انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

درج آگهی ساختمانی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
www.ibuild.ir

سایت آی بیلد، بعنوان کاملترین مرجع شرکتها، موسسات و افراد فعال در صنعت ساختمان و انبوه سازی کشور، با هدف ایجاد تعاملات سازنده میانخریداران و فروشندگان عمده راه اندازی شده است.

این دایرکتوری با دارابودن شرکتهای تخصصی در زمینه های تجاری، اقتصادی و صنعتی با توجه به فناوری اطلاعات روز دنیا به فعالیت خود ادامه میدهد و با هدف حذف واسطه های اضافی قصد دارد خریداران و فرشندگان واقعی کالا و خدمات عمده را در سطح کشور به یکدیگر معرفی نماید.

سایت آی بیلد علاوه بر ارائه انواع کالا و خدمات مرتبط با این صنعت، سعی دارد کاربران این سایت را از آخرین اخبار و مقالات تخصصی مرتبط، مطلع نموده و در کنار همه این فعالیتها، با طراحی کالا و خدمات انها را در کمترین زمان ممکن، با کیفیت و قیمت مناسب معرفی کند.

مزیت آی بیلد دسته بندی کارآمد و تخصصی آن به منظور سهولت در دسترسی به اطلاعات و همچنین بهینه سازی برای موتورهای جستجو است که موجب کسب رتبه های برتر در نتایج گوگل و موتورهای جستجوی دیگر شده است.

تمامی فعالان صنعت ساختمان از جمله کارخانجات و شرکت های تولید کننده محصولات و مصالح ساختمانی، پیمانکاران و مجریان، شرکت های خدماتی و ... می توانند با عضویت در ای بیلد از سرویس های تبلیغاتی متنوعی که در اختیار آنها قرار می گیرد بهره مند شوند. آی بیلد سعی در گردهم آوردن .فعالان این عرصه دارد تا با صرف کمترین هزینه و زمان به مقایسه سریع و آسان محصولات ساختمانی بپردازند


www.ibuild.ir
آگهی دهنده
محمد زعفرانلو
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 537881
بازدید : 1082
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
محمد زعفرانلو
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com