انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پوشش ایستادرز فالزیپ (سیستم زیپ)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
پوشش ایستادرز فالزیپ (سیستم زیپ)
تحقق آرزوهای امروز ، نیاز فردا

مقدمه
امروزه نياز به مصالح ايمن ، سبک ، کارا و مقاوم بيش از پيش احساس می شود. استفاده از مصالحی که سازگار با شرايط محيطی بوده ومحدوديت های ساير مصالح را نداشته و بوسيله آنها بتوان جلوه بصری مورد نظر را تامين کرد بشر را بر آن داشته است که قوه تخيل خود را به کار انداخته و راهی جهت تحقق آرزوهايش پيدا نمايد.

چکیده
پوشش ایستادرز فالزیپ (سیستم زیپ) در حقيقت يک سَبک پوشش فلزی انعطاف پذيربرای سقف و نما بوده که عايق صوت، رطوبت و گرما بوده و در برابر اثرات نامطلوب آب و هوا ، خوردگی و زنگ زدگی مقاوم می باشد. اين سيستم به راحتی می تواند دهانه های بزرگ و حتی اشکال منحنی شکل را پوشش دهد و عملا نياز به تعمير و نگهداری ويژه ای ندارد بنابر اين استفاده از آن موجب کاهش هزينه ها و افزايش ارزش افزوده در طولانی مدت می گردد حتی امکان استفاده مجدد از آن نيز مقدور می باشد.

پوشش ایستادرز فالزیپ (سیستم زیپ)
با توجه به اينکه اصلی ترين ماده مورد استفاده در پوشش ایستادرز فالزیپ (سیستم زیپ) آلومينيوم می باشد اين سيستم بسيار سبک بوده و با توجه به ابعاد و انعطاف پذيری ورقهای بکار رفته در آن نصب آن بسيار سريع و آسان صورت می پذيرد.آلومينيوم بکاررفته در اين روش ماده ای سبک بوده که ضمن مقاوم بودن در مقابل خوردگی و فرسايش به خاطر غير سمی بودنش می توان آن را بازيافت کرده و دوباره مورد استفاده قرار داد.
لايه های اصلی اين سيستم ضد آب به طور معمول عبارتند از:
1-ورقه پروفيل ایستادرز فالزیپ
2-عايق حرارتی
3-بست آلومينيومی- محکم کننده مخفی پروفيل ایستادرز فالزیپ
4-پایه پلیمری نگهدارنده بستهای آلومینیومی
5-فاصله انداز امگا
6-عايق رطوبتی – لایه ضد بخار – لایه سَد بخار-لایه بخار بند
7-ورقه ذوزنقه ای


www.falzip.es
www.falzip.ir
www.falzip.blogfa.com
www.facebook.com/arc.falzip

ایده ذهن شما ، با هنر و صنعت ما
شرکت آریا رسام کمان (سهامی خاص) که به اختصار آرک شناخته شده است ، نماینده انحصاری شرکت فالزیپ اسپانیا ، نسل جدید پوشش های فلزی سقف و نما را با عنوان تجاری پوشانه های ایستادرز فالزیپ به ایران وارد کرده و با استفاده از مواد و مصالح با کیفیت و با برخورداری از تکنولوژی روز اروپا ، همچنین بهره گیری از تیم اجرای قوی شامل مهندسین سرپرستِ اجرا و نیروهای تولید و نصب با تجربه و دوره دیده ، قصد دارد پروژه های شما را به نحو مطلوب و با رعایت اصول مهندسی و تعهد به برنامه زمانبندی انجام دهد. زیرا مدیریت شرکت آرک معتقد است که باید به ایده های خلاقانه و پیشروی مهندسین معمار ارج نهاد و راهکار لازم برای پیاده سازی آنها را فراهم نمود. همچنین بر این باور است که ایرانی سزاوار بهترین هاست.

تلفن : 77891270
موبایل : 09125599371
آگهی دهنده
نبی اله دستاران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 617636
بازدید : 2047
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
نبی اله دستاران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com