انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه بلوتوث-وایرلس مارکتینگ

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 31 تير 1398
در اين مکان علاوه بر استفاده رايگان از اينترنت و اينترانت فايلهاي تبليغات و اطلاعات اين مجموعه را نيز دريافت نماييد !!!؟

شما هم ميتوانيد با زدن چنين پيغامي بر روي يک برد از مشتريان و ارباب رجوعان خود دعوت نماييد تا براحتي فايلهاي تبليغاتي و اطلاع رساني شما را هم از طريق شبکه وايرلس و هم از طريق سيستم بلوتوث دريافت نمايند .
جديدترين راهکار بازاريابي - سيستم بازاريابي از طريق شبکه وايرلس و بلوتوث

با سلام و احترام
شرکت فناوري اطلاعات نيکسان ارتباط بين الملل نماينده انحصاري شرکت بلووان دارنده گواهيهاي بين المللي FCC ، CE و برترين برند بلوتوث صادر شده به کشورهاي اروپايي در ايران با سابقه 5 ساله در زمينه سيستمها و تجهيزات هوشمند مخابراتي ، اطلاع رساني و نرم افزاري آمادگي خود را در زمينه ارائه جديدترين پکيج تبليغات رايگان با عنوان بلوتوث - وايرلس مارکتينگ با امکانات کاملا متفاوت از ساير سيستمهاي مشابه ، به مشتريان اعلام ميدارد .
- - - - - - - -

دستگاه بلوتوث - وايرلس مارکتينگ با برند بلووان يک سيستم کامل و جامع جهت بازاريابي ، تبليغات و اطلاع رساني هم از طريق Bluetooth و هم از طريق وايرلس و يک رسانه قدرتمند ، غني و منحصربه فرد براي عرضه کردن محتوا و مضامين محصولات و خدمات بدون نياز به کامپيوتر مي باشد .
دستگاه BTW28 بطور همزمان علاوه بر امکان ارسال فايلهاي تبليغات بلوتوثي ، قابليت ارسال فايلهاي تبليغاتي از طريق شبکه وايرلس را نيز دارد . اين دستگاه تقريبا کليه تلفنهاي همراهي که داراي امکان بلوتوث و امکان وايرلس مي باشند را پشتيباني مي کند .

دستگاهاي بلوتوث - وايرلس مارکتينگ BTW نيکسان برند بلووان :

اين دستگاههاي با قابليت بالاي خود علاوه بر امکان ارسال تبليغات از طريق بلوتوث ، با ايجاد شبکه وايرلس براحتي امکان تبليغات از طريق شبکه وايرلس را نيز بصورت زير فراهم ميسازند :

علاوه بر اينکه دستگاه BTW جهت ايجاد شبکه وايرلس در فضاي لابي مجموعه هاي مختلفي همچون هتلها ، فرودگاهها ، پاساژها و ... پر کاربرد مي باشد ، بهنگام اتصال کاربران شبکه وايرلس از اين سرويس بمحض بروز رساني صفحه مرورگرشان ، دستگاه وايرلس مارکتينگ مسير کاربران را به سمت محتوي تبليغاتي صفحه وب شما تغيير مي دهد ، همچنين شما قادر هستيد با طراحي وب سايتي ، محتوي آن را بصورت آفلاين در حافظه دستگاه وايرلس مارکتينگ ذخيره نموده و به کاربران اين امکان را بدهيد تا بهنگام قطعي شبکه اينترنت بتوانند مستقيما صفحه وب شما را بصورت لوکال (( Local Webpage )) مطالعه نمايند .

بطور کلي قابليت وايرلس مارکتينگ دستگاه BTW28 داراي سه مشخصه مي باشد :

1 - ايجاد فضاي شبکه وايرلس جهت دسترسي به اينترنتHot Spot

2- تغيير مسير کاربران به وب سايت مشخصي بعد از دسترسي آنها به شبکه وايرلس دستگاه BTW28 و همچنين بعد از مشاهده صفحه مربوطه اين امکان به کاربران داده مي شود تا بتوانند براحتي از شبکه اينترنت استفاده نمايند . در حقيقت اين دستگاه با ايجاد شبکه وايرلس و بعد از جذب مخاطبين به بهانه استفاده از اينترنت فضاي تبليغاتي را بر روي بستر شبکه وايرلس براي آنها ايجاد مي نمايد .

3- ايجاد شبکه اينترانت :
در اين حالت با ذخيره کردن کليه تبليغات مجموعه مورد نظر در غالب صفحات وب بر روي حافظه دستگاه BTW , بدون نياز اتصال دستگاه وايرلس مارکتينگ به شبکه اينترنت ، کاربران شبکه وايرلس مي توانند با اتصال به شبکه وايرلس از محتوي و تبليغات وب سايت شما استفاده نمايند .

در چه مکانهايي دستگاه وايرلس مارکتينگ کاربرد دارد ؟

? مکانهايي که با ايجاد WIFI Hotspots به مخاطبين ميتوان شبکه اينترنت رايگان داد

? ويژه جاذبه هاي گردشگري (Tourist Attractions ) ، پارکها ، سالنهاي حمل و نقل هوايي فرودگاه ، ايستگاه راه آهن ، بيمارستانها و ...

? مکانهاي تفريحي همچون : سالنهاي پخش تلويزيون ، لابي هتلها ، سالنهاي متنوع و ...

? مراکز فرهنگي - ورزشي همچون : سالنهاي برگزاري کنسرت ، کتابخانه ها ، ورزشگاهها ، موزه ها ، لابي سالنهاي تئاتر و سينما ، استاديومهاي ورزشي
? نمايشگاهاي تجاري و بين المللي ، بازارها و پاساژهاي بين المللي ، مراکز نمايشگاهي ، صنعت املاک و مستغلات و ...

ساعات اداري از ساعت 9:00 الي 13:00 و 14:00 الي 17:30 با شماره هاي 77191899(6خط ) و90- 77184489-77210511-77447868 (021) واحد بازرگاني و در ساعات غير اداري با شماره هاي همراه 09194449125 ، و 09394449125 تماس حاصل فرماييد .
و يا به سايت www.NixanICT.com مراجعه نماييد.
منتظر تماس
آگهی دهنده
فناوری اطلاعات نیکسان
  • قیمت : لطفا تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه رسالت شرق-نبش دردشت -پلاک 442-طبقه دوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 518196
بازدید : 3053
دسته بندی : ساير كامپيوتر
آگهی دهنده
فناوری اطلاعات نیکسان
  • قیمت : لطفا تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه رسالت شرق-نبش دردشت -پلاک 442-طبقه دوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com