انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آندو ویلا قیمت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
« گروه آندولین ایران » نماینده رسمی گروه آندولین فرانسه و واردکننده و مسئول پخش و اجرای محصولات گروه آندولین در ایران میباشد .
آندولین تنها پوشش سقفی کامپوزیت در دنیاست که ازالیاف آلی سلولزی وبیتومن( نوعی قیر)که با رنگ دانه های طبیعی رنگ آمیزی شده است .
ـ اولین و مهم¬ترین ویژگی پوشش فوق این است که کاملاً از الیاف طبیعی تهیه شده وبدون آزبست میباشد و محصولی دوستدار طبیعت است و این ویژگی در تبلیغات این پوشش نیز قید شده است. دومین مشخصه این محصول این است که هنگام بارندگی اصلاً سرو صدا ندارد. زیر از الیاف طبیعی تشکیل شده و کاملاً آکوسیت است. سوم اینکه 100% عایق رطوبت با 10سال گارانتی وعایق حرارتی بساربالایی است تا جاییکه به هیچ¬وجه به پشم شیشه ویاسایر عایقهای حرارتی نیاز ندارد. ویژگی دیگر تنوع رنگ بندی و اینکه رنگ آن در بافت محصول فرو رفته و از بین نمی¬رود ودارای جلوه ای مدرن وزیبا میباشد، کپک وقارچ نمیزند به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی و پوسیدگی نمیشود ، لذا پس از نصب در طولانی مدت احتیاج به نگهداری ندارد.
سبک بودن هم یکی دیگر از مزایای این محصول است به گونه¬ای که هر متر مربع آن تنها سه و نیم کیلو وزن دارد، در حالیک که سفال وتایل های سیمانی تا 60 کیلوگرم و ایرانیت 15 کیلوگرم وزن دارند، درعین حال قیمت مناسب وسرعت بالای اجرا باعث متمایز شدن این محصول از سایر پوشش های بام شیبدار میشود.


جهت کسب اطلاعات بيشتر به وب سايت ما مراجعه نماييد:
وب سایت: www.parsbam.com
فروشگاه اینترنتی : www.parsroof.com
ondulineiran@yahoo.comایمیل آدرس:
شماره تماس:88803364-021
موبایل :09128100562
آگهی دهنده
اردشیر ممقانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 545279
بازدید : 9822
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
اردشیر ممقانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com