انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پکیج رادیاتور کولر گازی ایساتیس آریستون

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
با قیمت باور نکردنی
پکیج شوفاژ دیواری ایساتیس مدل SUPER LUX 26/30FF (دارای فن)

* دارای دو مبدل حرارتی
* کاهش مصرف سوخت (بیش از 15% کمتر از پکیج های رایج با راندمان احتراق 3 ستاره)
1) پکیج شوفاژ دیواری ایساتیس مدلSUPERLUX 26/30 FF یک دستگاه دو مبدله ی فن دار می باشد که توانایی تامین گرمایش فضاهایی تا متراژ 170 متر مربع برای مدل 26FF و متراژ 270 متر برای مدل 30FF را داراست .این محصول مجهز به محفظه احتراق بسته بوده و در زمره پکیج های ROOM SEALED دسته بندی می گردد . تجهیز این دستگاه به فن این توانایی را به دستگاه می دهد که تخلیه محفظه احتراق از گازهای حاصل از احتراق به وسیله نیروی فن انجام پذیرد که سبب ارتقاء تکنولوژی و ایمنی دستگاه می گردد.
2) طراحی محصول و ابعاد دستگاه (745mm*400mm*315mm) امکان اشغال حداقل فضا را به وجود آورده است . توان مصرفی الکتریکی این محصول بسیار ناچیز بوده (84 وات) و دارای درجه حفاظت الکتریکی X5D می باشد که ایمنی قابل قبولی را برای مصرف کننده مهیا می سازد.
3) تجهیز مدل SUPERLUX 26/30 FF به خروجی دود هم مرکز (Ø 60/100) و دو دریچه تامین هوای تازه در طرفین آن سبب انعطاف پذیری بسیار بالای این محصول جهت اجرای انواع تیپ های نصب گردیده است . وجود خروجی هم مرکز امکان استفاده از دودکش های دو جداره (COAXIAL PIPES Ø 60/100) را میسر خواهد ساخت . همچنین استفاده از تبدیل های هرماتیک جهت خروج دود و تامین هوای تازه نیز امکان پذیر خواهد بود.
وجود دریچه تامین هوای تازه امکان استفاده از دو دودکش مجزا (TWIN PIPE SYSTEMS) یکی جهت خروج دود و دیگری جهت تامین هوای تازه را نیز میسر ساخته است.


4) گستره دمایی این محصول در مد گرمایش مرکزی از 35 تا 85 درجه سانتی گراد می باشد که مصرف کننده می تواند دمای مطلوب خود را از طریق پانل فرمان دستگاه برای سیستم معین نمایند . درخواست گرمایش مرکزی می تواند از طریق ترموستات اتاقی ، سنسور دمای اتاقی و یا دمای تنظیم شده توسط مصرف کننده به دستگاه ارسال گردد.
5) گستره عملیاتی دستگاه SUPERLUX 26/30 FF در مد آبگرم مصرفی از 36 تا 60 درجه سانتی گراد قابل تغییر خواهد بود . این محصول (SUPERLUX 26FF) قادر به تحویل 13.6 لیتر آبگرم مصرفی در هر دقیقه با ∆T=25 °C به مصرف کننده می باشد. حداقل دبی راه انداز آبگرم مصرفی این محصول 1.7 لیتر در دقیقه تعریف گردیده که امکان نصب محصول در مناطق با فشار کم آب شهری را برای مصرف کننده میسر خواهد ساخت.
همچنین محصول (SUPERLUX 30FF) قادر به تحویل 16.8 لیتر آبگرم مصرفی در هر دقیقه با ∆T=25 °C به مصرف کننده می باشد. حداقل دبی راه انداز آبگرم مصرفی این محصول 1.6 لیتر در دقیقه تعریف گردیده که امکان نصب محصول در مناطق با فشار کم آب شهری را برای مصرف کننده میسر خواهد ساخت.
6) این محصول مجهز به سیستم عیب یاب الکترونیک بوده که بروز هرگونه اختلال در سیستم را به صورت کد خطا نمایش می دهند و نماینده خدمات پس از فروش می تواند به هنگام مراجه جهت ارائه سرویس در کمترین زمان ممکن قطعه معیوب را شناسانی و نسبت به رفع عیب محصول اقدام نماید . این ویژگی سبب کاهش زمان حضور سرویسکار در منزل مشتری و افزایش رضایت مصرف کننده خواهد شد.
7) تجهیز این محصول به فانکش ضد یخ ضدگی (ANTI FREEZE FUNCTION) امکان نصب محصول در فضای باز را نیز میسر ساخته است و سیستم گرمایش مرکزی را در برابر یخ زدگی حفاظت خواهد کرد . تنها شرایط لازم برای فعال سازی این فانکشن اتصال گاز شهری ، روشن بودن دستگاه و تامین حداقل فشار کاری برای مدار گرمایش می باشد.
8) محصول SUPERLUX 26/30 FF مجهز به شیر گاز SIT مدل 845 SIGMA می باشد که توانایی مدولاسیون بسیار دقیق شعله را داراست و این قابلیت سبب گردیده مدیریت مصرف انرژی در این محصول به صورت ویژه ای انجام شود.
9) تولید محصولات ایساتیس تحت لیسانس کمپانی SIMAT ایتالیا و انتقال 86 سال تجربه و تکنولوژی این مجموعه به گروه صنعتی ایساتیس سبب گردیده کیفیت این کالا زبان زد متخصصان صنعت تاسیسات کشور گردد.
10) این محصول به مدت 36 ماه تحت پوشش گارانتی طلائی گروه صنعتی ایساتیس بوده که این خود مهر تائیدی بر کیفیت بسیار بالای این محصول می باشد .
آگهی دهنده
حمزه عاج
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 594281
بازدید : 2686
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
حمزه عاج
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com