انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ویرایش مقالات انگلیسی و فارسی ISI

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
خدمات ویراستاری



خدمات حرفه ای ویراستاری متن مقالات ISI و ویراستاری کتابضرورت نگارش و ارائه صحیح متون به قدری است که برخی اوقات، متون علمی ممتاز، به دلیل ضعف در نگارش یا ایرادات املایی و نگارشی از سوی داوران علمی و ادبی نشریات و مجلات داخلی و خارجی مردود اعلام می‌گردند. این رخداد موجب اتلاف وقت و دوباره‌کاری برای نویسندگان، محققین، و جامعه علمی و ادبی کشورمان می‌گردد.



در همین راستا، مرکز ترجمه و نگارش محتوای دانشگاه زنجان خدمات ویرایش مقالات و متون فارسی و انگلیسی را در دستور کار خود قرار داده تا با ارائه خدماتی منحصر به فرد در زمینه ویرایش متون، مقالات فارسی، و مقالات انگلیسی ISI گامی مثبت در عرصه اعتلای علمی و ادبی جامعه در داخل و خارج از کشور بردارد.



بعضی از ترجمه‌ها که توسط دانشجویان و مترجمین در سطوح مختلف انجام می‌شود، صرفاً ترجمه تحت‌اللفظی و غیرحرفه‌ای بوده و از جمله‌بندی روان و سلیس برخوردار نیستند. این مطلب ممکن است بدین معنا نباشد که متن شما قابل فهم نیست، بلکه بدین معناست که متن شما قابل ارائه به مجامع معتبر داخلی و بین المللی ویراستاری مقالات ISIنمی باشد. در این حالت، بهترین و سریع‌ترین گزینه، واگذاری ویراستاری متن به افراد و کارشناسان خبره ویرایش متون و مقالات علمی است.



مرکز ترجمه و نگارش محتوای دانشگاه زنجان با بهره‌گیری از توان بالای نیروهای ویراستار و نویسندگان متخصص، آمادگی ارائه خدمات ویرایش مقالات ISI انگلیسی، ویرایش کتاب، ویراستاری نامه ها و ویرایش متون و مکاتبات بین المللی به مشتریان گرامی می‌باشد.



خدمات ویرایش ارائه شده توسط مرکز ترجمه و نگارش محتوای دانشگاه زنجانعبارتند از:



ویراستاری سطح ۱ (Proofreading): بازخوانی و رفع ایرادات رایج نگارشی و املایی متون ترجمه شده

ویراستاری سطح ۲ (Copy-editing): بازخوانی و ویرایش تخصصی متون و مقالات ترجمه شده

ویراستاری سطح ۳ (پیشرفته) (Advanced Editing): بازخوانی و ویرایش تخصصی متون و مقالات ترجمه شده و مطابقت نظیر به نظیر متن ترجمه شده با متن اصلی (متن مبدا)

این خدمات برای متون و مقالات ترجمه از انگلیسی به فارسی (متون فارسی)، متون و مقالات ترجمه شده از فارسی به انگلیسی (ویرایش تخصصی ویژه مقالات ISI انگلیسی)، و متون نوشته شده به زبان فارسی (کتاب، مقاله، رمان و غیره) ارائه می‌گردد.



عمده مشتریان خدمات ویرایش مرکز ترجمه و نگارش محتوای دانشگاه زنجان، دانشگاهیان و اساتید دانشگاه هستند که قصد ارائه مقاله به ژورنال‌های معتبر بین‌المللی نظیر ژورنال های ISI، IEEE و غیره را دارند. همچنین، نویسندگان مقالات و کتاب به زبان فارسی از دانش و تجربه ویراستاران این مرکز بهره می‎گردند. لذا خدمات ویرایش مقالات ISI و ویراستاری متون فارسی مرکز دانشگاه زنجان راه‌کاری مناسب برای اخد پذیرش از ژورنال های معتبر بین‌المللی و ویرایش و چاپ کتاب و مقالات در داخل کشور به حسابی می‌آید.

ارتباط با ما:

09378511778

09174764260

mahmoud.mov@gmail.com
آگهی دهنده
محمود موثقی قلعه نویی
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : دانشگاه زنجان، انجمن زبان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 617526
بازدید : 1248
دسته بندی : ترجمه
آگهی دهنده
محمود موثقی قلعه نویی
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : دانشگاه زنجان، انجمن زبان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com