انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خودآموز حسابداری نیاز

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
بسیاری از علاقمندان به فراگیری حسـابداری، فرصت کـافی برای حضـور در کلاس را ندارند. خودآمـوز حسـابداری نیـاز به مخاطبان در سراسر کشور این امکان را می دهد که از طریق لوح فشرده تصویری (DVD) و بصورت کاملا غیر حضوری اقدام به یادگیری حسابداری نمایند. این نرم افزار اولین و کامل ترین نرم افزار آموزش حسابداری ویژه بازار کار با متد جدید بصورت تصویری و کاربردی می باشد که یادگیری آسان انواع حسـابداری را برای افراد در تمـامی سطـوح فراهـم می سازد. این مجموعه نرم افزار های آموزشی ویژه حسابداری در بازار کار طراحی شده و مدرسین آن علاوه بر تدریس مفاهیم، تجربه چندین ساله خود را نیز در اختیار دانشجویان قرار می دهند.
خودآموز حسابداری نیاز در چهار سطع مقدماتی، مالیاتی، جامع و تکمیلی ارائه می گردد.
بسته مقدماتی شامل: اطلاعات پایه و مقدماتی، صندوق و تنخواه گردان، بانک و رفع مغایرت بانکی، حسابهای دریافتنی و حسابهای پرداختنی، اسناد دریافتنی و اسناد در جریان وصول، اسناد پرداختنی، هزینه ها، خرید و برگشت از خرید و روش ادواری، فروش و برگشت از فروش.
این بسته مناسب برای افرادی که آشنایی با حسابداری نداشته و می خواهند بتوانند کسب و کار کوچکی را اداره نمایند مناسب می باشد. قیمت این بسته 15 هزار تومان می باشد.
بسته مالیاتی شامل: بستن حسابهای و تهیه گزارشات مالی، تحریر دفاتر قانونی، تنظیم اظهارنامه مالیاتی و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
این بسته مناسب افرادی است که با حسابداری آشنایی دارند و کارهای خود را پیش می برند اما از روشهای تنظیم دفاتر و روش انجام اظهار مالیاتی به درستی اطلاعی ندارند. قیمت این بسته 70 هزار تومان می باشد.
بسته جامع این بسته کاملترین بسته آموزش حسابداری بوده که به شیوه کاملاً کاربردی 30 سرفصل حسابداری را آموزش می دهد.
این بسته شامل: اطلاعات پایه و مقدماتی، صندوق و تنخواه گردان، بانک و رفع مغایرت بانکی، حسابهای دریافتنی و حسابهای پرداختنی، اسناد دریافتنی و اسناد در جریان وصول، اسناد پرداختنی، هزینه ها، درآمدها، خرید و برگشت از خرید و روش ادواری، فروش و برگشت از فروش، موجودی کالا و روش دائمی، پیش پرداخت و پیش دریافت، دارائیهای ثابت، سپرده ها، سرمایه، جاری شرکا، حقوق و دستمزد، کالای در راه، پروژه، تسهیلات و اعتبارات، استهلاک انباشته دارائیها، ذخایر، اندوخته ها، بستن حسابها و تهیه گزارشات مالی، بهای تمام شده، حسابهای انتظامی، ساختار اصلی نرم افزار یا کدینگ، تحریر دفاتر قانونی، تنظیم اظهارنامه مالیاتی و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده.
این بسته مناسب برای افراد جویای کار، دانشجویان حسابداری، حسابداران و مدیران و تمام افرادی که علاقه مند و یا به نوعی در ارتباط با علم حسابداری می باشند می باشد. قیمت این بسته 120 هزار تومان می باشد.
لازم به ذکر است مرکز آموزش حسابداران خبره وابسته به انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت هر ماه با برگزاری کلاس رفع اشکال یک روزه و اخذ آزمون از مباحث این بسته به پذیرفته شدگان گواهینامه پایان دوره ارائه می دهد. جهت شرکت در این دوره نیز می توانید با ما تماس بگیرید.
بسته تکمیلی این بسته شامل تمامی سرفصلهای بسته جامع به همراه آموزش نرم افزار حسابداری هلو می باشد. این بسته برای افرادی که جویای کار می باشند بسیار مفید می باشد. قیمت این بسته 160 هزار تومان می باشد.

جهت آگاهی بیشتر میتوانید از وبسایت ما به آدرس www.sibaray.com دیدن فرمایید.
ارسال تمامی بسته ها به غیر از بسته مقدماتی به سراسر ایران رایگان است.
آگهی دهنده
گروه سیبا رای
  • قیمت : 15 هزار تومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : کرج - ابتدای محمدشهر - مجتمع تجاری الماس شهر - طبقه اول - واحد 40 و 41
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 584784
بازدید : 1891
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
گروه سیبا رای
  • قیمت : 15 هزار تومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : کرج - ابتدای محمدشهر - مجتمع تجاری الماس شهر - طبقه اول - واحد 40 و 41
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com