انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروتل با 25 درصد تخفیف در سایت کتاب bookkala ir

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش پستي نام روش جديد فروش مي باشد كه فروشنده با استفاده از سيستم فروش پستي محصولات خود را در سراسر ايران از طريق پست به مشتري تحويل داده و وجه آنرا پس از تحويل از مشتري دريافت مي نمايد.
بازار فروشنده به وسعت ايران گسترده مي شود و در تمام ساعات روز و در تمام ايام سال سفارشات از سراسر ايران دريافت گرديده و با كمك سيستم پستي به دست مشتري مي رسد، خريدار به دليل پرداخت وجه پس از تحويل وجه به راحتي اعتماد كرده و خريد مي نمايد.
از سوي ديگر فروشنده نيز بدون صرف هزينه و وقتي زيادي فروش خود را به سرعت در سراسر ايران توسعه داده و پست روزانه سفارشات را از محل فروشنده دريافت مي نمايد.
به دليل افزايش هزينه هاي رفت آمد و كمبود زمان براي خريد، گرايش مردم به خريد راحت، سريع و از راه دور افزايش يافته است از جمله اين روشها خريد تلفني و اينترنتي مي باشد كه به سرعت در حال گسترش بوده و روزانه هزاران سفارش از طريق سيستم فروش پستي در حال ارسال مي باشد و هر فروشنده در هر جايي باشد مي تواند شعبه فروش پستي و اينترنتي خود را به آساني و با مبلغي ناچيز افتتاح نمايد و فروش خود را چندين برابر نمايند و از مزاياي ويژه ي اين نوع فروش برخوردار گردد. فروشندگان وصاحبان کالا با استفاده از پنل پستي فروتل مي توانند صاحب دو فروشگاه اينترنتي بادامنه اختصاصي شوند وکالاهاي خود را از طريق پست ارسال نمايند شما مي توانيد با مراجعه به سايت www.bookkala.ir توضيحات بيشتر را دريافت نموده واز تخفيف ويژه 25% جهت ثبت پنل پستي برخوردارشويد
آگهی دهنده
محمد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 595878
بازدید : 3717
دسته بندی : خدمات اينترنت
آگهی دهنده
محمد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com