انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش لیفت تراک و باتری لیفت تراک

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 15 مرداد 1399
نقش تجهیزات جابجایی مواد در بالا بردن راندمان واحدهای تولیدی و خدماتی بر کسی پوشیده نیست و در اکثر بنگاههای اقتصادی ، هزینه خرید و نگهداری دستگاههای فوق قابل توجه بوده و سعی در کنترل و کاهش این هزینه ها می باشد . لذا شایسته است با بررسی کامل درمرحله خرید ، امتیازات خود را در یک محصول بهینه از دست ندهیم . شرکت آذران ماشین به پشتوانه چندین سال تجربه علمی ، فنی و بازرگانی و دارابودن شعب و دفاتر تبریز، تهران، آلمان ، ترکیه با فعالیت در زمینه های ذیل برای رسیدن به اهداف فوق ، شمارا در انتخاب یاری می نماید .
- نمایندگی لیفت تراک سام (دوو- دوسان )
- نمایندگی شرکت باطری سازی هاوکر آلمان
- تامین و نصب و راه اندازی باطری نیکل کادمیم از شرکت های SAFT - VARTA - ALCAD
- توزیع محصولات شرکت VETTER آلمان
- ارائه خدمات فنی و بازرگانی لیفت تراک
- واردات قطعات و تجهیزات صنعتی
شرکت آذران ماشین محصولات لیفت تراک سام (دوو- دوسان ) را بااطمینان به عنوان یک محصول کیفی و برتر معرفی نموده و مصمم به جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد . شایان ذکر است محصولات این شرکت با مرکزیت تولید کره جنوبی و با بیش از 550 شعبه در سطح جهان به عنوان یک برند ممتاز شناخته می شود.
محصولات این شرکت عبارتند از :
- لیفت تراک های دیزلی 5/1 الی 16 تن
- لیفت تراک های گازی 5/1 الی 7 تن
- لیفت تراک های دوگانه سوز ( گازی – بنزینی ) 2 الی 7 تن
- لیفت تراک های برقی 5/1 الی 5 تن
- ریچ تراک برقی مخصوص انبار 1 الی 5/2 تن
- پالت تراک و استکر برقی
با توجه به نیاز روز افزون کشور به انواع باطری های صنعتی ، شرکت آذران ماشین به پشتوانه چندین سال تجربه و با مطالعه بازار تولید و بررسی برندهای معتبر ، مبادرت به اخذ نمایندگی از شرکت هاوکر آلمان نموده است در مورد کیفیت محصولات هاوکر قابل ذکر است که بیش از 40 در صد باطری های صنعتی مصرف آلمان ، توسط این شرکت تامین می گردد
محصولات این شرکت عبارتند از :
- باطری سرب اسیدی Perfect Plus : این باطری از 46 الی 1550 آمپر ساعت جهت استفاده در انواع تراک های برقی و پالت تراک ها و ماشین های نظافت شهری و دستگاههای TVG و LGV صنایع سرامیک و کاشی و دستگاههای ذخیره انرژی در دو استاندارد BS و DIN تولید و عرضه میگردد.
- باطری سرب اسیدی ژله ای Evolution : این باطری با الکترولیت به صورت ژله ای از 24 الی 1120 آمپرساعت بدون نیاز به سرویس و نگهداری ، جهت استفاده در صنایع پاک با کاربری نیمه سبک و با قابلیت شارژ سریع در انواع تراک و پالت تراک برقی و دستگاههای ذخیره انرژی در دو استاندارد BS و DIN تولید و عرضه می گردد .
- باطری سرب اسیدی Water Less : این باطری از 46 الی 1550 آمپر ساعت جهت استفاده در انواع تراک های برقی و پالت تراک ها و ماشینهای نظافت شهری و دستگاههای TVG و LGV صنایع سرامیک و کاشی و دستگاههای ذخیره انرژی با شرایط سرویس و نگهداری آسان ( حداقل بازدید ) در دو استاندارد BS و DIN تولید و عرضه میگردد .
- باطری های بلوکی XFC – FLEX : این باطری از 25 الی 354 آمپر ساعت جهت استفاده در انواع تراک های برقی از نوع سبک و جاروهای صنعتی و سایر تجهیزات صنعتی مشابه بدون نیاز به سرویس و نگهداری و با قابلیت شارژ سریع تولید و عرضه میگردد.
در راستای انتخاب بهترین ها و با توجه به اهمیت و شرایط کاربرد باطری های نیکل کادمیم این شرکت علاوه بر ارائه محصولات هاوکر ، عمدتا محصولات شرکت SAFT سوئد و VARTA آلمان را در این زمینه عرضه مینماید .شایان ذکر است محصولات این شرکت از مرغوب ترین و ممتازترین برندهای دنیا بوده و جهت استفاده در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و صنایع ریلی ، نیروگاهی ، مخابرات ، دریایی وهوایی عرضه می گردد.
شارژر ها با توجه به نوع کاربردشان در تیپ های متفاوت به صورت تک فاز ویا سه فاز با ولتاژ های خروجی 12 – 25 – 36 – 48 – 72 – 80 – 96 ولت و آمپراژ 20 الی 2100 تولید و عرضه میگردد . تمام شارژر های تولیدی جهت کنترل عملیات شارژمجهز به سیستم میکروپروسسور بوده و امکان احیاء باطری با این شارژر ممکن می باشد و برای شارژهای سریع ، شارژر مربوطه عرضه می شود .
سیستم کنترل و برد های الکترونیکی :
سیستم کنترل در لیفت تراک های برقی یک از قسمتهای مهم و پر هزینه و حساس می باشد و این شرکت با تکیه بر نیروهای مجرب و توانمند خود و با داشتن امکانات لازم به ارائه خدمات فنی و بازرگانی در زمینه های ذیل میباشد :
- تامین و تعمیر برد کنترل لیفت تراکهای برقی EU25-30 و EU15-17.5 و انواع پالت تراک های مدل فیات – سهند
- تغییر و نصب و راه اندازی سیستم کنترل لیفت تراک های ب
آگهی دهنده
مهندس رزاقی
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : جاده آذرشهر-200 متری جاده آذرشهر- جنب پلیکای خیام
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 596690
بازدید : 1521
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
مهندس رزاقی
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : جاده آذرشهر-200 متری جاده آذرشهر- جنب پلیکای خیام
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com