انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

روغن شتر مرغ اکسیر اصل مخصوص آسیبهای پوستی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
قیمت: 165,000 ریال

قیمت خرید نقدی: 148,500 ریال

روغن شتر مرغ اکسیر: مخصوص آسیب های پوستی

روغن شتر مرغ اکسیر از چربی که به صورت لایه ای در سینه شترمرغ قرار دارد بدست می آید. بدلیل دارا بودن اسید های چرب امگا 6، 3 و 9 که بدن انسان قادر به ساخت این اسید های چرب و حیاتی نمی باشد، مصرف گسترده ای در صنایع دارویی ، آرایشی و بهداشتی دارد. روغن شتر مرغ اکسیر به علت کوچک بودن مولکول ها و اسید های چرب غیر اشباع آن با سرعت پخش و از طریق منافذ پوست جذب می شود؛ به همین علت به عنوان یکی از موثرترین روغن های درمانی در جهان شناخته شده است. از دیگر شگفتی های روغن شتر مرغ اکسیر می توان به عدم مسدود کردن منافذ پوستی اشاره کرد که بدون چربی دادن به پوست آن ها را تغذیه کرده و به سلامت غشای پوست کمک می کند. روغن شترمرغ اکسیر 100% طبیعی بوده و خطرات ناشی از حساسیت های پوستی را به حداقل می رساند. سازگاری روغن شتر مرغ اکسیر با پوست از نظر دراماتوژیکی مورد تایید متخصصین پوست می باشد.

روغن شترمرغ دارای مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا 3 ، 6 و 9 بوده که کار ساخت، تقسیم و تعمیر سلول ها را در بدن انجام میدهند و بدن انسان قادر به ساخت آنها نیست. علاوه بر این، روغن شترمرغ حاوی اسیدهای چرب دیگری همانند پالمتیک، استئاریک، همیرریستیک، لوریک، اولئیل، لینولئیک، لینولنیک، آرشیدونیک، پلامیتولئیک هم هست که نرم کننده و تعمیر کننده پوست بوده و برطرف کننده عوارض پوستی می باشند.
روغن شترمرغ قابل استفاده برای کلیه سنین بوده و استفاده از آن محدودیت سنی ندارد و به دلیل طبیعی بودن، یکی از پر فروش ترین محصولات زیبایی در دنیا می باشد.
مولکول های روغن شترمرغ، بسیار شبیه مولکول های پوست انسان بوده و به همین دلیل خیلی سریع جذب پوست شده و کار ترمیم و تقویت پوست را انجام میدهند. بعلاوه، بدلیل کوچک بودن سایز مولکول های روغن شترمرغ، استفاده از این روغن باعث مسدود شدن روزنه های هوایی پوست نشده و پوست تنفس طبیعی خود را انجام می دهد. به همین دلیل، تاثیر استفاده از روغن شترمرغ در پوست انسان، خیلی سریع تر از داروهای دیگر خود را نشان می دهد.
موارد مصرف روغن شترمرغ:

رفع چین و چروک و پیری پوست رفع انواع جوش رفع حساسیتهای پوستی جای جوش آبله و سالک حشره گزیدگی سیاهی و پف زیر چشم سوختگی رادیو اکتیو آثار زخم و بخیه استحکام پوست پسوریازیس هموروئید(بواسیر) اگزما قارچ انگشتان پا پینه زخم پای دیابتی ترک پا زخم بستر التهاب پوستی آثار سوختگی های قدیمی تبخال کبودی تاول آفتاب سوختگی کک و مک خارش رفع ترکها و لکه های دوره بارداری تغییر وزن
طریقه مصرف:

قبل از مصرف ، پوست خود را با آب ولرم و صابون عصاره روغن شترمرغ شستشو داده و روزانه 1 الی 2 مرتبه مقداری از روغن را به پوست خود آغشته کرده و به طرف بالا به آرامی ماساژ دهید، دوره طول درمان حداقل 3 ماه میباشد. در صورت سلامت پوست میتوانید از این محصول به جای کرمهای روزانه پوست جهت سلامت هر چه بیشتر و رطوبت پوست استفاده نمایید.
شرایط نگهداری:

در صورت استفاده کم و نگهداری طولانی مدت حتماٌ آن را در یخچال نگهداری نمایید و قبل از مصرف آن را در دمای 25 تا 30 درجه سانتیگراد گذاشته تا به حالت مایع در آید.
آگهی دهنده
شهریار دارابیان
  • قیمت : 165,000
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : http://www.masbi.com/product.aspx?rgm=sh_da_2012&p_id=8333
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 589273
بازدید : 1903
دسته بندی : آرايشي بهداشتي
آگهی دهنده
شهریار دارابیان
  • قیمت : 165,000
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : http://www.masbi.com/product.aspx?rgm=sh_da_2012&p_id=8333
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com