انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سپانو مهندسی و ساخت جرثقیل سقفی

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 18 مهر 1396
تخصص ما تضمین کیفیت برتر ماست.
این شرکت مفتخر است تا به پشتوانه سالها تجربه و دانش تخصصی مدیران خود، به کلیه شرکتها و سازمانها ارایه خدمات و محصولات مرتبط با صنایع جرثقیلهای سقفی، جرثقیلهای دروازه ای و نیم دروازه ای، جرثقیلهای بازویی، جرثقیلهای دیواری، جرثقیلهای ضد انفجار و ... را مطابق با استانداردهای CMAA 70 و FEM 1.001 و AWS D14.1 نوید دهد.
این شرکت به عنوان نماینده رسمی شرکت STREET انگلستان توانایی تامین کلیه تجهیزات جرثقیلهای سقفی را با مارک STREET دارا می باشد. بازه تولیدات شرکت STREET شامل جرثقیلهای سیم بکسلی از 2 تن تا 200 تن و جرثقیلهای زنجیری از 250kg تا 5 تن می باشد. همچنین الکتروموتور و گیربکسهای شرکت STREET نیز همگی از برندهای مطرح اروپا نظیر NORD, Siemens, Flender, SEW می باشند.
توانایی متمایز کننده این شرکت انجام طراحی بر اساس استاندارد، ارایه دفترچه محاسبات برای تمامی تجهیزات، ارایه نقشه های مهندسی بر اساس استاندارد، کنترل کیفیت مطابق QC Plan و WPS شرکت STREET، ساخت و مونتاژ مطابق دستورالعمل شرکت STREET و نصب بر اساس تلورانس های مجاز استاندارد می باشد. در صورت درخواست مشتریان، امکان ارایه محاسبات و نقشه از سوی شرکت STREET وجود دارد.
این شرکت توانایی ارایه جرثقیل با مارک های STAHL, DEMAG, ABUS, KULI, VERLINDE, SWF, ITALKRANE, PODEM, ELMOT, BALKANKAR, KG, SAMSUNG را دارد.
این شرکت توانایی ارایه جرثقیلهای ضد انفجار با ارایه تجهیزات شرکت ITALKRANE را دارا می باشد.
این شرکت توانایی ارایه تجهیزات جانبی جرثقیلهای سقفی نظیر، شینه بسته، شینه باز، C-Rail و ملحقات، کابل، کابل جمع کن، لوازم یدکی نظیر Rope Guide ، کمربند، لنت ترمز، قلاب، ملحقات برقی نظیر Inverter، کنتاکتور، رله و همچنین توانایی ارایه خدمات تعمیر و نگهداری و ارایه PM را دارا می باشد.
توان طراحی بالای متخصصین این شرکت در طراحی جرثقیلهای خاص در حوزه مکانیک، سازه و برق نقطه اتکایی برای تمامی شرکتها در راستای تامین نیازهایشان خواهد بود.

مدیریت عامل، صداقت، , 09191122765 , 09121397749، 88550832
www.sepanocrane.com
info@sepanocrane.com
sepanocrane@gmail.com
آگهی دهنده
صداقت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 517363
بازدید : 4382
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
صداقت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com