید آرومای فوق العاده که جهت تولید پنیر فتا تولید شده به روش UF و پنیرخامه ای و لبنه بکار می رود. آرومای خاص این استارتر ، پنیر حاصله را از سایر پنیرهای تولیدی به روش UF متمایز می سازد. بافت متمایز حاصله نیز از نقاط قوت این استارتر بشمار می رود. مزید استحضار؛ امکان استفاده از دزهای پایین این استارتر در مقایسه سایر استارترکالچرهای پنیر خامه ای موجب کاهش قابل ملاحظه قیمت تمام شده محصول خواهد شد. سرعت بالا و کاهش pH تا مقدار موردنیاز و عدم تغییر اسیدیته در طول مدت ماندگاری محصول از ویژگی-های منحصر بفرد این استارتر بشمار می رود.
5-استارترهای ترکیبی : کدهای شناخته شده و دیرین کمپانی کامینوکس برای تولید ماست های قالبی با بافت فوق العاده و عطر و آرومای خاص که سال هاست در واحدهای مختلف همکار این شرکت استفاده گردیده است.
6-: گزینه ای مناسب جهت تولید پنیر سفید آب نمکی (فتا) و UF و نیز پنیر یونانی. این استارتر پرفروش ترین استارتر در کشور یونان جهت تولید پنیر فتا بشمار رفته و قابلیت افزایش آروما را بدون کاهش pH در طول مدت ماندگاری پنیر دارا می باشد.
7-: استارترهایی مناسب جهت تولید ماست دوغ و ماست چکیده خوش طعم و ترش با سرعت مناسب و آرومای بالا و بافت بسیار مطلوب.
8-: استارترهایی ایده آل جهت تولید ماست قالبی پرچرب و خامه ای با سرعت اسیدسازی مناسب ، بافت مستحکم و فاقد هرگونه کشداری و آرومای ملایم و پروسه اسیدسازی ثانویه بسیار کند.
9-: جهت تولید ماست چکیده و میوه ای با خاصیت جذب و نگهداری آب بالا و طعم ملایم (تولید EPS)یا اگزو پلی ساکارید خارجی
10-:بهترین گزینه ممکن در بازار ایران جهت تولید پنیر موزارلا و پاستافیلاتا و پنیر پروسس، یکی از مطرح ترین کدهای استارتر در کشور ایتالیا جهت تولید پنیر موزارلا و مورد استفاده در کمپانی های مطرحی از جمله AMBROSI متعلق به برند جهانی EMMI و نیز کمپانی معتبر MÜLLER.
11-: استارتری فوق العاده جهت تولید پنیر سفید آب نمکی (فتا) و پنیر بلغاری بوده و در حال حاضر در مطرحترین واحدهای تولید پنیر فتا در ایران مورد استفاده قرار می گیرد.
12-استارتر کالچرهای تخصصی بمنظور تولید انواع پنیرهای گودا، پارمسان، گورگونزولا، بلوچیز، امنتال، چدار، کاممبرت و ....
13-سویه های پروبیوتیک مجزا جهت تولید محصولات لبنی پروبیوتیک مطابق با سختگیرانه ترین استانداردها.
14- رنت (مایه پنیر )
آگهی دهنده
حامد طلاکار
  • قیمت : بسته به سفارش
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اکباتان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 515987
بازدید : 3186
دسته بندی : خدمات بازرگاني
آگهی دهنده
حامد طلاکار
  • قیمت : بسته به سفارش
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اکباتان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com