انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نرم افزار مكانيزه مطب پزشكان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مديريت مطب پزشكان
با توجه به پيشرفت سريع علم پزشكي و نياز مبرم اين علم به ثبت اطلاعات بيماران جهت انجام برنامه ريزي هاي اقتصادي و شناخت الگوهاي اجتماعي، لزوم ثبت اطلاعات بيماران در یک بانک اطلاعاتی نرم افزاری . ثبت اطلاعات بيمار كه در حرفه پزشكي از اهميت بالايي برخوردار است يكي از مهمترين زير ساخت هاي ارتقاي سطح سلامت و توسعه اجتماعي محسوب مي شود كه متاسفانه در كشور ما بسيار ضعيف است و سرمايه گذاري مناسب نيز براي آن انجام نشده است. اين نرم افزار طراحي شده است تا پاسخگو ي تمام نيازهاي يك مطب و كلينيك پزشكي باشد.ساختار ساده و قابل فهم اين نرم افزار امكان استفاده از آن را در همه مطب ها و كلينيك ها فراهم آورده است و تمامي افراد حتي كساني كه آشنايي چنداني با كامپيوتر ندارند مي توانند از مزاياي آن بهره مند شوند.
مزاياي نرم افزار
* آرشيو نسخه ها : شما مي توانيد نسخه هاي صادر شده را ذخيره و آرشيو نموده و چاپ نماييد.
* مديريت دارايي و تنظيم بهاي خدمات و موجودي اقلام : با اين نرم افزار شما مي توانيد از دارايي ها و ارزش ها آگاه شويد.
* ذخيره سازي عكس ها و راديوگرافي : شما مي توانيد با استفاده از يك دستگاه دوربين ديجيتال يا اسكنر تصاوير كلينيكي مورد نظر خود را در نرم افزار آرشيو نماييد.
* طراحي فرم ها به دلخواه شما : پرداخت و تسويه حساب بيماران مطب يا كلينيك شما هرگز به اين سادگي و سهولت نبوده است.شما مي توانيد با اين نرم افزار فرم هاي مورد نظر خود را بنا به سليقه خود با قلم هاي مختلف و در رنگها و اندازه هاي گوناگون تهيه نمايد.
* قرار هاي ملاقات و وقت دهي : با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد اقدام به تنظيم و مديريت قرار هاي ملاقات و ساعات مراجعه حتي در ماه ها بعد نماييد.
* استفاده چند پزشك و منشي از نرم افزار :با استفاده از اين نرم افزار مي توان به تعداد نامحدود اقدام به ايجاد پروفايل و كلمه كاربري براي دسترسي نمود. يعني براي كلينيك ها و يا مطب هايي كه بيش از يك پزشك در آن فعاليت مي كنند و يا يك منشي مسئوليت پاسخگويي به مراجعان چند پزشك را دارد اين امكان فراهم شده است تا بتوان به سهولت امور مربوطه را مديريت نمود.
* يادآوري ها :اين نرم افزار به سادگي و بدون اشتباه تمام وظايف روزمره را به تعداد نامحدود به اطلاع شما مي رساند
* جستجوي سريع :جستجوي سريع پرونده بيمار و اطلاعات و سوابق شخصي و پزشكي بيمار درميان هزاران پرونده ديگر به سادگي و در چند لحظه امكان پذير است.
* ايجاد پشتيباني از بانك اطلاعاتي : با امكان پشتيباني از اطلاعات و پرونده هاي بيماران امكان نگهداري از آنها به مدت نامحدود فراهم شده است. سيستم نرم افزاري فوق بصورت تك كاربره و چند كاربره و تحت شبكه مي باشد و همچنين جهت امنيت ، از قفل نرم افزاري استفاده نموده و قابل نصب برروي تمامي سيستم عاملهاي ويندوز 98 به بالاتر ميباشد.
امکانات نرم افزار
* امکان تشكيل پرونده براي بيمار
* حسابداري
* سابقه بيمار
* طرح درمان
* تعيين زمان ملاقات
* گزارشات روزانه، هفتگي ، ماهانه
* تجويز نسخه، راديو گرافي، آزمايشگاه
* وقت دهي
* پذيرش
* جزئيات درمان
* يادگيري و كاربري آسان
* چارت هاي دنداني و طرح درمان
* نگهداري عكس ها و ديگر تصاوير
* هزينه درمان
* دخل و خرج
* بيمه
توضيحاتي در رابطه با قابلیت های نرم افزار
شناسه كاربري و رمز عبور:هر كاربر مي تواند براي خود شناسه كاربري و رمز عبور مختص به خود را داشته باشد
تشكيل پرونده به صورت نرم افزاری و نامحدود: شما مي توانيد شماره پرونده را تا 8 رقم وارد نماييد، جنسيت ، سن ، نوع بيمه، مشخصات سرپرست و حتی اطلاعات بيماري هاي خاص را وارد نماييد و بيماري هایی كه بنا به تشخيص پزشك از درجه حساسيت بالايي برخوردار باشد نیز قابل تفکیک هستند. از جمله ويژگي هاي منحصر به فرد اين نرم افزار جستجوي پرونده بيمار با استفاده از شماره پرونده يا حرف اول نام و نام خانوادگي بيمار است، كه اين مراحل به آساني و در كمترين زمان ممكن صورت مي پذيرد.. در اين قسمت می توان تصویری از بيمار را نيز ذخيره نمود تا يك پرونده كامل و جامع داشته باشيم .
سيستم وقت دهي به بيمار: در اين بخش از نرم افزار شما مي توانيد به صورت كاملا هوشمند بر حسب تاريخ و ساعات پذيرش به دفعات دلخواه و در ساعات متنوع مطابق با كار مطب پذيرش بيمار انجام دهید. در صورتي كه در يك مطب 2 يا 3 پزشك فعاليت مي كنند و از يك منشي واحد استفاده مي كنند بدون احتياج به خروج از نرم افزار يا محيطي كه در آن قرار دارند براي پزشك ديگري پذيرش ثبت كنند بدون آنكه در سي
آگهی دهنده
شركت طرح انديشان توليد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 517519
بازدید : 1394
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
شركت طرح انديشان توليد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com