انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش مودم ودافن VODAFONE

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مرور كلي به ويژگي هاي شاخص در مودم روتر وايرلس هواويي با پشتيباني از 3G
● 300 مگابيت سرعت دريافت
● بي سيم (وايرلس) سري N
● پشتيباني كامل از دو سيستم اينترنتيADSL و ADSL+2 و GPRS و همسازي كامل يا كليه خدماتي هاي ايراني
● 4 پورت ورودي شبكه LAN
● داراي پايانه USB براي وسايل جانبي يو اس بي دار مثل چاپگر، حافظه بيروني (هارد اكسترنال)، حافظه همراه (كول ديسك) ... و آنها كه مجهز به سيستم بي سيم (وايرلس) هستند.
● داراي يك پايانه USB (جايگاه مجزا) براي مودم سيمكارتي
● پشتيباني از VOIP و دو پايانه تلفني (پورت RJ-11) براي استفاده از سرويس VOIP
● ديوار امنيتيQoS
● طراحي زيبا و يك آنتن داخلي
● قابليت TR-069 براي نصب خودكار براي شركت هاي خدماتي
● پوشش دهي بي سيم تا 100 متر و 300 متر فضاي باز
● پشتيباني از 32 كاربر بطور بي سيم
● داراي سي دي نصب و راهنماي فارسي
● داراي سيم رابط (كابل) و منبع تغذيه (آداپتور) و جداكننده (اسپليتر) و گيره ديواري
● داراي يك سال ضمانت معتبر
● نصب مودم توسط كارشناس ما
● ارسال به تمامي نقاط ايران
حداقل تعداد براي همكار 5 عدد
مودم HUAWEI Vodafon HG556a روتر پرسرعت رايانه شما را به اينترنت متصل كرده و ضمن دسترسي با سرعت بالا به اينترنت از حفاظت هاي امنيتي (حملات و دستبردهاي اينترنتي) نيز برخوردار خواهيد بود.
شما ميتوانيد بخوبي اسناد بزرگ صوتي تصويري را دريافت نموده راديو گوش داده و تلويزيون و فيلم تماشا كنيد و نيز رايانه هاي ديگر محل كار خود را با آن به اشتراك بگذاريد با امنيت كامل و بشكل شبكه داخلي و همچنين در حالت اتصال خارجي (اينترانت) از آن استفاده نمائيد.(router، s built-in DHCP server/NAT functions)
مودم HUAWEI Vodafon HG556a يك دستگاه مقرون بصرفه و با كارايي بالا براي خانه و دفتر كاري كوچك ميباشد. چرا كه تمامي ملزوماتي كه چنين واحد هاي كوچك نياز دارند را در خود جمع آوري كرده از جمله ADSL 2 / 2 و حفاظت امنيتي (فایروال و QOS) و سرعت متعارف دريافت داده ها در حداقل 24Mbpsكه بنظر ميرسد كاملا كافي ميباشد.

سرعت بالا در HUAWEI
اتصال به ADSL پایین دست و بالا دست حداقل 24Mbps تا 2Mbps قابل دسترسي ميباشد. دیدن تلویزیون ، گوش دادن به موسیقی و راديو و پخش در اینترنت ، بازی و تجربه تماس تلفن با صداي صاف و بدون قطعي در حال اتصال به اينترنت... ميتواند بسيار لذت بخش باشد. در حال حاضر در خانه و در دفتر از طریق یک اتصال ساده به این روتر، استفاده چند رسانه ای پيوسته و مخابراتي بدون قطع و وصل (VoIP) بخوبي با اين مودم امکان پذیر است.
توجه داشته باشيد كه همواره سرعت دريافت (آپلود) در اينترنت معمولا بالا تر از ارسال (دانلود) ميباشد چراكه انجام عمليات بارگذاري در سرور هدف نسبت به رايانه زمان برتر ميباشد و اين فقط يكي از دلايل كندي عمليات ميباشد.
امنيت در HUAWEI
● QOS چيست؟
حالت امن Quality Of Service یک سرویس جهت بهبود کیفیت ارتباطات می باشد. بعنوان مثال در سرویس هاي VOIP يا Telephony یا Video Streaming که کیفیت و نظم بسته های اطلاعاتی از اهمیت بالایی برخوردار است از سیستمهای QOS استفاده می شود.
معمولا از اين واژه QOS به منظور نشان دادن وضعيت كارآيي يك شبكه استفاده مي‌گردد كه در آن دو شاخص مهم پهناي باند و تاخير مورد توجه قرار مي‌گيرد.
QOS هم راه حلهای سخت افزاری و هم راه حلهای نرم افزاری متداولی دارد. مهمترین عملیاتی که سرویس های QOS انجام می دهند، اولویت بندی کردن بسته های اطلاعاتی ميباشد.
● ویژگی های امنیتی روتر، جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز به خانه و شبکه دفتر (توسط اينترنت ) از مزاحمان اینترنتی را فراهم می کند (امنیت دیوار آتش با استفاده از روش بازرسی بسته ايSPI و ممانعت از دريافت خدمات مهاجمين DoS انجام ميگيرد)
SPI شيوه اي است مبني بر بازرسی محتویات تمام عناوين بسته های دریافتی قبل از تصمیم گیری. از براي بسته ها اجازه عبور از کنترل دسترسی به روتر كه با فیلترینگ بسته ها بر اساس پورت و منبع / مقصد آدرس های MAC / IP ارائه شده است. برای کیفیت سرویس (QOS) ، روتر روشي را به اجرا در مياورد كه از جمله و بطور اجمالي چنين ميتوان توصيف كرد:
پشتیبانی از چندین صف اولویت برای فعال کردن یک گروه از کاربران منزل یا دفتر، اتصال به شبکه های صاف از داده های ورودی و خروجی را بدون نگرانی از تراکم ترافیک تجربه شده.
این حمایت های QOS اجازه می دهد تا کاربران از انتقال بالاي ADSL برای برنامه های کاربردی مخابراتي مانند VOIP ، جریان چند رسانه ای و بازی بر روی خط در حال اتصال (
آگهی دهنده
داريوش
  • قیمت : 1450000
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : سه راه امین پاساژ عالی قاپور زیر همکف پلاک 14
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 586569
بازدید : 1756
دسته بندی : خدمات شبكه
آگهی دهنده
داريوش
  • قیمت : 1450000
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : سه راه امین پاساژ عالی قاپور زیر همکف پلاک 14
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com