انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش بذر گوجه فرنگی در کرج

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 4 بهمن 1397
فروش بذر گوجه فرنگی در کرج



ارقام فوق سابقا توسط کمپانی پتو سید آمریکا با براند معروف PS تولید می شد که با توجه به اینکه شرکت پتوسید به شرکت سمینس واگذار شد و سیاست این شرکت خذف واریته های استاندارد می باشد این بذور تقریبا از سالهای 2010 تا 2012 کاملا تولید آنها توسط این شرکت متوقف شده است و هرگونه بذر با تاریخ های بعد این وجود ندارد و اگر باشد تفلبی می باشد. ولی این واریته در داخل کشور با براند فلات تولید میشود که از لحاظ کیفیت شبیه براند پی اس می باشد.

رقم:کارون
واریته پر بار و میان رس که میوه های گرد، درشت و سفت، به رنگ قرمز شفاف به وزن متوسط 150 تا 170 گرم تولید می کند. بوته های این واریته قوی و بزرگ است و در مقابل شرایط نا مساعد و بسیاری از بیماریها از جمله فوزاریوم و ورتیسیلیوم مقاومت دارد.میوه کارون برای مصارف صنعتی و تازه خوری مناسب است و پس از برداشت ماندگاری بسیار خوبی دارد.




رقم: سی اچ فلات
واریته زود رس، پاکوتاه و پر محصول که میوه گرد و سفت تولید می­کند. بعلت این خصوصیات، سی اچ فلات در حال حاضر پر مصرف ترین واریته گوجه فرنگی در ایران است. میوه این واریته روی بوته دوام زیادی دارد و تا مدتی بعد از برداشت سفت و سالم باقی می ماند. بوته سی اچ فلات به بیماری بوته میری(فوزاریم) و پوسیدگی ریشه(ورتیسیلوم) مقاوم است.

رقم: فلات 111

واریته میان رس که میوه تقریبا گرد تولید می کند و بسیار سفت و پر بار است. این واریته بوته نسبتا بزرگی دارد که به بیماری فوزاریم و ورتیسیلوم مقاوم است. گوجه فرنگی فلات 111 در مناطق مختلف ایران کاشته شده و نتایج بسیار خوبی داده است. وای فلات واریته بسیار پر بار و سفت با میوه گرد مکعبی و بسیار بازار پسند.

رقم: وای فلات

بوته بزرگ و قوی دارد که نسبت به بیماری فوزاریوم و ورتیسلیوم مقاوم می باشد این واریته میان بس و محصول آن برای مصارف صنعتی و همچنین مصرف تازه خوری مناسب می باشد. وای فلات از نظر قوام و رنگ قرمز مطلوب یک واریته شاخص به حساب می آید و برای تولید فراورده ها ی صنعتی گوجه فرنگی از جمله کچاپ مناسب می باشد

رقم: کیمیا

واریته میان رس با بوته های بزرگ و میوه های سفت و درشت برنگ قرمز شفاف و بوزن متوسط 170 گرم که برای مصرف تازه و تولید فرآورده های صنعتی بسیار مناسب است. بوته های قوی و پر رشد این واریته در مقابل بیماری های فوزاریوم و ورتیسیلیوم مقاوم است و به اکثر بیماریهای قارچی گوجه فرنگی نیز مقاومت نسبی دارد.


رقم:اکسیر

واریته میان رس دارای بوته بزرگ و قوی که در مقابل شرایط نامساعد بسیار مقاوم است و نسبت به بیماری های فوزاریوم و ورتیسیلیوم گوجه فرنگی نیز مقاومت دارد. میوه آن درشت، برنگ قرمز شفاف و بوزن متوسط 170-180 گرم است. میوه این واریته دو منظوره است و برای مصرف تازه و مصرف صنعتی مناسب می باشد.
آگهی دهنده
بابايي
  • قیمت : مذاکره شود
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کرج - کرج
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 550533
بازدید : 8196
دسته بندی : خدمات كشاورزي و دامداري
آگهی دهنده
بابايي
  • قیمت : مذاکره شود
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کرج - کرج
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com