انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

TFT فروش بهترین دستگاه های تولید سفره یک بار مصرف کاغذی , ماشین آلات تولید سفره کاغذی

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 29 آذر 1400
فناوری تهران ( TFT ) , پیشگام در صنعت محصولات یکبار مصرف کاغذی, از آمادگی کامل در تامین ماشین آلات سفره کاغذی یک بار مصرف در طرح ها و رنگهای مختلف و متنوع و همچنین تأمین مواد اولیه آن برخوردار می باشد.
فناوری تهران TFT اولین و بزرگترین وارد کننده بهترین دستگاه های سفره یک بار مصرف کاغذی ( مناسب جهت میهمانی ها و مجالس و مراسم و ... ) در ایران می باشد.
فناوری تهران TFT با برخورداری از کادر فنی متخصص و آموزش دیده, گارانتی و پشتیبانی واقعی و معتبر بر روی تمامی ماشین آلات خود را ارائه می نماید.
.
.
دفتر تجاری فناوری تهران (TFT) با نزدیک به بیست سال سابقه فعالیت و بعنوان معتبرترین وارد کننده و تأمین کننده دستگاه ها و ماشین آلات ظروف یکبار مصرف کاغذی , سفره کاغذی , ظروف یک بار مصرف آلومینیومی و ماشین آلات بسته بندی, عمده ترین تأمین کننده فیلتر مرغوب لیوان کاغذی چایدار در ایران می باشد.
با TFT بیست سال تجربه در اختیار دارید. ما از آغاز تا مرحله تولید انبوه ( Mass Production ) و حتی فراتر از آن با تامین مواد اولیه مورد نیاز از قبیل کاغذ پلی اتیلن , استروک , فویل آلومینیوم , فیلتر لیوان کاغذی چای دار و همچنین ارائه گارانتی معتبر و واقعی و خدمات پس از فروش بر روی همه خطوط تولید خود و مشاوره رایگان بازاریابی و فروش در کنار شما خواهیم بود.
سابقه ما را از دیگران جویا شوید:
- دفتر تجاری فناوری تهران ( TFT ) در این سالهای طولانی به اعتبار و اعتماد شهرت داشته است. بگونه ایکه سایر رقبا همواره سعی کرده اند با استفاده از بخشی از نام و اعتبار TFT درصدد جلب مشتری برای خود باشند.
- ما همواره به گارانتی و پشتیبانی واقعی و معتبر بر روی تمام خطوط تولید و ماشین آلات TFT شهرت داشته ایم.
- تمامی ماشین آلات و خطوط تولید TFT توسط کادر فنی و متخصص نصب و راه اندازی می شوند و آموزش های لازم برای نحوه صحیح تولید با کمترین ضایعات و همچنین کلیه نکات مهم برای تعمیر و نگهداری دستگاه به اپراتور های دستگاه ها ارائه می شود.

.
.
.

تهران, جنت آبادجنوبی, نبش چهارم شرقی , ساختمان بانک پاسارگاد, شماره 51 , واحد9
دفتر تجاری فناوری تهران TFT

تلفن :
44618374-7
فکس :
44618378
ایمیل :
tfttrading@yahoo.com
www.TFTCO.com

.
.
.
.
.
.
.

کلمات کلیدی:
دستگاه , سفره , سفره کاغذی , سفره یک بار مصرف کاغذی , یک بار مصرف کاغذی , بهترین دستگاه چینی , ارزان ترین دستگاه , دستگاه سفره , دستگاه سفره کاغذی , با کیفیت ترین دستگاه , دستگاه سفره یک بار مصرف , ماشین آلات سفره کاغذی , گارانتی , تی اف تی , تجارت , فناوری تهران , بازرگانی فناوری تهران , تجهیز ات , فناوری تهران , فن آوری تهران , دفتر تجاری فناوری تهران , خدمات پس از فروش , قیمت , قیمت دستگاه سفره کاغذی , ارزان ترین , ارزان ترین قیمت
آگهی دهنده
بازرگانی فناوری تهران
  • قیمت : توافقی ، اقساط
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : جنت آباد جنوبی، نبش چهارم شرقی، ساختمان بانک پاسارگاد، پلاک 51 واحد 9
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 538837
بازدید : 2082
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
بازرگانی فناوری تهران
  • قیمت : توافقی ، اقساط
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : جنت آباد جنوبی، نبش چهارم شرقی، ساختمان بانک پاسارگاد، پلاک 51 واحد 9
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com