انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

رطوبت ساز التراسونیک-09144432479

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 30 مهر 1399
این محصول درکليه صنايعي که نيازبه رطوبت سرد و سبک دارند مانند:

براي مشاهده انواع رطوبت ساز ومه ساز كليك نماييد
صنايع چاپ - نساجي –گلخانه
خصوصيات فني محصول:
دو خروجی پليکا لوله 11سانت.
*- مصرف آب11 ليتر در ساعت.
*- مصرف برق تک فاز 1000 وات.
*- تامين رطوبت تا 95 درصد برای
400 متر مکعب فضای بسته.
*- سيستم قطع خود کار دستگاه در مواقع
کمبود آب ورودی.
*- مجهز به شير برقي 24 ولت.
*- قابليت اتصال به شير آب.
*- بدنه مقاوم تماما از جنس A.B.S.
*- تعويض و تعمير بسيار ساده وآسان
بدون نياز به افراد متخصص.
*- ابعاد 47*47*80 وزن حدود 24 کيلوگرم

رطوبت ساز ' متداول در بازار که از قطعات مکانیکی ، از قبیل موتور ، پروانه و نازل ساخته شده اند ، مشکلات عمده ای را به همراه دارند . در سيستم هاي تولید رطوبت مکانیکی ، رطوبت ساز ها به این شكل عمل می کنند ، كه نازل بر روي پروانه آب را پخش می کرد که علاوه بر ايجاد سر وصداي زياد موتور ، رطوبت تولید شده همراه با قطرات آب بوده و لذا محیط را خیس می نماید ، اما در روش جديد كه بصورت الكترونيك مي باشد ديگر هيچ صدايي شنيده نميشود و رطوبت ، بصورت بخار سرد و بدون ايجاد شبنم در سالن تامين ميگردد ، برای تولید رطوبت در این سیستم ( سیستم الکترونیکی ) تماما از قطعات و مدارهای الکترونیکی استفاده شده است و بهمین دلیل از خصوصیات و مزایای خاص سیستم های الکترونیک برخوردارمی باشد ، که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود

زنگ نمی زند استهلاک دستگاه به حداقل ممکن کاهش یافته است عمر و دوام زیادی دارند بی صدا و مقاوم هستندتولید شبنم نمی کنند از مزایای دستگاه رطوبت ساز میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
ايجاد رطوبت - Humidification

بااستفاده از اين دستگاهها مي توانيد سود كار خود را افزايش دهيد. به اين صورت كه بانصب اين سيستم عوامل محيطي مناسب از قبيل رطوبت، دما و هواي مورد نياز را براي كارگاه، كارخانه، مرغداري, مراكز كشت قارچ و… خود فراهم ساخته ودرپي آن سريعتر به نتيجه دلخواه خود دست خواهيد يافت.
- كارخانه ها و كارگاههاي چوب بري ازجمله مكانهايي هستند كه اين سيستم در آنها مورد استفاده قرار مي گيرد. از آنجايي كه رطوبت مورد نياز براي اين مكانها متناسب با آب و هواي منطقه مي باشد. با نصب اين دستگاه از چروك خوردن، ورم كردن تاخوردن و ترك برداشتن چوب جلوگيري مي شود كه نهايتاً منجر به كيفيت و راندمان بالا مي شود.
- همانند ديگر صنايع ، رطوبت در صنايع نساجي نقش حياتي و مهمي را ايفا مي كند با ايجاد رطوبت كافي در اين مراكزمي توانيد قدرت فيبرهاي طبيعي را بالا برده از پراكنده شدن اجزاي ريسندگي جلوگيري كرده الكتريسيته ساكن را از بين برده و از سوي ديگر مواد زايد را كاهش دهيد.
از بين بردن بو و گرد و غبار - Odor & dust

همانطوري كه مي دانيد بوي تركيبات ميكروبي و كمپوستها، دي اكسيد كربن، آمونياك، سولفيد هيدروژن و متان و ... غير قابل تحمل مي باشد. با استفاده از سيستمهاي مه‌ساز از اشاعه اين نوع بوها مي توان جلوگيري كرد، ‌بدين صورت كه ميكروبهاي هوازي متراكم‌‌تر شده و از شرايط غير هوازي جلوگيري به عمل مي‌آيد. از جمله مكانهايي كه مي‌توان از اين دستگاهها استفاده كرد مي توان به مرغداريها، ‌ گاوداريها، مراكز تصفيه آب و مراكز دفع زباله اشاره نمود.
آدرس سایت:upga.ir
تلفن تماس:09144432479-044.32240912
آگهی دهنده
فروشگاه اروم کشاورز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 581701
بازدید : 2100
دسته بندی : خدمات كشاورزي و دامداري
آگهی دهنده
فروشگاه اروم کشاورز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com