انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید و فروش لوله و اتصالات GRP

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت مهندسی پیشتاز صنعت پارس خرم با نام تجاری بلفا دارای پیشرفته ترین تکنولوژی تولید تحت لیسانس تکنوبل لندن، تولیدکننده انواع لوله و اتصالات فایبرگلاس (GRP) با پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی جهت تست محصول، صادر کننده به سراسر كشور و كشورهاي همسايه
• توليد و عرضه انواع لوله ها و اتصالات GRP
• انجام عملیات اجرا اعم از نصب و بهره برداری
• مشاوره در زمينه هاي طراحي و كاربرد خطوط و شبكه لوله‏ هاي آب و فاضلاب
• مشاوره و همكاري هنگام نصب و ازمايش خطوط لوله
• تعمیر و ترمیم لوله های GRP

• جوش لوله های GRP

• تعمیر مخازن GRP

معرفی لوله های فایبرگلاس :
تولید لوله و اتصالات فايبر گلاس پيوسته ( Continuos )
لوله هاي GRP پيوسته به لوله هايي گفته مي شود كه براي توليد آنها از يك قالب فلزي متغير و سيستم الياف پيچي پيشرفته استفاده مي گردد . در اين سيستم لوله هاي GRP در طول هاي دلخواه و بصورت پيوسته و ممتد توليد شده و محدوديت طولي در آنها وجود ندارد .
اهميت اين روش ، در سرعت توليد و امكان ساخت لوله با طولهاي دلخواه بوده و مي توان لوله هايي با سفتي حلقوي بالا توليد نمود .
براي اتصال لوله هاي GRP پيوسته از اتصالات كوپلينگي دو يا چند واشره استفاده مي شود .
در اين حالت براي اتصال دو لوله به يكديگر بايد يك كوپلينگ فايبر گلاس به كار گرفته شود
لوله هاي GRP (Glass Reinforced Plastic) نسل جديدي از انواع لوله ها ، بخصوص در كاربردهاي صنعتي هستند كه در ساليان اخير درصد قابل توجهي از محصولات كامپوزيتي توليد داخل كشور را به خود اختصاص داده اند.
در سال 1380 سهم فرآيند توليد محصولات كامپوزيتي به روش دستي63% و سهم لوله هاي فايبرگلاس ، 34% بوده است كه اين مقادير در سال 1386 به 43%و48% تبديل شده است.
فرآيند توليد لوله هاي GRP ، فرآيند رشته پيچي (Filament Winding) مي باشد كه به دو صورت پيوسته و ناپيوسته قابل توليئ است.
در اين فرآيند الياف پيوسته شيشه كه به رزين آغشته شده اند به دور يك مندرل (قالب لوله اي شكل) پيچيده مي شوند ، كه عامل افزايش استحكام لوله در جهت شعاعي (Hoop Stress) مي باشند. همچنين از ماسه هاي پيش آغشته شده كه در حين فرآيند افزوده مي شود براي افزايش سفتي حلقوي لوله (Ring Stiffness) استفاده مي گردد.
معمولاً نوع رزين مورد استفاده در قسمتهاي مختلف لوله ( لايه داخلي ، مياني يا خارجي) بسته به نوع سيال عبور كننده و قرارگرفتن لوله در شرايط آب و هوائي ، تعيين مي گردد. به علت ترموست بودن رزين مورد استفاده ، لوله هاي GRP از مقاومت شيميائي بسيار بالائي در برابر محيط هاي خورنده برخوردار است.
محدوده ابعادي لوله های تولیدی شرکت بلفا 2600-300 ميلي متر و رده فشاري آنها 6 الی 32 بار مي باشد. عامل تعيين كننده ديگري كه در انتخاب تأثير گذار است ، ميزان سفتي حلقوي (Ring Stiffness) لوله - مقادير 12500-10000-50000-2500-1250 N/m2 مي باشد.
لوله های فایبرگلاس متشکل از الیاف شیشه و رزین های پلیمری هستند، تقریباً از سال 1948 مطرح و عرضه گردید. اولین محصولات مذکور که هنوز هم یکی از وسیعترین کاربردهای این نوع لوله می باشد، صنایع نفت و آب محسوب می شوند. انتخاب لوله فایبرگلاس به عنوان یک ماده با صرفه و مقاوم در برابر خوردگی گزینه مناسبی درمقایسه با لوله های فولادی پوشش دار، فولادی ضد زنگ یا انواع دیگر فلزات میباشد.
لوله فایبرگلاس به سبب مقاومت بالا در برابر خوردگی های داخلی درصنایع شیمیایی کاربرد پیدا نمود و از سال 1960 تا 1990 نیز درمصارف آب شهری و فاضلاب مورد استفاده قرار گرفت .
لوله های فایبرگلاس به علت عمر مفید، استحکام و مقاومت در برابر خوردگی باعث حذف پوشش های داخلی و خارجی و یا حفاظت کاتدی شد.
مشخصات وکاربردها :
کاربردها:
* مقاومت در برابر خوردگی: لوله های فایبرگلاس از داخل و بیرون در برابرخوردگی مقاوم هستند. به همین سبب به پوششهای داخلی و خارجی و یا حفاظت کاتدی جهت جلوگیری از خوردگی نیازی ندارند.
* نسبت استحکام به وزن: لوله های فایبرگلاس از نسبت استحکام به وزن بالایی درمقایسه با لوله های دیگر
برخوردار هستند، یعنی با توجه به وزن سبک ازاستحکام بالایی نیز برخوردارند.
* وزن کم : لوله های فایبرگلاس سبک هستند، وزن آنها در حدود یک ششم وزن انواع لوله های فلزی و یک دهم وزن لوله های بتنی با قطر مشابه میباشند. در نتیجه هزینه بارگیری، حمل و تخلیه کاهش می یابد و از طرفی نصب آسانتر و کاهش هزینه نصب را در این نوع لوله ها شاهد هستیم.
* پایداری ابعادی : مواد مرکب فایبرگلاس از پایداری ابعادی خوبی در سازه ها وسیستم های لوله کشی
آگهی دهنده
سید علی هاشمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 546653
بازدید : 1409
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
سید علی هاشمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com