انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دربازکن و کنترل هوشمند با تلفن همراه

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
با این وسیله شما قادر خواهید بود با تلفن همراه تان و بدون هیچ هزینه ای درب پارکینگ یا منزل خود را از فاصله ای دلخواه باز نمایید.
دستگاه در باز کن توسط سیم کارتی که روی آن نصب است تماس تلفنی را دریافت می کند. به عنوان مثال اگر شماره سیم کارت دستگاه شما ××××0914114 باشد این همان شماره ای است که برای باز کردن در ، شماره گیری می کنید. سیستم دارای حافظه داخلی برای ذخیره شماره تلفن افراد مجاز ، است. وفتی دستگاه تماسی را دریافت می کند ، بلافاصله شماره دریافتی را با شماره های ذخیره شده مقایسه می کند و در صورت مجاز بودن شماره مورد نظر ، به طور خودکار رد تماس کرده و درب را باز می کند.
برای افزایش امنیت شماره تلفن ها در حافظه دستگاه ذخیره می شوند نه در سیم کارت و این به خاطر این است که هیچ کس نتواند با برداشتن سیم کارت شماره خود را به آن اضافه کند و یا از شماره تلفن ها کپی بردارد. تنها کسی که می تواند برای سیستم شماره تلفن تعریف و یا حذف نماید مدیر سیستم است که رمز سیستم را هم می داند.

با خرید این دستگاه تلفن همراه شما به عنوان ریموت کنترل درب پارکینگ عمل می کند و به این طریق هزینه های ناشی از خرابی ، گم شدن و تعویض باتری ریموت نیز حذف خواهد شد.

از دیگر مزایای این سیستم امکانات مدیریتی آن است که به عنوان مثال می توانید 10 نفر آخری که وارد ساختمان شده اند را شناسایی کنید.

از دیگر امکانات این دستگاه امکان کنترل دیگر قسمت های ساختمان است. به عنوان مثال می توان با متصل کردن یک کلید الکترونیکی به یکی از خروجی های دستگاه ، سیستم گرمایش و سرمایش خانه را از راه دور کنترل کرد. در این صورت شما به راحتی قادر خواهید بود هنگام برگشتن از مسافرت و قبل از رسیدن به خانه سیستم گرمایش یا سرمایش خانه را روشن کنید تا موقع رسیدن شما هوای خانه به شرایط مطبوع برسد.
و یا توسط این دستگاه می توان سیستم روشنایی ساختمان را کنترل کرد. شما می توانید هنگام مسافرت برای جلوگیری از سرقت خانه ، شبها چراغ های خانه را روشن کنید.

******************
قیمت تک فروشی: 250 هزار تومان
قیمت همکار و عمده فروشی: لطفا تماس بگیرید
اگر یک مجتمعی به عنوان مثال دارای 10 واحد باشد هزینه هر واحد 25 هزار تومان خواهد شد که هزینه یک بار گم شدن ریموت کنترل است.
******************

این دستگاه شامل 1 سال گارانتی تعویض و 5 سال خدمات پشتیبانی می باشد. البته مواردی از قبیل استفاده نادرست و اتصال مستقیم به برق شهری شامل گارانتی نمی باشد.

ما با کمال افتخار اعلام می نماییم که این محصول ساخت ایران می باشد و تمام مراحل طراحی و ساخت آن توسط متخصصین تبریزی انجام شده است. به همین دلیل امکان هر گونه تغییر در سیستم با توجه به درخواست مشتری امکان پذیر است.

تلفن تماس: 9135 812 0914 مهندس پاشایی
آگهی دهنده
رضا پاشایی
  • قیمت : 250 هزار
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : توانیر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 569755
بازدید : 1340
دسته بندی : ساير موبايل و ارتباط
آگهی دهنده
رضا پاشایی
  • قیمت : 250 هزار
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : توانیر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com